Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Forest Gone | Ft. 1Dlovez [PAUZE] » -01- Vermist

Forest Gone | Ft. 1Dlovez [PAUZE]

17 aug 2013 - 10:21

530

11

588



-01- Vermist

Written by Quinn! Enjoy dit eerste hoofdstukje!

Tess' POV:
Ik kijk om me heen. Waar zijn we? De groene natuur uit het bos waar we zouden kamperen, zijn vervangen door rode en gele bladeren die langzaam van de half kale bomen af dwarrelen. Het is dan wel eind zomer, zo snel kan het klimaat zich niet in herfst hebben verdiept.
Niemand zegt iets.
In mijn ooghoeken zie ik Louis wanhopig met z'n ogen dicht naar de kist zoeken. Ik wend me helemaal tot hem en lach. Hij is ook zo schattig. Maar nu hebben we wel wat anders aan ons hoofd.
'Jongens, waar zijn we?' verbreekt Sophie dan eindelijk de stilte.
'Geen idee.' mompelt Harry, terwijl hij langzaam rond begint te lopen.
'We zijn in een andere wereld en we komen nooit meer thuis!' barst Kathy opeens uit. Ik lach. 'Liam, denk jij eens na, jij bent hier de slimme. Jij kan dit vast wel logisch verklaren.'
'Maar Tess, dat gaat niet zo -'
'DOE HET!'
'Oké…'
Ondertussen is Louis nog steeds bezig met zijn zoektocht naar de kist. Hij kruipt moeilijk naar Liam toe, en gaat staan. Hij legt zijn handen op z'n schouders, en kijkt achterom. 'Jongens! Ik denk dat ik de kist heb gevonden!'
'Louis…'
'O… Hi Li.' Snel laat hij z'n vriend los. Hij grinnikt ongemakkelijk.
'Laten we anders eerst uitpakken en eten.' oppert Niall.
'De tenten liggen in de normale wereld.' zegt Kathy.
'Kath, we zijn niet in een andere wereld!' roep ik wanhopig. 'Toch Liam?'
'Eh…' begint hij. 'Sorry Tess, ik kan niks bedenken.'
'Oh…' ik laat me hulpeloos op de grond vallen. Tranen vullen mijn ogen en mijn gezicht vertrekt.
'Ah, Tessie…' zegt Lana medelijdend en ze helpt me omhoog. 'Zie het positief. Hier kan je dingen doen, die je niet in de echte wereld kan doen. Kom, we gaan voetballen.' Behalve Zayn en Lana kan niemand van ons echt goed voetballen, maar we vinden het leuk om te doen. Zayn pakt een bal uit zijn rugtas. Lana en hij hebben al jarenlang de discussie wie er nou beter kan voetballen.
'Kom maar op, goudsmid.' Hij noemt Lana altijd zo, vanwege haar achternaam, Smith.
En de wedstrijd begint.

'Heeft iedereen een slaapzak in z'n rugzak?' vraagt Zayn verslagen, als wij hebben gewonnen met 7-6.
'Ja.' antwoordt iedereen.
Even later ligt iedereen ingenesteld op de koude grond.
'Welterusten.' klinkt er uit elke slaapzak en dan is er niks meer te horen, behalve de wind die iedereen wakker houdt.

Directioners zijn flink geschrokken toen het feit dat de boyband One Direction, bestaand uit Niall Horan (19), Liam Payne (19), Louis Tomlinson (21), Harry Styles (19), en Zayn Malik (20), vermist is.
"Ze zouden gaan kamperen met een aantal vrienden." kan Anne Cox, de moeder van Harry Styles, ons dan ook vertellen. Hierbij gaat het om Kathy Daron (20), Sophie Sparkles (19), Lana Smith (18), en Tess Chamberlain (17). De groep zou op dinsdag 13 augustus vertrokken zijn, en die avond was Charlotte Tomlinson, Louis Tomlinson's halfzus, van plan om bij de groep langs te gaan. Echter vond zij alleen een aantal tentjes en geen teken van leven. De volgende ochtend hadden de families nog geen bericht ontvangen. Men vreest het ergste.
Als u denkt een van deze kinderen gezien te hebben, of u weet meer over deze zaak, kunt u met dit nummer bellen: 020 - 7341820

Sander van den Bosch


Reacties:

1 2 3

lilovelou
lilovelou zei op 28 aug 2013 - 23:02:
Zjoeffffff, ik ga snel door naar het volgende hoofdstuk, of eigenlijk morgen want ik ben veel te moe
Xxx


Hermelien
Hermelien zei op 18 aug 2013 - 13:35:
Great story though dat het voetballen er wel heel randomly inkwam.
Maar don't get me wrong, het is beter dan dat je ze heel dramatisch gaat laten huilen want daar heb ik een hekel aan - aan hulpeloze characters -
Ik ben benieuwd naar meer, trouwens if the writer sees them playing football dan is het gewoon so en niet anders.
Go on! Go on!
By the way jullie vullen elkaar goed aan!

Cupcakes wearing glitters
xoxo


Ims
Ims zei op 17 aug 2013 - 16:45:
LOVE ITTTTTT

Snel verder!!!

XxxXxxX


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 17 aug 2013 - 14:20:
Ik lees mee vanaf nu (:

Wel even iets. Als kinderen 's middags op pad gaan, naar een bossen. En ze gaan kamperen, dan kan je ze überhaupt toch niet snel vinden?
Dan is het wel vreemd dat er de volgende ochtend meteen een bericht in de krant staat.
En de politie zoekt sowieso pas na 24 uur. Dus dat klopt niet helemaal.
Maar ik vind de verhaallijn tot nu toe helemaal geweldig!

Echt!


Team1D
Team1D zei op 17 aug 2013 - 12:34:
Woehoe Quinn je weet dat Lottie zijn halfzus is