Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Wizard [END] » Chapter 27

The Wizard [END]

18 aug 2013 - 14:18

1054

11

460



Chapter 27

Heeei peopleee! Sorry als dit hoofdstuk slecht geschreven is, want ik had weinig inspi. -zoals gisteren al zei- Ik heb trouwens de Stand Alone's even op pauze gezet, want ik wil eerst The Wizard afmaken. xoxo

Elly's POV
'Je moest wel? Oh, als ik dit aan de heks vertel... dit gaat ze niet leuk vinden!' Oscar pakt mijn arm vast, en samen verdwijnen we.
Na twee seconden staan we in het kasteel van de heks. Oscar laat mijn arm niet los, maar sleurt me mee naar het einde van de gang. Waarom moet uitgerekend Oscar nou weer mijn baas zijn? Hij is hartstikke gemeen. We lopen de hoofdkamer binnen, waar George aan zijn bureau zit, niks te doen. De luie zak. 'Hé! ELLY! Wat doe jij hier?' hoor ik opeens. Ik draai me om en zie Louis, Demi, Zayn en Perrie in vier stoelen zitten, vastgebonden. 'Hi guys! Lang verhaal... Vertel het la...' Oscar trekt hard aan mijn arm, en hoopt dat ik daardoor sneller loop. Ik zucht, maar loop toch maar mee. Ik heb geen keus. 'Zijn jullie daar eindelijk?' klinkt de irritante stem van de heks, die nu ook de kamer inkomt. 'Dit mevrouwtje hier heeft...' Oscar kan zijn zin niet afmaken, want de heks onderbreekt hem. 'Ik ben druk, dus stoor me niet!' roept ze, en gaat de kamer weer uit. Oké. Dat was raar. Ze komt de kamer in, kijkt of we er eindelijk zijn... en gaat weer weg. Veel tijd om na te denken heb ik niet, want Oscar sleurt me mee naar een andere kamer, de badkamer. 'Ik wil in bad,' zegt hij. 'So what?' vraag ik. 'Jij gaat dat voor me klaarmaken.' Ik zucht. 'Kan je ook niks zelf doen!?' Oscar grinnikt. 'Jawel, maar jij moet gewoon alles doen wat ik zeg.' Met die woorden verdwijnt hij uit de badkamer.
Met tegenzin vul ik het bad. Plotseling bedenk ik me iets. Ja, dat is een goed plan! Ik begin al te grinniken bij de gedachte. Ik loop naar de kast met afwasmiddel, maar ik pak iets anders. Op de onderste plank staat een fles met zo'n doodskop-teken. Zonder enige twijfel pak ik de fles, en draai de dop eraf. Ik pak een knijper en zet 'm op mijn neus. Dan giet ik een kwart van de fles in het bad. Het water begint licht te knetteren, maar dat is al gauw over. 'Oscar! Je bad is klaar!' roep ik. Na een poosje gaat de deur open, en Oscar komt in zijn badjas binnen. 'Oké, nu wegwezen.' zegt hij. 'Wat? Geen bedankje?' vraag ik sarcastisch. Ik zie dat Oscar op het punt van uitbarsten staat, dus ik verlaat gauw de kamer.

Ik kan niet geloven wat ik net heb gedaan, maar het is beter zo. George is de kamer uit, dus ik loop naar Louis, Demi, Zayn en Perrie. 'Wat heb je gedaan?' vraagt Louis. Ik haal mijn schouders op. 'Niks speciaals hoor. Alleen een bad klaargemaakt.' Louis kijkt me onderzoekend aan. 'Je verbergt iets, ik herken die blik maar ál te goed,' zegt hij. 'Oké... ik heb gif in het bad gedaan,' vertel ik. Zayn grijnst. 'You go, girl!' roept hij, en geeft me een high five.
Plotseling klinkt uit de badkamer een oorverdovende schreeuw, maar dan is het stil...
'Wie was die man eigenlijk?' vraagt Demi. 'Hij was mijn baas. We werken voor de heks. Nou ja... hij nu niet meer dus,' zeg ik. Ik kijk naar Louis. 'Louis, weet je wel dat Harry, Liam, Niall, Debby, Danielle en Dorothy jouw lijk meeslepen?' merk ik op. Louis' ogen worden groot. 'What the fuck! Waarom?' vraagt hij. 'Ze denken dat als ze jouw meenemen, de tovenaar je dan weer kan genezen.,' vertel ik. 'Oh... Moeten ze dan ook niet Demi, Perrie en Zayn meenemen?' vraagt Louis. Ik denk na. 'Dat was ook al Liam's vraag.' Ik begin te fluisteren. 'Ik mag er eigenlijk niks over vertellen, maar ze hebben jullie lichamen helemaal niet nodig... Ze hebben het zelf bedacht, en zijn echt verschrikkelijk dom bezig.'
Het is een paar seconden stil, maar dan barsten we in lachen uit. 'Dus... ze slepen me voor niks mee?' vraagt Louis lachend. 'Dat klopt! Maar ik moet maar weer eens gaan. Oscar kan ze niet meer in de gaten houden, dus ik kan ze mooi even helpen.'

