Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The Cute Scream Let's Him Fall In Love » Hoofdstuk 2

The Cute Scream Let's Him Fall In Love

5 okt 2008 - 15:32

586

0

245



Hoofdstuk 2

Joyce POV

Jullie zaten in de lounge.. of beter gezegt Maite zat en jij was druk aan het ijsberen door de kamer. Plots hoorde je de deur open zwieren. Meteen helemaal verstijfd draaide je om en ook Maite sprong recht uit de zetel waar ze zich gemakkelijk in had gemaakt. Je draaide je om en staarde recht in de ogen van de kuisvrouw. Je laat je schouders zakken en Maite laat zich weer neerploffen in de zetel. Je sleft naar haar en laat je naast haar neervallen. Maar omdat jij zo super goed bent in coödinatie val jij natuurlijk naast de zetel Je kuisvrouw kijkt even op maar gaat dan weer verder met de rommel van de jongens alvast op te ruimen. En natuurlijk kan Maite het niet laten om jouw vierkant uit te lachen. 'och joeng joh lach mij ni uit, in plaats daarvan kunde mij mss beter recht helpen' riep je verontwaardigd uit. Maite hield haar hand uit om je recht te trekken maar in plaats daarvan trok je haar mee de grond op. zal je leren om mij zomaar uit te lachen. probeer je tussen het lachen door te zeggen Net als jullie helemaal strijk gaan komen de geliefde jungs van th binnen en zien jullie op de grond liggen en beginen te lachen. De jongens keken jullie raar aan en Tom vroeg: 'is dat hier soms de gewoonte om op de grond te gaan liggen?' Nu was het jullie beurt om hem raar aan te kijken want dat sloeg echt nergens op. Je liet het voor wat het was en stond recht. Je trok Maite ook mee, zonder dit keer tegen de vlakte te gaan en klopte je kleren wat af. Jullie pakte je tassen en vroegen zowat in koor: 'en wat gaan we doen' (lees als: deden poging tot het samen te zeggen maar er kwam elk iets anders uit ). 'geen idee' antwoorde de jongens terug. Bij hun wel mooi in koor (zoals hune tokio hotel ) 'We kunnen naar de tourbus gaan.. daar zoude wel iets leuks moete vinden' stelde Gustav voor. Jullie knikten alle 5 instemmend en verlieten de lounge opweg naar tourbus. Maar natuurlijk niet zonder de nogdige opstakels (lees als: fans die persee nog een handtekening/kus/stuk haar willen hebben van de jungs). Ze kregen elk een stift in hun handen gedrukt en lieten jullie achter bij 2 kleerkasten van bodyguards en trokken ten strijden. De 2 kleerkasten brabbelde iets tegen mekaar en duwde dan tegen je arm om aan te geven dat je vooruit moest gaan. 'hee gaat dat zo een beetje gast, en DAME duw je niet zomaar weet je.. een beetje manieren zou geen kwaad kunne' zei je omdat je er niet tegen kon dat je eerst werd achter gelaten door THE dream boys en dan nog eens gepushed werd door zo ne mislukte bodybuilder die nog nieens knap was. De bodyguard keek kwaad naar je en deed een stap dichter naar je toe maar nog voor hij ook maar een halve centimeter was opgeschoten kwam Maite er tussen staan en met gebalde vuisten voor haar zei ze stoer: ' wie naar Joyce wil moet voorbij mij.. en ik zeg het nu schat.. das ni simpel.. Ik waarschuw u I may not look like much but, I'm a pro at pretending to be a ninja.' De man deinste ondanks het grappige zicht. Hij gedroeg zich weer en raakte jullie niet meer aan en jullie volgde braaf naar de tourbus. Eenmaal daar moesten jullie weer een hele tijd wachten..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.