Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Lay All your love on me deel II FINISHED » Tonight, we are Young

Lay All your love on me deel II FINISHED

15 aug 2013 - 19:52

969

7

400



Tonight, we are Young

HOOOOFDSTUUUUUK 10 ! Schiet alweer aardig op voor mn gevoel.. Als jullie ideetjes hebben, hoor ik ze graag! hihi Enjoy! XO Mies

Sky POV:
wanneer ik de volgende dag wakker wordt, wrijf ik over mn buik zonder dat ik er over nadenk. Ik schrik van mezelf als mn hand op mn buik blijft rusten. Het zal toch niet? Ik heb gisteravond Perrie nog gesmst, en heb gezegd dat ik met El de zwangerschapstest haal, en dan die hier in het hotel met Perrie doe. Ik ben zo zenuwachtig. Ik heb Eleanor nog niet eens wat verteld. Ik weet ook eigenlijk niet of ik het wel moet vertellen, maar het zal wel moeten. Harry slaapt nog, en ik kijk vertederd naar hem. Hoe zal het zijn om een mini Harry te hebben? Ik schud mn hoofd, alsof ik daarmee de gedachte uit mn hoofd wil schudden. Niet aan denken.
Ik sluip undercover het hotel uit, zo stil mogelijk. Ik ren zowat naar de Starbucks, omdat ik El graag wil zien. Ik heb haar niet veel gesproken, daarom ben ik zo enthousiast. ‘’Sky! Hier!’’ hoor ik haar roepen. Er komt een glimlach op mn gezicht als ik me een weg baan langs de tafeltjes. ‘’Hi El, hoe gaat het?!’’ ik geef haar 3 zoenen en ga zitten. ‘’Ja het gaat redelijk eigenlijk, ik ben wel heel nerveus.. wat als Louis mij niet meer leuk vind? Of dat hij al een nieuwe vriendin heeft?’’ Haar handen liggen in haar schoot, maar trillen. Ik pak haar hand vast. ‘’Het komt goed, ik beloof het.’’ Ze schenkt me een waterig glimlachje. ‘’Ik hoop het.’’
Nadat we even hadden bijgepraat, gingen we op weg om een leuke middag te beleven. Gewoon een beetje shoppen en kletsen. En, natuurlijk, om de zwangerschapstest te halen. Ondertussen had ik El al ingelicht, en had ze me licht geschokt aangekeken. ‘’Meen je dit Sky?’’ Ik knik, terwijl ik van de zenuwen begin te giechelen. We lopen een apotheek binnen, waar ik van de zenuwen bijna niet uit mn woorden kom. ‘’We hebben een zwangerschapstest nodig voor een vriendin van ons.’’ Eleanor neemt het over. 10 minuten later staan we weer buiten. ‘’Pff, ik hou het niet meer.’’ Ik kijk Eleanor aan. Ze pakt mn hand vast. ‘’Niet aan denken, we gaan vanmiddag iets leuks doen.’’ Met die woorden lopen we gearmd richting de winkelstraat.