Liam's POV
De pijn trekt al een beetje weg, en ik kijk Dorothy aan. 'Gaat het wel?' vraagt ze met een schattige, bezorgde stem. Ik knik, en sta voorzichtig op. 'Maar hoe kan het dat Zayn dood is? Wat is er gebeurd?' vraag ik aan Danielle. 'Ik was aan het zwemmen in een meer... en Zayn lag op de bodem. Misschien heeft iemand hem erin geduwd. Of... het was zelfmoord.' vertelt ze. Zelfmoord? Maar hij leek zo blij toen hij wegging... Nou ja, blij. Perrie was weg, maar hij was niet meer in een barslecht humeur. 'Iemand heeft hem in het waren geduwd,' zeg ik. 'Hij heeft geen zelfmoord gepleegd.' Danielle knikt. 'Dat dacht ik zelf ook al.' Ik werp haar een waarschuwende blik toe. 'Maar uhm... guys. We hebben de tweede opdracht ook niet gehaald. Dus wat moeten we nu?' Niall's vraag zet iedereen even aan het denken. Precies op het goede moment staat Elly weer voor ons. 'Hé Elly, Niall had een goeie vraag voor je,' zeg ik meteen. Niall knikt. 'Dat klopt. We hebben nu de tweede opdracht ook niet gehaald. Hoe moeten we nu verder?' vraagt hij. 'Herinneren jullie je nog die Oscar die hier net was?' vraagt Elly. 'Oh ja, maar al te goed,' zeg ik. Elly grinnikt. 'Ja... hij is soms wat agressief... Maar, hij is weg.' vertelt ze. Ik kijk haar niet-begrijpend aan. 'Hoe bedoel je weg? Is-ie dood?' vraagt Harry hoopvol. Elly knikt. 'Wat! Heb jij dat gedaan?' vraag ik. 'Ja... en trouwens, hij was ook degene die Zayn in het water heeft geduwd. Daarom verdronk hij.' vertelt El. 'Wat een klootzak! Ik ben blij dat-ie dood!' roept Debby uit. 'Ik ook,' zegt Elly. 'Maar nu hij er niet meer is... en de heks jullie niet in de gaten kan houden, kan ik jullie gewoon door laten gaan.' Ik spring bijna een meter in de lucht. 'AWESOME!' roep ik.



------
Wie gaat er op 28 augustus naar de voorpremière van This Is Us? Ik ga naar de Pathé in Groningen. Is er toevallig nog iemand die in Groningen woont? xoxo

Ps. Met dank aan 1D4EVER, want zij bracht me op het idee dat ik nog tickets moest bestellen door haar reactie op het vorige hoofdstuk xoxo


Reacties:

1 2 3

1Dreamzz
1Dreamzz zei op 19 aug 2013 - 16:15:
ik zou willen dat ik ging


Malikaa
Malikaa zei op 18 aug 2013 - 22:28:
Omg yaaayy Elly is a sweetheart
Bedankt voor het blijven geven van meldingen
xXx


Tallietje
Tallietje zei op 18 aug 2013 - 19:59:
Nope, ik ga helaas niet
Hoe dan ooksuper hoofdstuk snel weer verder please?!?

Haha, love u,
Greetzz


XxAmyxX zei op 18 aug 2013 - 18:29:
Haha! Ik ga 20e naa This is Us! En graag melidng! X


Harrylover
Harrylover zei op 18 aug 2013 - 17:44:
Ik weet niet ik heb nog geen kaarten.
Bestellen dus...
Melding.