Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » My own suicide saved my life » O2. Tears falling down.

My own suicide saved my life

16 aug 2013 - 15:40

926

9

356



O2. Tears falling down.

Enjoy ! <3

Louis POV
Ik wou Sam eigenlijk niet zo laten zitten in onze kamer maar het moest maar even. Ze bleef de hele tijd in mijn gedachten, haar ogen, haar lippen, de kus. Ik moet haar maar vergeten want zo te zien voelt zij niks voor mij.. Maar toch, ik kan het ook niet aan laten met Eleanor als ik niks meer voor haar voel.. Rustig loop ik van de trap af langs de jongens die met z'n allen een film kijken. "Wat is er met Sam?" vraagt Harry als hij ziet dat ik alleen terug kom. "Ik denk dat we haar even moeten laten.." Antwoord ik. Ik pak mijn telefoon en whatsapp haar even snel.

Sorry, voor de kus.
Had ik niet moeten doen..
Doe jezelf niks aan alsjeblieft.
Ik en de jongens kunnen niet zonder je.


Ze stuurde me een minuut daarna dat ze niks ging doen. Daar werd ik wel wat blijer van. Echt de jongens en vooral ik kunnen niet zonder haar. Ze is ons zonnetje in huis. Altijd vrolijk, zorgt goed voor ons, zorgt dat we niet in de problemen komen. Een soort moeder maar dan van onze eigen leeftijd. Zo veel betekent ze al voor ons en dat nog maar in een week tijd. Laat staan een maand of een jaar. Niall komt in de keuken waar ik ondertussen ook naar toe was gelopen. "Ik moet even iemand bellen." Zeg ik tegen hem en ik loop naar buiten. Ik loop naar de hangmat die bij ons in de tuin staat en ik ga er in liggen. Daar kom ik altijd als er iets aan de hand is en de jongens weten dat. Ik pak mijn telefoon en bel Eleanor. Het doet pijn aan mijn hart als ze heel vrolijk reageert. "El, ik weet niet hoe ik het moet zeggen.." Begin ik. En Eleanor snapt meteen wat er aan de hand is. "Je vind me niet meer zo leuk en je vind het anders jammer voor me dat ik dan een vriendje heb die eigenlijk helemaal niet meer van me houd dus daarom maak je het uit?" Ik knik aan de telefoon ook al ziet ze dat niet. "Sorry." Kom er nog net uit men keel. "Het maakt niet uit, ik zie je nog wel eens, dag." Nu beginnen de tranen over mijn wangen te rollen, waarom? Ik heb geen idee. Omdat het uit is? Nee ik huil daar normaal nooit om. Omdat Sam niks voelt? Ik denk het dan maar. Ik schrik als er opeens een hand over mijn rug een strijkt. Ik kijk naast me waar Sam gaat zitten en er komen meer en meer tranen. "Ik heb het uitgemaakt met Eleanor.." Zeg ik tegen haar. Ik kan haar niet aankijken want ik weet dat er dan toch meer tranen komen. "Ik denk dat wij maar beter vrienden kunnen blijven. Ik wil je niet kwijt als vriend want je betekent alles voor me. Meer dan de andere jongens.. En ook al zou er nu wat ontstaan tussen ons, dan denkt iedereen dat ik een bitch ben die alles fout laat lopen. Misschien over een paar maanden.." Zegt ze en ze leunt met haar hoofd tegen mijn schouder aan. Het was fijn om te horen dat ik zo veel voor haar betekende maar ik kan echt geen paar maanden wachten.. Ik kan mezelf nu al nauwelijks onder controle houden laat staan voor een maand of 2. Maar ik snap haar ook wel. Ik sla mijn arm om haar heen en ik staar naar het mooie uitzicht. Het is al donker en je kunt alle sterren zien. Daar liggen we dan, met z'n 2en in een hangmat onder de sterren. Echt romantisch. Maar zij voelt alleen maar vriendschap. Nouja.. Ze moet wel iets voor me voelen, anders zei ze niet dat het over een paar maanden misschien wel wat kon worden. Dat vrolijkte me al wel weer wat op. Ik lag al half te slapen als ik word wakker gestoten door Sam. "Kijk Lou, een vallende ster! Doe een wens!" Je raad natuurlijk wel al wat ik ging wensen. Dat het niet heel lang zou duren met Sam. Ik hoor de schuifdeur open gaan en daar was Perrie. "Sam, je favoriete programma is op. Wil je die zien?" Oh, Perrie was dus ook al binnen. Gezellig. Sam klom half van me af en wou naar binnen lopen. "Dankje Sam, ik voel me al wat beter." Zeg ik als ze voor de hangmat sta. Ze draait zich om en geeft me snel een kus op mijn wang. Snel rent ze naar binnen want ze kan niet zonder haar favo programma. Wat een schatje is ze toch. Nee Louis, niet zo denken. Gewoon vrienden. Ik pak mijn iPhone en mijn oortjes, doe ze in en zet wat muziek op. Ik keek op twitter en zag dar Eleanor had getweet dat het uit was enzo en dat het een mooie tijd was en zulke dingen. Ik zag allemaal tweets van fans, ze waren lief. Ze stuurde dingen als : Louis blijf lachen. Het komt goed. Gaat alles goed met je? En dat soort lieve dingen. Directioners, dankje voor jullie lieve berichten. Ik hou van jullie allemaal. Tweet ik en ik sluit mijn ogen. Laat mijn oren de klanken van de muziek opslaan in mijn hersenen en zo val ik na een paar minuten rustig in slaap. Zachtjes hoor ik iemand naar me toe lopen en legt een deken over me heen. Ik heb geen zin om te kijken wie en ik doe gewoon verder of ik slaap. Hopend dat het Sam was.


Reacties:

1 2

menepen
menepen zei op 15 aug 2013 - 23:37:
ja ik snap het ook niet amy sam achja leuk melding


XxAmyxX zei op 15 aug 2013 - 23:37:
Ps. Mijn naam staat er nog 2 keer in!


XxAmyxX zei op 15 aug 2013 - 23:36:
gauw verder! X


Richelle
Richelle zei op 15 aug 2013 - 17:47:
Wauw super leuk!
xx
snel verder c;
melding xx


LittleGirlx
LittleGirlx zei op 15 aug 2013 - 17:42:
Owja ze heette Sam, ik was in de war met een ander verhaal. Evetjes veranderen (: