Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » persoonlijke stand alones » menepen.

persoonlijke stand alones

19 aug 2013 - 23:03

1082

1

313



menepen.

Sorry dat het zo lang duurde... en sorry als je het total crap vind... maar ja.. hier is ie dan xx

‘’Bo?’’ hoor ik terwijl iemand op mijn schouder tikt.
Ik herken de stem en draai me om.
‘’Hazz!’’ zeg ik terwijl ik hem een knuffel geef.
Harry en ik werkten allebei achter de bar bij een grote discotheek midden in Londen. Al sinds dat ik hier kwam werken klikte het goed tussen Harry en mij, en nu zijn we elkaars beste vrienden.
Stiekem hoopte ik dat we ooit meer dan beste vrienden konden worden.
Over een half uur zou de discotheek los gaan.
Ik legde mijn tas in mijn kluisje en sloeg hem dicht.
‘’Zullen we eerst nog een drankje doen?’’ vroeg Harry.
Ik knikte en liep de ruimte uit en door de gang.
Ik opende de deur en liep naar de bar toe.
‘’Tot hoe laat moet je?’’ vroeg Harry die tegenover me aan de bar ging zitten.
‘’Half 1 en jij?’’ zei ik terwijl ik 2 glazen pakte.
‘’Ik ook! We kunnen na die tijd toch nog wel een echt drankje doen?’’ lachte Harry toen ik hem zijn cola overhandigde.
‘’Dat zien we dan wel weer Styles!’’ zei ik met een glimlach.
Stephen kwam er aan lopen. ‘’Dat ziet er gezellig uit!’’
‘’yo Steph!’’ zei Harry die hem een ‘man hug’gaf.
Hij liep naar mij toe en gaf mij ook een knuffel.
Ik ging op de kruk naast Harry zitten en Stephen pakte ook een glas cola en ging naast mij zitten.
We kletsten wat over ons dagelijkse leven en hoorde al dat de muziek draaide.
‘’Waar is Evelynn trouwens?’’ zei ik terwijl ik op mijn telefoon keek.
‘’Darlin’ weet je dat nou nog steeds niet, die is altijd te laat.” Zei Harry.
‘’HELEMAAL NIET!’’ Riep Evelynn die de zaal binnenkwam.
Evelynn liep in een snel tempo naar ons toe.
Ik stond op en ging achter de bar staan.
‘’Wat is de indeling?’’ vroeg Evelynn die de jongens tegelijk begroette.
Ik keek wat er op het bord stond. ‘’Jij en Stephen hebben zaal dienst tot 2 uur, daarna worden jullie vervangen door Christy en Eric, Harry en ik hebben bar dienst tot half 1 en worden dan vervangen door Julia, Liam en Louis.’’ Las ik voor.
Yes, bardienst, samen met Harry.
‘’oke, nou dan zien we jullie zo.’’ Zei Stephen tegen ons.
‘’Kom, Ev, we moeten onze spullen halen!’’ zei hij tegen Evelynn en hij knipoogde naar mij.
Wat? Waarom knipoogde Stephen naar mij? Ach, ik zal het me wel verbeeld hebben.
Ineens voelde ik twee sterke armen om me heen. ‘’Dus.. wij hebben vanavond samen bardienst!’’ fluisterde hij in mijn oor.
Ik voelde lichte schokjes op de plekken waar hij me vast hield.
‘’Dat klopt Hazz.’’ En ik maakte me los.
Ik draaide me om en keek naar de jongen die aan de bar stond.
‘’Wat mag het zijn?’’ vroeg ik hem.
‘’2 bier, een cola en jouw nummer.’’ Zei hij met een knipoog.
Ik pakte twee glazen en hield ze onder de tap, pakte het glas cola dat Harry had ingeschonken aan.
Ik zette de glazen op de bar en pakte zijn muntjes aan.
De jongen bleef voor de bar staan en gaf me een afwachtende blik.
‘’Is er iets?’’ vroeg ik hem beleefd.
‘’Je nummer?’’ lachte hij.
‘’’Sorry, volgende keer beter.’’ Lachte ik terwijl ik me richtte op een ander meisje die aan de bar stond.
‘’Concurentie Styles?’’ zei Stephan tegen Harry.
