Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Schwul Oder Nicht » 1.Levend Dagboek

Schwul Oder Nicht

26 april 2009 - 19:59

1513

1

195



1.Levend Dagboek

Hallo, Lisa
Ik vind het speciaal hoe jij denkt, jij vraagt je dus af of we echt onszelf zijn, wel ik zal je vertellen dat dit totaal! niet zo is, nuja, bij Tom, Gustav en George is dat wel zo, bij mij niet, nee, ik hoop dat ik je kan vertouwen, en dat je, wat je nu gaat lezen, alleen voor je zelf gaat houden want dat weet alleen m' n moeder en Tom dus alsjeblieft ik hoop dat ik je kan vertouwen. het zit zo, er zijn veel van die 'roddels' die zeggen dat ik homo ben, hé, en dat ik na de afterpary van de Mtv- EMA awards me aangemeld heb op de My- Space page en daarop geschreven heb: ICH BIN SCHWUL! , dit is helemaal geen roddel, het is gewoon vervormd, ik heb toen echt geschreven; ICH BIN BISEKSUEEL ...
en dat is zo, ik er heel lang aan getwijfeld, maar het is nu eenmaal zo, als die 'roddels' werden verspreid ben ik meteen opgebeld door David dat ik dringend moest zeggen dat dit totaal niet waar was en dat ik niet homo ben, ik voel me er nog steeds niet goed bij en ik hoop echt dat je dit voor jou houdt, me begrijpt en nu geen afkeer van onze band gaat krijgen


X kus von Bill




Ik word er even stil van, Bill, mijn groot idool heeft zojuist z'n diepste gevoellens bloodgegeven aan mij, een wildvreemde. Het ergste is dat ik hem volledig begrijp. Ja, ik ben ook bi, niemand weet enkel m' n beste vriendin, Jonie.
Meteen neem ik een blad papier en pen, en begin te schrijven;


Bill,

Ik had nooit gedacht dat..., weetje, ik vind het zo erg voor jou dat je al die gevoellens moet verbergen, Ik weet hoe moeilijk dat is maar mij confronteren ze er niet mee.
En, je kunt me echt vertouwen hoor, ik zal het tegen niemand zeggen, en ik zal zeker geen afkeer van de band krijgen.


X Lisa


Weken blijven Bill en ik brieven uitwisselen. Ik ben een soort van dagboek geworden, het levende dagboek van Bill. We hebben nu ook elkaars gsm nummer, niet dat we al ge’ smst of gebeld, nee het is gewoon voor 'noodgevallen',

*19juli08-11.15u*

"Lisaaa! wakker worden je er is post!"
Ik hoor hoe m'n moeder het hele huis bijeen schreeuwt, gelukkig zijn we alleen thuis , naja, doe er nu niet toe, met slaperige ogen sla ik het deken van me af, trek ik snel een broek aan en ga naar onder.
"Morge.." zeg ik nog half slapend, ik loop naar m' n plaats aan tafel waar een nieuwe brief ligt van ... ja, Bill, vol nieuwsgierigheid open snel ik de brief



Lisa,

Waarschijnlijk heb je de nieuwe roddel al gehoord? nee? nou, schijnbaar ben naar een party in Hamburg geweest en daar eerst met een jongen staan dansen en gezoend hebben en daarna, later op de avond- ochtend samen gezien zijn met een meisje in een zeer duur hotel...
Lisa, wat moet ik daar nu mee? Ik ben niet eens naar een party in hamburg geweest.. Wat moet ik doen? ik ben die roddels kotsbeu! HELP ME!

X Bill





Oh! die arme Bill, tjeeses... hij gaat er nog eens heel aan kapot gaan... ik zie aan de foto's hoe recenter ze zijn hoe minder vrolijk Bill erop staat...
Ik besluit de brief even te laten liggen en eerst een zalig bad te nemen, ik loop naar de badkamer en laat warm water stromen uit de badkraan, m'n veel te grote shirt gooi ik aan de kant en ik doe ook m'n broek uit(en onderbroek). Ik stap het bad in, het warme water doet me echt deugt...
Even later als ik uit bad kom, m' n kleren aan heb en m' n make-up hoor ik plots m' n gsm gaan.. 'Bill' staat er op de display, ik druk op het groene horentje,


'Hallo?'
'Hallo, Lisa?'
'Jah, Bill, is er wat?'
'Naja, ik vroeg me af, of.. misschien kunnen we eens afspreken?'

m' n hart maakt een sprongetje, afspreken, mét Bill, je weet wel, dé Bill !!

'Lisa?'
'uhm...jah,ja, lijkt me leuk, maare, ik woon in België..'
'naja, kom jij anders hier heen, je kan gerust bij ons blijven slapen, de loft is groot genoeg...'
'oke, kzal het even vragen aan m'n mam..'
'okej..ik wacht wel even'

"MAAAM!!"
"ja, wat is er.." klinkt het vanuit de keuken
"mam, mag ik naar Hamburg gaan? Bill vraagt of ik eens wil langs komen.."
"naah.." Ik zie dat mam heel diep nadenkt., uiteindelijk zegt ze dan toch "..jah, is goed, maar braaf zijn héa!" ik glimlach en antwoord "Altijd hé" met een grote smail op mijn gezicht hou ik m'n gsm terug tegen m'n oor..

