Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I need your love. » Marc.

I need your love.

16 aug 2013 - 17:19

274

0

138



Marc.

Tadááá, hier is 'ie dan!, chap 2. (:

Oké, rustig blijven, dacht ik bij mezelf. Gewoon negeren, gewoon doorlopen.. Bleef ik maar tegen mezelf sussen. Ik liep met een snelle pas door de deur van de bruna, en voelde zijn ogen in mijn rug prikken. Hij stapte ook de bruna in. Shit! Ik liep snel tussen de rijen door en verstopte me bij de rij waar kleuterspeelgoed stond. Pff, dan hier maar even wachten tot hij de winkel uitverdween.. Mijn hart bonsde in mijn keel. Tot mijn grote verbazing liep hij gewoon de winkel weer uit. Ik slaakte een zucht van opluchting en liep naar de rij waar de One Direction spulletjes lagen. Mijn ogen vielen op een doosje met pakjes stickers. Ik pakte vijf pakjes en bestudeerde de andere producten. Na vijf minuutjes staren naar de súper sexy One Direction spulletjes, liep ik naar de kassa. Ik legde de pakjes op de toonbank en de mevrouw scande ze. ''Dat is dan drie euro, alstublieft.'' Ik greep mijn moeders portemonnee uit mijn broekzak en graaide er drie muntjes van een uit. ''Moet er een tasje omheen?'' Vroeg de mevrouw achter de kassa vriendelijk. ''Euhh, ja graag..'' zei ik met een klein irritand brokje in mijn keel. De pakte de pakjes tegelijk op, en deed ze in het tasje. ''Veel plezier ermee, dankuwel en tot ziens!'' Zei de vrouw met een lach. ''Dankje.'' Zei ik saai terug en ik liep weer naar huis. Onderweg dacht ik na over Marc, de jongen die voor de bruna stond, met zijn versleten weduwe fiets. Ik dacht na over wat hij mij allemaal had aangedaan. Waarom deed hij dat eigenlijk? Het antwoord, is nooit boven water gekomen..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.