Harry POV:
Ik zit bij Louis op de kamer. Ik was vanochtend wakker geworden, maar Sky was nergens te bekennen. Ze had een briefje achtergelaten, dat ze was gaan shoppen. Ik dacht met Perrie en de meiden, maar die waren hier in het hotel. ‘’Filmpje kijken?’’ Louis zwaait met zn hand voor mn ogen. Ik schrik op uit mn gedachten. ‘’Welke wil je kijken? Zullen we een filmmarathon houden met de rest? Ik bestel roomservice.’’ Louis knikt en zoekt films uit. Ik ga de kamers af, en vertel iedereen dat ze over een kwartier bij Louis moeten zijn voor de film marathon. ‘’Oke alles is klaar! Ik bel Sky even, om te kijken waar ze is.’’ Ik pak mn telefoon en loop terug naar onze kamer. ‘’Hi, you’ve reached the voicemail of..’’ zijn de eerste woorden die ik hoor en ik hang op. Ik hou heel veel van haar, maar ze moet echt haar telefoon leren opnemen. ‘’Harry? Babe? Ben je hier?’’ hoor ik haar stem op de gang. ‘’Ik ben op de kamer!’’ roep ik terug. 2 seconden later vliegt de deur open. ‘’Hi babe, sorry dat ik zo vroeg al weg was. Waar is Perrie?’’ ze komt naar me toe voor een snelle kus. ‘’Uhm, bij Zayn geloof ik. Over 10 minuten hebben we een filmmarathon bij Louis op zijn kamer.’’ ‘’Kan jij je telefoon niet opnemen trouwens?’’ ik kijk haar lachend aan. ‘’Ja sorry, ik was met El en..’’ verschrikt houdt ze haar mond. ‘’El?’’ ik kijk haar vragend aan. ‘’El als in Eleanor?’’ Ze bijt op haar lip. Ik zie haar gewoon nadenken of ze het wel of niet moet zeggen. ‘’Ja dus. Waarom heb je met haar afgesproken? En hoe gaat het met haar?’’ Ze is op bed gaan zitten, en ik ga naast haar zitten. ‘’Ze wil kijken of het misschien weer kan gaan werken tussen Lou en haar. Maar niks zeggen tegen Lou! Please?’’ ze kijkt me aan met puppyogen. ‘’ja ja ik zeg niks. Ga nu maar naar Perrie, dan zie ik je zo.’’ Ik geef haar een kus, en ze rent de kamer uit naar Perrie.

Sky POV:
Daar zit ik dan. Ik zit al meer dan een kwartier samen met Perrie in de badkamer, in haar kamer. Eerste durfde ik niet, maar na 5 minuten heb ik het toch maar gedaan. Perrie stond even buiten, maar nadat ik riep dat het voorbij was, kwam ze weer binnen. ‘’Sky, wat er ook gebeurd, ik sta altijd achter je. Always.’’ Ze geeft me een knuffel. ‘’Hoelang moeten we nog wachten?’’ Perrie kijkt in de bijsluiter. ‘’10 minuten?’’ ze kijkt me aan, en dan op haar horloge. ‘’Die zijn bijna voorbij.’’ Ik slik. ‘’Pez, ik kijk niet meer. Ik durf niet meer te kijken. Ik ga op het balkon staan oke?’’ Ik ren de badkamer uit,en doe de schuifdeur open. Het is prachtig weer, een lekker zonnetje. Ik ga op de stoel zitten, en doe mn ogen dicht. Wat zou er gebeuren als ik zwanger zou zijn? Zou het een meisje zijn? Of een jongetje? Ik hoop wel dat ons kindje de ogen van Harry krijgt, die zijn zo mooi! Ik zwijmel zo nog een beetje verder,en val bijna in slaap als de schuifdeur open gaat. ‘’Sky? De test is klaar.’’ Zegt Perrie zachtjes. Ik ga rechtop zitten. ‘’En?’’ ik durf Perrie bijna niet aan te kijken, bang dat ik teveel kan afleiden van haar gezicht. Ze geeft me de test in mn handen. Ik werp er een blik op, en laat hem uit mn handen vallen. Ik kijk Perrie verschrikt aan. Ik ben zwanger.


Reacties:

1 2

1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 16 aug 2013 - 15:17:
Omggg


menepen
menepen zei op 15 aug 2013 - 23:47:
omg !!!! harry deed het toch veilig ALTijD!! noet dus melding


lovelouis
lovelouis zei op 15 aug 2013 - 22:56:
OMG!!!
Melding


loveyouxx
loveyouxx zei op 15 aug 2013 - 21:03:
IK WIST HET!!!
okee uhhmm..... een idee..
harry krijgt het te weten dus.... en verteld het aan de anderen, een paar weken later.. dan mag je niks meer van hem, omdat hij overbezorgd raakt!

off... het wordt een miskraam....

hoeft er niet in hoor haha!!
btw snel verder!
xxxx


Lotteimy
Lotteimy zei op 15 aug 2013 - 20:45:
O echt? Is ze zwanger? Really? I had no idea Ahah
Superchapter, snel verder loveee xxx