Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » persoonlijke stand alones » 1Dharrylouis

persoonlijke stand alones

14 aug 2013 - 21:29

1142

1

291



1Dharrylouis

Sorry dat het zo lang duurde maarjah, op vakantie en geen laptop mee.. :( but hope you like it. x

‘’Als huiswerk moeten jullie allemaal een samenvatting maken over hoofdstuk 7.’’ Zei de lerares waar ik niet eens een naam van wist.
Ik pakte mijn tas in en stond op met een zucht, wat een lange dag dacht ik in mezelf.
Als ik naar mijn kluisje loop begint mijn blijdschap weer terug te komen.
Vandaag komt mijn beste vriend terug van zijn langdurige wereld tour.
Ik pak al mijn spullen bij elkaar en loop de school uit richting de parkeer plaats om in mijn auto te stappen.
Dat was het eerste wat ik regelde toen ik 18 werd, een rijbewijs.
Nu had ik daar alleen maar voordeel mee!
‘’Hey, Kimberly, kwam Louis vandaag niet terug?’’ zei Lizette die haar auto naast mij had geparkeerd.
‘’Ja! Ik ga nu direct naar hem toe!’’ lachte ik terug terwijl ik instapte.
Ik gooide mijn radio op volle speakers en zong keihard mee.
Mijn hart maakte een klein sprongetje toen ik de straat van Louis in reed.
‘’Nee Kim, hij is gewoon je beste vriend, niet meer.’’ Sprak ik tegen mezelf.
Ik zag dat zijn auto er al stond en gaf een klein beetje gas.
Snel parkeerde ik de auto en stapte uit.
Ik liep naar de voordeur en besloot niet te wachten en pakte de sleutel onder de 3e bloempot vandaan.
Ik lachte, als de fans dit nou eens wisten.
Ik draaide de sleutel in het slot en opende de deur.
‘’LOUIS?’’ riep ik vragend.
‘’KIMBERLY? BEN JIJ DAT?” schreeuwde hij van boven.
‘’Nee ik ben een hysterische fan!’’ lachte ik terwijl ik de trap op liep.
Louis rende naar me toe en ik versnelde ook de trap op.
Ik voelde 2 sterke armen om me heen toen Louis me knuffelde.
Het was een raar maar fijn gevoel en ik wilde niet loslaten, maar deed het toch.
‘’Ik ben zo blij om je te zien!’’ zei ik toen ik naar hem keek.
‘’Zo denk ik precies het zelfde!’’ lacht Louis.
‘’Hoe was de tour?’’ vroeg ik hem.
‘’Het was geweldig, maar zwaar, op het laatst. Maar het is zo inspirerend om bijna elke avond zoveel supporters te zien.’’ Zei Louis.
Ik glimlachte. Ik vond het geweldig als Louis terug kwam van een optreden of tour.
Meestal vertelde hij eerst maar een beetje en kwamen in de volgende dagen de grote verhalen, net of hij het zelf ook nog moest verwerken.
‘’Wat was je aan het doen?’’ vroeg ik hem .
‘’Alles uit de koffers gooien en hopend dat jij me wilde helpen?’’ zei hij met puppy ogen.
Ik deed net alsof ik heel diep na dacht en lachte.
‘’Wacht, heb jij al gegeten?’’ zei ik toen ik mijn maag voelde rommelen.
‘’Euh, nee eigenlijk nog niet.’’ Bedacht hij zich.
‘’Oke, mooi ik heb niet gegeten sinds 11 uur of zoiets!’’ lachte ik.
Ik liep de kamer uit en stond bij de trap. ‘’Kom je lou?’’ zei ik tegen Louis die verdwaast in zijn kamer bleef staan.
‘’uh ja, sorry.’’ Lachte hij terwijl hij me achterna kwam.
Ik liep naar de keuken en opende de koelkast om te kijken wat er nog was.
Niks, er was serieus niks.
‘’Is Niall langs geweest voor dat jullie op tour gingen?’’ lachte ik.
‘’zo iets ja!’’ zei hij.
Ik keek hem aan en voelde weer dat rare gevoel als bij die knuffel en in de auto.
‘’Kom, we gaan eerst boodschappen halen.’’ Zei ik terwijl ik de sleutels van mijn auto pakte.
We stapten in mijn auto en reden naar de dichtstbijzijnde supermarkt om daar met 2 karretjes door de gangen te racen en alles wat ons lekker leek of wat we echt nodig waren in 1 van de karretjes te gooien.
Na een leuke discussie over of we nou de cake beslag wel of niet mee moesten nemen besloten we dat we het toch wel nodig waren.
Uiteindelijk reden we de 2 karretjes naar de kassa en rekende alles af en brachten het naar mijn auto.
‘’Hoe is het eigenlijk met de andere jongens?’’ zei ik.
‘’Dat kun je ze straks zelf vragen!’’ lachte Louis.
‘’Komen ze zo langs?’’ zei ik blij.
Ja ook hun had ik gemist, omdat Louis en ik al zo lang bevriend waren had ik hun ook snel goed leren kennen.
‘’ik heb ze net ge-sms’t dat we er zo aankwamen!’’ zei Louis.
Ik reed weer terug naar Louis’ huis en daar lade we alle boodschappen naar binnen.
Ik begon direct de pannen uit de kastjes te halen terwijl Louis alle boodschappen opruimde.
‘’Kan ik nog iets doen?’’ vroeg Louis toen hij alles had opgeborgen.
‘’haal de frituurpan maar vast, de jongens zullen zo ook wel komen!’’ zei ik terwijl ik bezig was om de wortels in stukjes te hakken en de taco schelpen in de oven te doen.
Ik deed de rauwe wortelstukjes in een bakje en zette het op de tafel neer.
Louis pakte een paar stukjes uit het bakje en liep weg om de frituurpan te halen.
Ik roerde nog een keer door de gehakt dat in de pan zat en keek rond in de kamer en zag een foto van Louis en mij hangen.
Deze moet zijn genomen vlak voor dat Louis op toer ging, ik gokte zo’n 2 a 3 weken.
Ik keek er naar en bedacht me dat we er close uitzagen op die foto.
Maar dat kwam als je zo goed bevriend was als ons.
Ik draaide me om en liep terug naar de keuken om de laatste dingen klaar te maken.
Louis kwam terug en plaatste de frituurpan op het aanrecht en zette hem aan.
‘’KIMBERLYYYYYY!’’ hoorde ik ineens 4 stemmen achter me en werd gevangen in 1 grote groepsknuffel.
‘’Precies op tijd jongens!’’ lachte ik terwijl ik naar de keuken wees.
‘’oooahhh! Je hebt taco’s!’’ lacht Harry die me een kus op mijn wang gaf en doorliep.
Ook Zayn, Liam en Niall knuffelden me uitgebreid.
‘’Heb je het haar al verteld?’’ zei Niall met een volle mond terwijl hij naar Louis keek.
‘’Nee Niall, dat komt nog wel.’’ Zei Louis met nog al een bezorgde blik naar Niall.
‘’Jongens, wat is hier aan de hand?’’ zei ik aarzelend.
De jongens lachten en keken allemaal naar Louis die begon te blozen.
‘’euhm, Kimberly, kan ik even met je praten?’’ zei Louis stotterend.
Ik liep achter Louis aan de tuin in.
Louis haalde diep adem en keek me aan.
‘’Kimberly, ik heb hier 3 maand over gedaan om het je te vertellen, maar ik ben al sinds het begin helemaal onderste boven van je, ik heb van alles geprobeerd, maar dit gevoel is te sterk. Als ik naar je ogen kijk zie ik de mooiste groene ogen die ik ooit heb gezien. En elke keer denk ik dat ik daar weer in verdrink, als dit onze vriendschap verpest, zal dit me veel pijn doen maar ik moest het kwijt. Ik hou van je.’’ Zei Louis terwijl hij naar beneden keek.
Langzaam kwam zijn hoofd weer omhoog en keek me aan. ‘’Louis, ik hou ook van jou, en voel precies het zelfde!’’ zei ik hem.
Ik keek Louis aan en zoende hem vol passie en voelde de regendruppels neer vallen.
Achter ons hoorde we de jongens joelen.
Ik draaide mijn hoofd bij en keek louis weer aan.
‘’Ik hou ook van jou Lou.’’ Glimlachte ik


Reacties:


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 14 aug 2013 - 23:18:
Aaawwwwwwwwhwhhhhhh hij is superleuk!!!!!!
Massive thanks!!

Xx