Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Forever Gone... || ft. Anne » Hoofdstuk 12

Forever Gone... || ft. Anne

15 aug 2013 - 22:09

789

7

363



Hoofdstuk 12

Hoofdstuk 12 alweer :) ~geschreven door Lotte~

Na een lange tijd beëindigd Zayn de kus. Ik kijk hem aan en zie dat hij een brede glimlach op zijn gezicht heeft. Ook ik begin te grijnzen. 'Vond je dat leuk?' vraagt Zayn. Ik knik. 'Zijn we nu... hebben we... ik bedoel...' Ik kom niet meer uit mijn woorden, maar ik móet gewoon weten of dit iets betekende. Zayn kijkt me aarzelend aan. 'Ik denk...' Opeens komt Liam tussen ons in staan. 'Kan ik Zayn heel even van je lenen?' vraagt hij aan mij. Verbaasd knik ik, en zie hoe Zayn Liam achternaloopt naar de gang. Liam sluit de deur en ik kan niet verstaan wat ze zeggen. Nog steeds verbaasd loop ik naar de bank en ga tussen Niall en Louis in zitten. Niall slaat lief een arm om me heen. 'Het is vast niks ergs. Liam maakt altijd van de kleinste dingen een probleem,' stelt hij me gerust. Ik kijk hem aan en glimlach. 'Thanks Nialler,' zeg ik. Ik kijk naar de tv die tegenover ons staat. Louis en Niall waren MTV aan het kijken. Nou ja, luisteren. Op dit moment is Ellie Goulding - Burn bezig, ik hoor Niall zachtjes mee-neuriën. Ik kijk naar het raampje van de deur naar de gang. Liam en Zayn zijn het zo te zien ergens niet over eens. Liam maakt wilde armbewegingen en Zayn kijkt kwaad. Ik vind het niet leuk om te zien, ze zijn toch altijd zo close met z'n allen? Opeens hoor ik de eerste klanken van Best Song Ever op MTV. Naast me voel ik dat Louis met een ruk recht gaat zitten. 'Hé, dat ben ik!' roept hij, en springt zomaar omhoog. Hij trekt mij ook van de bank, en begint wild te dansen. Ik moet enorm lachen, het ziet er echt idioot uit! 'Jullie moeten ook meedoen!' roept Louis. Niall bedenkt zich moment, springt in één keer van de bank af, en begint mee te doen. Voordat ik nog harder kan lachen, hoor ik een geluid vanuit de keuken, alsof er iets op de grond valt. 'MAYBE IT'S THE WAY SHE WALKED!' klinkt vanuit de keuken, precies op het goede moment. Harry komt de kamer in rennen, met een schort nog om. Hij zingt zijn tekst hard mee en danst erbij. Ik kan niet meer stoppen met lachen, het is hilarisch! Harry pakt mijn hand en zwaait er heftig mee heen en weer. 

Als het liedje bijna is afgelopen, gaat de deur naar de gang opeens open. Zayn loopt de kamer in, pakt zijn jas van de kapstok, en loopt meteen naar de voordeur. 'ZAYN! Wat ga je doen?' roept Louis. Zayn negeert het en loopt naar buiten. Liam rent hem achterna. 'Zayn! Zo bedoelde ik het toch niet! Doet nou niet zo kinderachtig, kom terug!' roept hij hem na. Ik zie dat Zayn op zijn fiets stapt en wegfietst. 'Have you seen that girl, have you seen her?' klinkt hard door de kamer. 'SHUT UP THE WANTED!' schreeuwt Louis, en hij drukt de tv uit. Tranen vullen mijn ogen. 'Liam, wat is er gebeurd? Ik weet het al... hij wil me zeker niet? Oh, wat geñant!' roep ik wanhopig, maar Liam loopt naar me toe. Hij pakt me vast en kijkt me aan. 'Emma, Zayn houdt juist zielsveel van je..' zegt hij. 'Waarom loopt hij dan weg?' vraag ik. Liam haalt zijn schouders op, maar ik zie dat hij iets naar de jongens wenkt. 'MIJN NANDO'S! STAAT DE KEUKEN AL IN DE FIK!?' roept Harry plotseling, en hij rent naar de keuken. Niall en Louis gaan de trap op naar boven. Verbaasd kijk ik ze na. Wat is er aan de hand? 'Laten we even gaan zitten.' zegt Liam. Ik knik en ga op de bank zitten. Liam doet hetzelfde. 'Ik sprak Zayn net over... jullie.' zegt hij. 'Ik zag dat jullie nogal... eh... close waren.' Ik kijk hem verbaasd aan. 'Is dat erg dan?' vraag ik. Liam schudt zijn hoofd. 'Nee... natuurlijk niet. Maar weet je... Jullie kennen elkaar nog maar net. Ik vond dat het misschien geen idee is om te hard van stapel te lopen.' vertelt hij. Ik trek één wenkbrauw omhoog. 'Kunnen we dat niet zelf beslissen?' vraag ik. Oh god... Wat zit ik onaardig te doen tegen een van mijn idolen! 'Natuurlijk wel! Ik vond alleen... weet je. Ik ben het met je broer eens.' Ik sta op en loop naar de voordeur. 'Wat ga je doen?' vraagt Liam, terwijl hij me achternaloopt. 'Zayn zoeken natuurlijk,' zeg ik. 'Maar Emma, straks kom je die gozer weer tegen! Doe het nou niet...' zegt Liam. Ik heb mijn jas aangetrokken en trek voor Liam's neus de voordeur dicht. Je bent lief, Liam, maar ik kan heus wel mijn eigen leven bepalen.


Reacties:

1 2

1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 21 aug 2013 - 8:41:
Snel verrrdeeeerrrr!!


Malikaa
Malikaa zei op 18 aug 2013 - 22:37:
Liam, shes old enough =P
Xxx


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 16 aug 2013 - 15:21:
Snel verder!


menepen
menepen zei op 15 aug 2013 - 23:50:
melding


loveyouxx
loveyouxx zei op 15 aug 2013 - 22:56:
Ze heeft gelijk. ...
Snel verder
Xxx