Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » [Larry Stylinson] Love is patient and kind » [1] Love is patient and kind

[Larry Stylinson] Love is patient and kind

14 aug 2013 - 14:31

228

8

465



[1] Love is patient and kind

Dank jullie wel voor de lieve reacties!


'Maar Louis, jullie waren samen voor twee jaar. Hoe komt ze daar nu bij?' Eigenlijk is deze situatie te grappig voor woorden, maar ik moet mij inhouden voor mijn beste vriend.
'Ik weet het niet.' Louis ploft op de grond. 'Hoe kan ik nou nog verder? Zie jij mij al zeggen tegen iedereen; "Het is uit met El, want ze valt op vrouwen"? Nou ik niet!'
'Kom we gaan ijs halen in de winkel en een leuke film kijken.' Ik help Louis overeind en we gaan naar de winkel.
De rit naar de winkel is nog nooit zo stil geweest.
Ik probeer hem nog op te vrolijken. 'Kom op Lou, er zwemmen meer vissen in de zee.'
'Wat probeer je daarmee te zeggen?' roept Louis uit. 'Dat ik een vis moet daten?'

Ik rol lachend de auto uit. 'Oh Lou, zelfs nú ben je hilarisch!'
'Zo was het anders niet bedoeld!' Louis kijkt mij boos aan. Ik probeer mijn lach in te houden, wat niet lukt.
'Bedankt voor je steun, bro' zegt hij boos en hij kijkt mij nog bozer aan.

Ik pak hem bij zijn arm en trek hem de winkel in. We kopen wat ijs en rijden weer terug naar huis. Louis gaat met een dekentje op de bank zitten.
Ik zet de live dvd van The Wanted aan. Het is tenslotte Louis' lievelings dvd.


Reacties:

1 2

1Dreamzz
1Dreamzz zei op 15 aug 2013 - 12:41:
i'm actually laughing oh.


laurastyles
laurastyles zei op 14 aug 2013 - 21:18:
The wanted?


Anne
Anne zei op 14 aug 2013 - 18:50:
the wanted hé? Nee, ik zeg niet wat ik van the wanted vind gezien de reacties onder mij...geef mij maar melding!


menepen
menepen zei op 14 aug 2013 - 16:50:
the wanhted?? watte heck??
achja melding


Richelle
Richelle zei op 14 aug 2013 - 14:56:
The wanted? wat?
Dit moet je inderdaad even uitleggen
melding, snel verder c;
xx