Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Maybe I'll save this -Louis Tomlinson » ~10~

Maybe I'll save this -Louis Tomlinson

15 aug 2013 - 15:01

246

5

227



~10~

Harry en Jo hebben gisteren een date gehad! Volgens Harry was het tof! En Jo vertelde aan mij dat ze nog meer in love is dan ze al was. So lief. Iedereen weet ook dat ik en Louis wat hebben iedereen vond het heel leuk.
Ik zit in een restaurantje samen met Thijs. Omdat we al één jaar in London zijn.
Daarom vonden we het leuk om even uit eten te gaan. Dan zie ik opeens bij de deuropening van het restaurant Louis! Met een meisje...
'Kom Floor! Dit is mijn lievelingsrestaurantje, en mijn meisje moet dat natuurlijk zien!' Zegt Louis tegen ene, Floor. Thijs ziet het ook.
'Jij bent toch zijn meisje?' Vraagt hij zacht aan mij. Ik knik. 'Dat dacht ik ook. Maar geloof ik ga ik hem dumpen.' Zeg ik en ik sta op.
Floor en Louis zitten net aan een tafeltje. Ik loop naar hun toe. En ga achter Louis staan. 'Lou...Wie is dat wijf?' Vraagt Floor aan hem. Louis draait zich om, en zijn ogen worden groot. 'Ik heb 3 woorden voor je. Het. Is. Uit.' Zeg ik en ik geef hem een klap in zijn gezicht.
Dan loop ik weer terug naar het tafeltje waar Thijs aan zit. Ik geef hem een box. 'Mooi gedaan, hij heeft een rode afdruk op zijn wang.' Zegt hij.
Ons eten was al op, en Thijs rekent af. Als we langs het tafeltje van Louis en Floor lopen, zeggen Thijs en ik tegelijk: 'Sukkeltjee!' Louis blijft daar achter met Floor.


Reacties:


menepen
menepen zei op 15 aug 2013 - 23:26:
melding louis wtf gemeen wijf


Harrylover
Harrylover zei op 15 aug 2013 - 16:32:
Why!!!???
Melding


MichelleSky zei op 15 aug 2013 - 15:55:
Snel verder!!! Xo


1Dlovez
1Dlovez zei op 15 aug 2013 - 15:25:
STOUTE LOUIS!!!! Nee, ik kan nooit lang boos op hem blijven.

"Why, Louis? Why?"

Verder, of ik laat de monsters uit Forest Gone je opzoeken! *gemeen lachje*
Nee, daar ben je veel te Sweet voor

X


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 15 aug 2013 - 15:11:
Omgg waarom doe e dat Louis?