Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Lay All your love on me deel II FINISHED » Madhouse

Lay All your love on me deel II FINISHED

14 aug 2013 - 15:51

755

7

367



Madhouse

Hoofdstuk 9 alweer! Enjoy! XO Mies

Sky POV:
al dat gezeur de hele tijd over dat zogenaamde ‘’diëten’’ van mij. Er is niks aan de hand! Louis en Harry kijken me allebei afwisselend aan, als ik een broodje in stukjes scheur en die vervolgens opeet. ‘’Jongens!’’ fluister ik hard. ‘’Er is niks!’’ Ik zucht gefrustreerd. ‘’Oke, Oke, rustig aan. We laten je met rust.’’ Louis geeft me een knipoog. Ik glimlach sarcastisch. ‘’Thanks.’’ ‘’it’s in his DNA, D-D- D-DNA, and he..’’ klinkt mn ringtone opeens. Ik spring op, en beantwoord het telefoontje. ‘’Hi, met Sky!’’ Ik loop naar buiten. ‘’Hi Sky, met Eleanor.’’ Ik blijf verstijfd staan. ‘’Hallo?’’ Ik herpak me weer. ‘’Hi, sorry ik was een beetje verbaasd. Hoe gaat het met je?’’ ‘’Goed! Gefeliciteerd, ik heb gelezen over je verloving!’’ Ik glimlach. ‘’Thanks! Maar, ik wil niet bot doen, maar waarom bel je eigenlijk?’’ Ze lacht hardop. ‘’Nou, ik mis Louis.. en ik weet dat hij jou ziet als een zus. Dus daarom dacht ik, ik bel jou.’’ Wauw, dit is zeker iets wat ik niet verwacht had! ‘’Dus, met andere woorden, je wilt hem terug?’’ ik kruis mn vingers. ‘’Ja, eigenlijk wel.. ik was heel boos op hem, vanwege dat vreemdgaan.. naja je kent het gevoel natuurlijk wel een beetje.. maar ik mis hem gewoon.’’ ‘’Het komt goed El, wanneer zullen we afspreken? Om het erover te hebben?’’ ‘’Nou, ik ben ook in Parijs.. zullen we morgen meeten? Bij Starbucks? We zullen waarschijnlijk wel half aangevallen worden, maar ik heb het ervoor over. Ik zie je morgen!’’ ik zeg dat ik er ben, hang op en loop naar binnen. ‘’Waar was je?’’ vraagt Harry, en iedereen kijkt me aan. ‘’Ik moest even een belangrijk telefoontje beantwoorden.’’ Ik kijk de tafel rond, en zie dat iedereen al uitgegeten is. ''Zullen we gaan?'' Ik begin te gapen. ‘’Aaaah, somebody’s tired!’’ roept Liam. ‘’Zullen we asjeblieft terug gaan? Ik ben echt kapot.’’ Vraag ik aan Harry. ‘’Wat gaan jullie nog doen?’’ vraagt Harry terwijl we buiten staan. ‘’Ik ga mee terug met jullie. Zayn ga je mee?’’ Perrie kijkt Zayn vragend aan. ‘’Laten we allemaal maar terug gaan. Ik heb geen zin dat we straks iemand kwijt zijn omdat we half aangevallen worden. Lets go.’’ Antwoord Zayn, en iedereen knikt instemmend. Harry loopt voor me met Zayn, en ik loop erachter met Perrie en Liam. ‘’Pez.. ik voel me niet lekker..’’ fluister ik zachtjes. ‘’Wat heb je dan?’’ ze kijkt me bezorgd aan. ‘’Ik weet het nie..’’ ik kan me zin niet afmaken en ren een steegje in, waar ik overgeef. ‘’Sky!’’ Perrie rent achter me aan, en staat naast me over mn rug te wrijven. ‘’Babe?’’ hoor ik Harry’s stem. Fuck. ‘’Het gaat wel goed..’’ antwoord ik zachtjes. ‘’Nee niet! Wat is er?’’ Harry staat nu naast Perrie. ‘’Het gaat wel!’’ zeg ik wat harder. ‘’Ik wil alleen terug naar het hotel nu..’’ Ik wordt ondersteund door Perrie als we teruglopen. Ik begin langzamer te lopen, zodat Perrie en ik achter aan lopen. ‘’ik weet niet wat er met me aan de hand is hoor.. maar ik had eigenlijk 2 dagen terug al ongesteld moeten worden..’’ fluister ik zachtjes. ‘’We hebben het veilig gedaan, maar ik denk dat het condoom gescheurd is dan..’’ Perrie kijkt me verschrikt aan. ‘’De laatste keer dat ze dachten dat je zwanger zou zijn, ging Harry ervan door en was de verloving van de baan..’’ fluistert ze terug. ‘’I know.. ik moet er eerst achter zien te komen of ik überhaupt wel zwanger ben, en als dat zo is, of Harry er wel is om het kindje op te voeden.. en morgen heb ik ook nog met El afgesproken..’’ “El? Als in Eleanor?’’ zegt Perrie, iets te hard. Louis kijkt om. ‘’Niks aan de hand! We hadden het over een vriendin van mij, uit Londen.’’ Hij haalt zn schouders op en loopt verder. ‘’Het komt wel goed Sky. Ik en de meiden zijn er altijd voor je, dat weet je.’’ Ik geef haar een knuffel en we lopen samen het hotel binnen. ‘’Sky! Perrie! Liam!’’ het geschreeuw is zo hard, dat we elkaar niet eens kunnen verstaan. ‘’Is iedereen al boven?’’ Perrie en ik komen Paul tegen. ‘’Ja, iedereen is boven. Harry heeft de sleutel al meegenomen, het is kamer 411. Perrie, Zayn en jij zitten in kamer 412. Zayn is ookal boven.’’ ‘’Oke, dankjewel Paul!’’ we stappen de lift in. ‘’Ik ben bang Pez..’’ Het huilen staat me nader dan het lachen, als ik nadenk over de situatie. Wat als ik nu echt zwanger ben?


Reacties:

1 2

loveyouxx
loveyouxx zei op 14 aug 2013 - 20:32:
let op... ze is zwanger!!!
snel verder.. ik wl weten wat harry's reactie is
xxx


Richelle
Richelle zei op 14 aug 2013 - 18:26:
Snel verder! Je kan echt goed schrijven!!
xx Melingg
Never stop writhing


menepen
menepen zei op 14 aug 2013 - 17:02:
melding omg wat gaat er gebeuren (hopelijk is ze zwaner)


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 14 aug 2013 - 16:13:
Spannend!!


Lotteimy
Lotteimy zei op 14 aug 2013 - 16:11:
OMG! Superspannend! Can't wait 'till the next xoxo