Ik hoorde het wel maar dacht dat het over een of ander meisje ging die waarschijnlijk hier was.
Ik hielp nog een paar mensen die aan de bar stonden en keek naar Stephen die nog steeds aan de bar stond te praten met Harry.
‘’Hazz, ik ben niet de enige die achter de bar staat vanavond!’’ en wierp hem een doek toe die ik in mijn hand had.
‘’Aye aye chef!’’ lachte Harry en knipoogde naar me.
‘’Stephen, waar hadden jij en hazz het net over?’’ vroeg ik een beetje nieuwschierig.
Stephen lachte en keek me aan, ‘’ Wat bedoel je precies?’’
Ik rolde mijn ogen ‘’Concurrentie? Vind Harry weer eens een meisje leuk?’’ probeerde ik zo nonchalant mogelijk te zeggen.
‘’Misschien moet je hem dat zelf maar vragen!’’ hij wreef over mijn hoofd en liep weg.
Ach, dacht ik, en ik ging verder met mijn werk.
Zachtjes zong ik mee met de muziek en bewoog ritmisch op de maat.
Ik keek op mijn mobiel en zag dat het kwart over twaalf was en keek of er al ergens een spoor van Julia, Liam of Louis was.
‘’Zoek je soms iemand?’’ ik herkende Julia’s stem en draaide me om en gaf haar een knuffel.
‘’Ik was eigenlijk op zoek naar jou!’’ lachte ik.
‘’Is er iets tussen jou en Harry?’’ vroeg ze.
‘’Nee, hoezo denk je dat?’’
Ze keek achter mij en keek naar Harry. ‘’Oh, gewoon zomaar!’’ zei ze en zette een glimlach op haar gezicht.
Ik haalde mijn schouders op en schonk de laatste drankjes in en zag dat Liam en Louis er ook al waren.
Ik begroette hun en zei tegen Harry dat we klaar waren .
Harry en ik baande ons een weg door de dansende menigte en we liepen naar de werknemers deur.
We liepen door de gang, allebei zwegen we.
Ik opende de deur waar de kluisjes stonden. Ik opende mijn kluisje en er viel een briefje uit.
Ik bukte en raapte hem op.
Beautiful! Gaat ons drankje nog door? xHIk glimlachte en keek Harry aan.
‘’Nou?’’ zei Harry die ineens heel dicht bij me stond.
Ik keek hem in recht aan in zijn ogen.
‘’Oke, even een ander shirt aan doen.’’ Zei ik terwijl ik een shirtje met een sterren print uit mijn kluisje haalde.
Snel trok ik het ene shirtje uit, en deed de andere aan, ik voelde hoe Harry’s ogen in mijn rug brandde.
‘’Let’s go princess!’’ zei Harry toen hij mijn hand pakte.
We stonden nog maar net op de dansvloer en we gingen al helemaal los.
Na een tijdje keek ik Harry aan, hij keek mij aan en het voelde perfect.
En daar was het dan, Harry perste zijn lippen op de mijne en kuste me.
Ik opende mijn mond en voelde Harry’s tong naar binnen komen.
Daar stonden we dan, het voelde alsof de muziek helemaal verdween, ik hoorde de mensen om ons heen niet meer, het enige waar ik aan dacht was Harry.
Harry trok zich terug en keek me aan.
‘’Bo, ik hou van je, als sinds de eerste keer dat ik je zag, toen ik de eerste keer in je ogen keek was ik verkocht, vertel me alsjeblieft dat jij hetzelfde voor me voelt als dat ik voor jou voel!’’ zei Harry.
‘’Oh Hazz, Ik hou ook van jou!’’ zei ik en zoende hem weer.
Ineens hoorde ik mensen klappen en zag dat Stephen, Evelynn en Liam naast ons stonden en naar ons keken.
‘’Hij had eindelijk de ballen om het haar te vertellen!’’ lachte Stephen.
Ik lachte en gaf Harry een kus.
‘’Ja Hazz, ik hou ook van jou’’ dacht ik.


Reacties:


laurastyles
laurastyles zei op 20 aug 2013 - 11:02:
Cool story x