Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Lay All your love on me deel II FINISHED » Red Planet

Lay All your love on me deel II FINISHED

18 aug 2013 - 21:09

410

8

317



Red Planet

SORRY VOOR DIT UBERKORTE HOOFDSTUK, MORGEN KOMT EEN LANGERE DON'T KILL ME PLEASE. dit is een soort catch up hoofdstuk, zodat je er achterkomt wat er is gebeurd. Okay love you guys! xo mies

*** TIJDSPRONG VAN 7 MAANDEN***

Sky POV:
We zijn weer terug in Londen. De tour is afgelopen, en het was echt een fantastische ervaring! Nadat ik aan de groep had verteld dat ik zwanger was, is Harry veranderd. Hij gaat bijna niet meer uit, en is zorgzamer geworden. Na 3 maanden heb ik zelf, in overleg met het management en de meiden, naar buiten gebracht dat ik zwanger ben van Harry. Ik heb veel positieve reacties gekregen, en natuurlijk ook een aantal negatieve. Maar als meisje dat uiteindelijk is uitgegroeid tot een idool van vele andere meisjes, en het meisje dat dé Harry Styles date, ontkom je niet aan negatieve reacties. Ik heb ook gelijk mn ouders natuurlijk ingelicht, en die waren ook superblij. Ik heb besloten dat ik in Londen ga bevallen, en dat mn ouders allebei overkomen vanuit Parijs. Ik ben ondertussen dus 7 maanden zwanger, en ik ben blij dat er voorlopig niks op de planning staat met Little Mix. Ik heb het echt geweldig gevonden, zwanger zijn, maar ik ben er nu wel klaar mee eigenlijk. Ik zit op de bank, en wacht op de meiden. We hebben afgesproken in het appartement van mij en Harry, zodat we een beetje kunnen brainstormen over de liedjes die we willen opnemen voor het nieuwe album. Er klinken klopjes op de deur. ‘’Ja ja ik kom! Pregnant lady on the way!’’ schreeuw ik lachend. Harry en de jongens zijn aan het opnemen vandaag, dus hij is pas laat thuis. Ik open de deur, en zie mn beste vriendinnen staan. ‘’Hellooo lovely’s!’’ roep ik enthousiast, en ik omhels ze alle 4. Leigh is ook weer terug bij de groep, ze is eindelijk voldoende herstelt en ze wilden geen risico nemen met haar. ‘’ga maar alvast zitten in de woonkamer, ik kom er zo aan!’’ schreeuw ik als ik in de keuken sta. ‘’Oh dit moet jij niet tillen! Ik neem het wel van je over!’’ Jade komt de keuken in rennen en neemt het zware dienblad over. ‘’Thanks doll. Ik heb het nu wel gehad met het zwanger zijn.’’ Zeg ik lachend. ‘’Weten jullie al wat het wordt?’’ vraagt Jesy. ‘’Nee, en ik wil het eigenlijk nog niet weten.’’ Antwoord ik. ‘’Hebben jullie al namen bedacht?’’ roept Perrie enthousiast. ‘’Worden wij peettante’s?’’ roept Leigh. ‘’Rustig rustig! Jullie worden inderdaad allemaal peettante’s, maar de namen hebben we ook nog niet bedacht eigenlijk..’’ ik barst in lachen uit. ‘’Oke, back to bussiness!’’ roept Perrie lachend.


Reacties:

1 2

1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 18 aug 2013 - 23:48:
Hoe cutteeeeeeeeee!!


Malikaa
Malikaa zei op 18 aug 2013 - 22:23:
Hahahha awhhh
Cuteeee
xXx


loveyouxx
loveyouxx zei op 18 aug 2013 - 22:09:
how cutee!!!
snel verder!
en maakt niet uit dat het zo kort is!!
xx


menepen
menepen zei op 18 aug 2013 - 22:08:
leuk


XxAmyxX zei op 18 aug 2013 - 22:04:
Aahw! Leuk! Als het een meisje.word hoop ik op de naam Celine, en voor.een jongen Tygo. Gauw verder! X