Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Maybe I'll save this -Louis Tomlinson » ~12~

Maybe I'll save this -Louis Tomlinson

17 aug 2013 - 11:56

348

6

362



~12~

Hey! Ik zou graag willen dat je een reactie achter laat als je nog meeleest. Want, het overzicht is nu best onduidelijk! En voor iedereen die nog meeleest, ik zal zeggen, ik ga proberen iedere dag een hoofdstuk te plaatsen. Maar, dat gaat ook betekenen dat deze FanFic bijna afgelopen is. En ik wil jullie bedanken voor de lieve reacties. En misschien willen jullie een kijkje nemen bij mijn nieuwe FanFic Power! ? Liefs, Amyy

Louis POV


Ik sluip zachtjes het huis in, hopelijk kom ik Cecily niet tegen.
Ik weet niet wat ik zou moeten zeggen. Ik ben verliefd op haar, maar ik voel ook wat voor Floor. Ik sluip naar mijn kamer toe. OP m'n nachtkastje ligt een briefje.


Waarom? Je doet me pijn. Weet je niet hoeveel ik van je hou? Hoeveel jij voor mij betekent? Pijn, het enige wat ik nu voel in mijn lichaam. Niks kan ik er tegen doen. Niks gaat me nog opvrolijken, nooit. Deze pijn, zal niet meer verdwijnen. Mijn liefde voor jouw is te groot. En deze pijn doet te veel pijn, op een dag ga ik aan deze pijn dood. Omdat jij alles voor mij was. Alles.



Een kleine traan rolt over mijn wang. Het is zo lief. Maar ik heb alles verpest.
Ik doe haar pijn. En waarschijnlijk zal ze me ook niet meer terug willen.
Ik... heb zoveel spijt. Waarom? Waarom heb ik het gedaan? Wat een klootzak ben ik. Ik moet Cecily spreken. Ik weet niet wat ik ga zeggen. Maar ik moet haar spreken. Ik sluip mijn kamer uit, ik kan niemand wakker maken. Ik ga alleen Cecily wakker maken. Als ik langs de woonkamer loop, hoor ik zacht gemompel. 'Louis...Ik hou van je.' Mompelt een meisjes stem, of eigenlijk, Cecily's stem. Ze ligt op de bank te slapen. Ik loop naar haar toe, en ga op het randje van de bank zitten. 'Cecily, word 's wakker.' Fluister ik. Ze slaapt nog door. Ik pak haar schouders en hussel haar door elkaar. 'Wat?!' Roept ze geschrokken. Haar haar zit in een knot op haar hoofd. 'Oh, hoi Louis.' Zegt ze zachtjes. 'Hoi.' Zeg ik. 'Wat is er?' Haar stem klinkt verward. 'Ik wil graag met je praten, vind je dat oke?' Vraag ik aan haar. Ze knikt voorzichtig. 'Gaat het over..?' Vraagt ze. Ik knik. 'Cecily..Ik weet niet waar ik moet beginnen, ik had nooit iets met Floor moeten beginnen, terwijl ik iets met jouw had. Ik heb er zoveel spijt van. En, ik vind jouw veel leuker dan Floor, en ik wil jou.'


Reacties:

1 2

1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 18 aug 2013 - 23:46:
Omggg


menepen
menepen zei op 17 aug 2013 - 22:44:
niet doen cece ik kill je '!!!


Richelle
Richelle zei op 17 aug 2013 - 15:59:
Melding snel verder
;o
xx
super leuk verhaal trouwens!x


MichelleSky zei op 17 aug 2013 - 13:22:
Hmmm ze moet hem niet zo makkelijk terugnemen! Snel verder!! XOXO


Harrylover
Harrylover zei op 17 aug 2013 - 12:35:
Melding.