Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Ravenklauw » Verweer tegen de Zwarte Kunsten

Ravenklauw

15 aug 2013 - 18:04

170

0

150



Verweer tegen de Zwarte Kunsten

Tijd voor de tweede les!

Sophie liep samen met Lieke naar het lokaal van Verweer tegen de Zwarte Kunsten. Toen de bel was gegaan, was Mathilde meteen naar haar Zwadderichvriendinnen gelopen. 'Pfft. Die Zwadderaars zijn echt stom,' zei Lieke tegen Sophie. Sophie haalde haar schouders op. 'Mathilde was echt heel aardig tegen me.' Lieke mompelde iets wat Sophie niet verstond, omdat ze het lokaal binnenkwamen. Ze plofte neer op de stoel naast Jake, een knappe jongen met donker haar en blauwe ogen. Sophie keek even verloren rond en besloot maar naast Brian te gaan zitten, omdat het stom zou staan om alleen te gaan zitten.

Verweer tegen de Zwarte Kunsten bleek een interessant vak te zijn. Het werd gegeven door Professor Charoen, die het inmiddels alweer een jaar of vijf deed. Sinds het einde van de Tweede Tovenaarsoorlog was de vloek die op de baan leek te rusten verdwenen. Sophie vond het wel gezellig met Brian. Hij was een beetje verlegen, maar wel ontzettend grappig en slim. Veel sneller dan Sophie verwacht had ging de bel.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.