'Bill?'
'Ja?!'
't' is goed, ik mag!'
'oohw! fantastisch..'
'jah! maar wanneer dan?'
'nou, voor mij is alles goed, alleen, 5 augustus vertrekken we terug op tour naar Amerika..is het goed voor jou om morgen te vertrekken? ik zal wel de trein betalen, en in Hamburg zal ik je komen opwachten aan het station..'
'Okéé! is goed voor mij!'
'doeeeiz!'
'daag!!'
Ik merkte dat Bill helemaal opgelucht klonk op het einde..
O mein gott! ik ga Bill ontmoeten, en ik ga bij de twins slapen!!
WOW!!
Ohw.; shit, hélemaal vergeten.. ik zou morgen met Jonie de stad in gaan..
ohwohwohw!! net op dat moment hoor ik m'n gsm afgaan..'Jonieeex3' ik grijns haha, dacht ik nu net aan haar...
Ik druk op de groene telefoon...
'Hiiiii!'
'gchooii'
'alles goed met jou?'
'jah wel, met jou... ook hoor..maar uuhm..'
‘Liiiies was ist los?'
'nou, ik vertrek morgen naar Hamburg..'
'WAT?!, hoezo? zo ineens..?'
'njaah..'
'en wa ga gij daar doen?'
'er woont daar een vriend van me en hij heeft hulp nodig bij de verhuis...'
'ohw.. ik wist niet jij een vriend had die in Hamburg woont..'
'njaah..tog hoor..'
'maar... HAMBURG ?! Ö mein Gooott!! daar wonen Bill en Tom ook !!!!!'
ik hoorde dat Jonie helemaal hystirisch werd.. ze zou eens moeten weten.. thaha
'Jaa! die wonen daar ook, maarjah. hamburg is groot héa!'
'jah, én wanneer kom je terug?'
'Ooohw.. njah..da weet ik nog niet..'
'okééé, maar ga jij dan nu maar ff lekker je koffers pakken, ik bel wel nog eens terug'
'okéé, doei doei liverd'
'doeeeeiz.. en als je Bill of Tom tegen komt; doe ze hééééél veel groetjes van me'
'jah.. zal ik doen .
ondertussen is het al rond half één ...
ik hoor hoe mam me roept om te komen eten, eigenlijk heb ik totaaaal geen honger..maarja..
na het eten ga ik terug naar boven, vanonder m' n bed haal ik een grote koffer en een beautycase.. daarna open ik m'n kast en haal ik er vanalles uit en drop het dan in de valies...daarna lop ik naar de badkamer een gooi ik bijna al m'n make-up de beautycase in.
Zo. Als ik terug op m'n kamer ben laat ik met een plof op bed vallen, ik bewonder de honderden gezichten van, Bill, Tom, Gustav en Georg, ik dacht altijd dat ze zo onbereikbaar zouden zijn .. maar sinds kort is dit wel serieus verandert. en morgen.. morgen ga ik er heen!
ik sluit even m'n ogen maar al snel lig ik in dromeland...
plots word ik hevig doorelkaar geschud.
moeilijk open ik m'n ogen, ik kijk de kamer rond maar zie dan Jonie zitten
"Hiiij, wat is er"*geeuw*
"kijk!" roept ze en ze houd de nieuwe Bravo voor m'n ogen, ik neem hem uit haar handen en kijk er dan terug naar... 'TOKIO-BILL MIT JÜNGEN UND MÄDCHEN?'
er staan ook twee foto's bij...
"ja? wat is er van?" probeer ik zo normaal mogelijk te vragen..
"JOEHOE! da's dus wél Bill eeh! zie hij staat hier mét een jongen te zoenen!!"
"nou en.. roddels,zeker fotoshop"
"jaja, zal wel, o gott! da had lijk echt nooit van Bill verwacht!"
"ge gaat daar nu toch nie minder fan door zijn éh?" vraag ik nogal geschokt door de reactie van Jonie
"neuh! mja..pfft... stelt u voor dat écht is.."
"maar nee, das nie echt.. das weer zo van die haters praat..."
"jah.. k’ hoopt.." ik knik goedkeurend, "hoe laat is' t eigenlijk?" "uhm..half zes.." "WHAAT?! zo laat al?" "jaah.." "zullen we nog gauw naar de film gaan?" "oojaah! is goed!"
-20juli08-10.05u-
"LISAAAAA! wakker worden, je moet zo je trein halen" Ohw! jah, tis juist...o mein gott!! snel spring ik het bed uit loop naar de douche, doe alles wat nodig is in zo'n badkamer...daarna loop ik ,al huppelend, naar beneden, daar staat er een mooi ontbijt op mij te wachten, "zozo, schone slaapster, ben je er klaar voor om zo'n lang eind alleen te doen?" "Ma'haam! tíºurlijk!" we eten nog even gezellig verder en dan is het tijd om te vertrekken, mam voert me naar het station van Gent, van daar moet ik naar Brussel, en daar moet ik dan een thalis nemen naar Keulen en van daar dan naar Hamburg..phoe..

*in de trein naar Hamburg-19.30u-*
tjeeses.. dit is zo'n lange dag geweest.. steeds als ik bijna lag te slapen moest ik weer overstappen..nu is het nog ongeveer éen uurtje rijden en dan ben ik er, ik zit met een boek voor m'n neus naar buiten te kijken, terwijl er volop muziek van Tokio Hotel en Emilie Autumn in m'n oren klinkt, voor me zit een oud vrouwte samen met een klein joch van zo'n 5jaar oud, de heletijd zit dat joch al lastig te doen en nu, nu we er bijna zijn is hij in slaap gevallen...


Reacties:


THLover483
THLover483 zei op 27 april 2009 - 13:18:
georg hè? geen george maar verder goed verhaal