Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The Cute Scream Let's Him Fall In Love » Hoofdstuk 3

The Cute Scream Let's Him Fall In Love

5 okt 2008 - 15:44

1000

1

296



Hoofdstuk 3

natuurlijk zo braaf als jullie zijn konden jullie het niet laten van rond te neuzen in de tourbus en zo eindigde jullie in de slaap vertrekken. Plots hoorde jullie mensen de bus opkomen en jullie stormden weer naar de 'woonkamer'. Alles zo een beetje omverlopend arriveerde jullie er.. jullie haar volledig uit model en half buiten adem zetten jullie je neer of er niets aan de hand was.
En alweer kregen jullie die rare blik van de jongens. Jij en Maite keken even raar terug en vroeg: 'wat? nog nooit meisjes zien lopen ofwa?' Bill: 'euh ja.. dat wel.. al vaak genoeg zelf alleen nog nooit meisjes halfverwilderd uit onze slaapkamers zien komen lopen.. je weet toch da zoiets een zeer verkeerde indruk kan geven??' Je mond viel open van verbazing en klopte Bill tegen zn arm Jullie zetten je allemaal neer op de zetels en kijken mekaar aan.. na een lange stilte zegt Maite: 'euhm.. dit kan nu heel dom klinken e.. maar is het ni zo de bedoeling da wij iets doen?' 'wel..' begint Georg.. 'we hebben hier ergens singstar liggen.. we kunnen dat doen', iedereen gaat akkoord behalve Tom. Wat is er Tom, bang dat je gaat verliezen? begint Maite meteen te spotten 'nee', protisteerd Tom meteen, 'het is gewoon. Ze schepen me elke keer op met Gustav.. en die kan niet zingen' 'oke dan verdelen we het zo' zeg je: 'ik met Bill, want ik kan niet zingen en Bill wel, Tom met Georg, en Gustav met Maite want Maite kan ook mooi zingen' Iedereen ging akkoord, nu niet dat ze konden discusieren want het leven was volgens jou te kort om te discusieren dus had jij altijd gelijk. Jullie begonnen te zingen en alles ging goed behalve dan dat Bill door jou nogal veel punten verloor omdat je echt niet kon zingen/ Maar ondanks dat hadden jullie toch veel plezier. Tom en Georg lagen al lang uit de beattle en het ging nu tussen jou&Bill en Maite&Gustav. Het was een nek aan nek race. Maar.. omdat je op het einde van je liedje verschrikkelijk de hoogte inschoot verloor je (fucking) veel punten. en zo gebeurde het dat Maite&Gustav wonen. 'haha, ja wees blij dat wij jullie hebben laten winnen' zei je snel alsof je je verlies probeerde weg te lachen. 'nice try pop'zei Maite terug en gaf Gustav een high five ter overwinnen. Maar plots.. pakte Gustav Maite bij haar middel en drukte een kus op haar wang (bijna op de mond :o :d) en zei: 'bedankt Maite, zonder jou had ik in geen tijden kunnen winnen, je hebt echt wat talent weet je' Maite begon kei hard te blozen en zei 'euh.. graag gedaan fzo.. en dat van dat talent zeg je zo maar..' 'ach niet zo bescheiden meis' zei de rest. Jullie zetten je weer neer en je merkt dat Maite opvallend dicht bij Gustav ging ziten. Je pakte je mobieltje en stuurde een smsje naar Maite.. Je zag Maite naar haar mobieltje grijpen en met elke seconde dat ze naar het schermpje staarde kwam er een grotere smile op haar gezicht. Er stond namelijk: 'Maite and Gustav sitting in a tree K-I-S-S-I-N-G .' Een harde stampt tegen je scheen krijg je als reactie op je berichtje. Je trekt een pijnlijk gezicht en kijkt op, je wil iets zeggen maar ziet dat Maite al druk bezig is met iets terug te sturen. Een paar tellen later voel je iets trillen in je broekzak (en voor degene die Stany en Peter van op tv kenne het is ni de rode telefoon ) Je pakt je mobieltje klapt het open en ziet staan: 1 ontvangen bericht. Je opent het en met het te lezen krijg je een kop als vuur en kan je het niet helpen om te lachen. Wat kan dat kind soms toch gemeen zijn e, denk je bij jezelf. Je herleest het nog een keer en nog een keer. tja.. jij en Bill zitten er anders ook wel knusjes bij hoor.. ;-) STEEHEEK Je keek opzij en zag dat Bill inderdaad erg dicht bij jou was gekropen Je stak je tong uit naar Maite, en tot je grote spijt had Georg dat gezien en moest natuurlijk weer een geweldige opmerking kunnen geven 'Seg Joyce, Je weet toch dat als je je tong naar iemand uitsteekt het betekend dat je die wil binnendraaien e' Je werd nog rooder als dat dan al mogelijk was maar zij meteen daarna 'tja Georg.. vandaar dat we mss nog nooit een meisje een tong hebben zien uitsteken naar u e' Nu was het Georg beurt om rood te worden en voor jou om strijk te gaan.. Tom vond het ook wel geweldig en gaf je een highfive. 'Seg maar euhm.. mss domme vraag e..maar euhm.. waar gaan we eigenlijk naartoe :s 'vraag je als je ziet dat jullie al ergens zaten waar jij het nietmeer kende. Iedereen keek mekaar aan en plots hoor je Bill luid vloeken naast je. Bill: 'euhm.. ben zo een beetje vergeten te melden dat we nog iets zouden gaan drinken dus euhm.. ik vrees dat we zo een beetje opweg zijn naar euh..zeg maar.. euhm*slik* Frankrijk..' Jij schoot uit de zetel en keek hem met grote ogen aan: 'plz zeg me dat je een grapje maakt.' Aan Bills blik zag je meteen dat het niet zo was. Jij: 'en is het nu de bedoeling da wij hier blijven fwa.. en onze ouders.. wa gaan die wel ni denke gij moogt het gaan uitlegge ze.. want mij gaan die ni gelove.. haal u beste vlaams al ma bove want die gaan der ni me kunne lache' Je had de pest aan Frankrijk (jeugdtrauma) en nu ook nog eens zonder kleren of weet ik veel wat daar te zitten.. Shit man echt niet goed. Plots voelde je mobieltje gaan.. ge haalde het uit je broekzak en zag op het schermpje: mama gsm belt. Je gaf de gsm aan Bill en zei: 'ja.. leg het maar uit'


Reacties:


beertje
beertje zei op 11 maart 2013 - 15:06:
tja leg dat maar eens uit bill hahaha