Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I need your love. » Advertentie.

I need your love.

14 aug 2013 - 20:15

200

3

164



Advertentie.

Hmpf. Leuk, zo'n zondag waarop je niks te doen hebt.. Dacht ik op een saaie zondagmiddag. Ik lag op mijn bed en staarde naar het plafond. Ik draaide me om en pakte de afstandsbediening van mijn televisie van m'n bureau. Klik. Reclame, hoe zal het ook weer anders.. Tot opeens een reclame van one direction voorbijkwam. 'Koop nu de nieuwste stickers en activeer de code die achter op de verpakking staat, en win leuke prijzen, zoals leuke sneakers of een leuke cd, maar dat is nog niet alles, want de allergrootste prijs is natuurlijk een 'Meet & Greet' met one direction! Ga nu razendsnel naar de winkel, en grijp die stickers!' Ik stond met open mond en grote ogen naar het beeldscherm te kijken. ''O,M,G!'' Wist ik uit te brengen. De afstandsbediening viel uit mijn hand en ik rende naar beneden. ''Mááámm?'' slijmde ik. ''Hmm?'' mompelde mijn moeder terug. ''Mag ik zakgéééld?'' bedelde ik. ''Ja, pak mijn beurs maar en houd op met zeuren.'' zei mijn moeder zwaar geërgerd. Ik maakte snel een 'yes' gebaar en trok mijn schoenen aan. Ik vloog de deur uit en rende naar de bruna. Ik stond voor de bruna, en verstijfde.. Wat moest hij hier?! ..


Reacties:


menepen
menepen zei op 15 aug 2013 - 0:35:
melding


laurastyles
laurastyles zei op 14 aug 2013 - 22:20:
Melding"


XxAmyxX zei op 14 aug 2013 - 20:48:
Melding!