Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Fairy Tail » beteen fairies and sabers » 1-dragons and mysteries to be solved

beteen fairies and sabers

29 mei 2014 - 12:09

327

0

282



1-dragons and mysteries to be solved

' Ik weet dat ik van geboren ben in earthland, maar een tijdje in edolas heb gewoond.' zei Lily ' Toen ik ( ookal heb ik geen idee hoe) terug kwam in earthland ben ik opgegroeit bij kuron een ice dragon. kuron leerde me ice dragon slaying, later leerde ik sky dragon slaying en sky magic van een sky dragon. maar beide draken verdwenen op dezelfde dag 7 juli in X777'

Een klein meisje van een jaar of 5 liep door de groote stad. ze had lang zwart haar waarvan een plukje over haar schouder hing met 3 gekleurde kralen er in, ze had orangje ogen die zoekend over de mensen heen gingen. in haar hand had ze een amulet stevig vast. het amulet had de vorm van een ruit met gekleurde stenen binnen in een rode een blauwe en een groene. in een grote schoudertas lag wat geld, maar niet veel. 'Lily wacht op ons!' hoorde het meisje roepen ze draaide zich om en zag een witte exceed met een jurkje aan naar haar toe vliegen. ' Lily Delem is weer eens in een boom gevlogen' zuchte de exceed terwijl ze salto's boven Lily's hoofd maakte ' Chana je moet echt stoppen zo gemeen te zijn tegen Delem je weet dat hij niet goed kan vliegen' zei Lily tegen Chana. Chana haalde haar schouders op een vloog richting de boom waar Delem in was gevlogen. een gele exceed met een cape hing in de boom. toen hij Lily en Chana zag riep hij :' Lily help me!!' de tranen stroomden uit zijn ogen. Lily klom in de boom 'Was je Chana weer aan het nadoen?' de exceed antwoorde niet. 'Ik kan er niet bij Chana help even!' riep Lily. Chana vloog naar Delem en probeerde zijn cape los te maken, zonder succes. ' moet ik nu voor altijd in de boom zitten!?' riep Delem huilend. ' we vinden er wel wat op' proberde Lily hem gerust te stellen. 'hulp nodig?' vroeg een stem achter haar. Lily draaide zich om 'ja ik zit een boom en kom er niet meer uit!' huilde Delem. twee jongens en twee exceeds kwamen naast Lily staan die weer uit de boom was geklomen. de eerste jongen met blond haar en een litteken zei:'Mijn naam is Sting, dit is rogue en die twee kleintjes daar zijn Lector en Frosch' 'Ik ben lily, en dit zijn Chana en Delem'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.