Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Lay All your love on me deel II FINISHED » You and Me

Lay All your love on me deel II FINISHED

20 aug 2013 - 15:57

951

7

400



You and Me

Helloo, weer een nieuw langer hoofdstuk voor jullie! Hoop dat jullie het leuk vinden.. let me know! Enjoyyyy xo mies

Harry POV:
‘’She’s so mean but i gotta love it, And i just can’t let her go..’’ zing ik samen met de jongens. We zijn al sinds vanochtend vroeg aan het opnemen, en ik heb het wel een beetje gehad nu. Begrijp me niet verkeerd, ik hou ervan om rond te hangen met de jongens, maar nu dat Sky zwanger is, en over een kleine 2 maanden moet bevallen, ben ik liever bij haar. ‘’Ja! Het staat erop jongens! Thanks!’’ hoor ik een stem roepen. He he eindelijk! ‘’Jongens ik ga, ik ga naar Sky!’’ ik pak snel mn spullen bij elkaar en ren de deur uit. Althans, dat probeer ik. Een hand pakt mn schouder beet. Ik draai me gefrustreerd om, en zie dat het Paul is. ‘’Je kan niet weg Harry.’’ Ik kijk hem verbaasd aan. ‘’Hoezo ik kan niet weg? Ik kan zelf wel mn beslissingen nemen hoor.’’ ‘’Hazz, we hebben die 2 daagse trip in Ierland, remember?’’ Louis komt naast Paul staan. Ik sla mn hand voor mn hoofd. Shit, helemaal vergeten. ‘’Shit. Naja dan moet ik Sky even bellen. We vertrekken zo al zeker?’’ mn humeur is tot een vriespunt gedaald. ‘’Ja, over een uurtje. We gaan zo naar het vliegveld. We hebben de privé jet.’’ ‘’Hartstikke fijn.’’ Mompel ik sarcastisch. Ik pak mn telefoon en bel Sky. Fijn, voicemail. ‘’Hi babe, ik moet onverwachts weg voor een trip naar Ierland, ik ben over 2 dagen terug. I love you, en hou je taai.’’ Ik druk op het rode hoorntje en loop weer terug naar binnen.

Sky POV:
Ik lig uitgeteld op de bank. Het was een hele leuke middag geworden, we hebben veel werk verricht als ik er zo aan terug denk. Ik kijk op mn horloge; tien over half 4. ‘’Heel even 10 minuutjes mn ogen dicht..’’ mompel ik zachtjes. 2 uur later schrik ik wakker. ‘’Fuck. Hoelaat is het?’’ praat ik zachtjes tegen mezelf. Mn ogen worden groot als ik zie dat het kwart voor 6 is. Waar is Harry? Ik pak mn telefoon, en zie dat ik een voicemail bericht heb. ‘’Hi babe, ik moet onverwachts weg voor een trip naar Ierland, ik ben over 2 dagen terug. I love you, en hou je taai.’’ Gefrustreerd druk ik mn telefoon uit. Fijn, 2 dagen alleen. Ik speel een beetje met mn telefoon, totdat er een idee opkomt. Ik bel Eleanor gewoon! Nadat ik toen in Parijs met El had afgesproken, hadden Louis en El afgesproken, en ze gingen het weer proberen! Happy me! Ik sta in de keuken eten voor mezelf te maken als ze eindelijk opneemt. ‘’Hi love! Hoe gaat het met je?’’ klinkt haar vrolijke stem door de telefoon. ‘’Nou, de jongens moeten onverwachts naar Ierland. Dus ik dacht, kom je bij mij vanavond? Dan kook ik, en dan kijken we een paar films ofzo.’’ Antwoord ik. ‘’Is goed! Zal ik ijs meenemen? Ben & Jerry’s? en Starbucks misschien?’’ roept ze enthousiast. ‘’Je kent me te goed! Ik zie je zo!’’ roep ik lachend door de telefoon.

Harry POV:
We zijn net geland in Ierland. Er staan, zoals gewoonlijk, duizenden fans te wachten. We stoppen allemaal om op de foto te gaan, handtekeningen uit te delen enzovoorts. Na een eeuwigheid zitten we in een busje op weg naar het eerste interview. Ik blijf mn telefoon checken op een berichtje van Sky, als reactie op mn voicemail, maar ik ontvang niks. ‘’hebben jullie allemaal bereik?’’ ik kijk de jongens vragend aan. ‘’Ja? Hoezo?’’ Zayn kijkt op van zn telefoon. ‘’Ik zit te whatsappen met Perrie, bij mij werkt alles gewoon.’’ Ik kijk weer gefrustreerd naar mn telefoon. ‘’Ik maak me eigenlijk een beetje zorgen omdat ik niks van Sky heb gehoord.’’ Er klinkt een ringtone, en ik kijk of het mijn telefoon is. Helaas voor mij neemt Louis op. ‘’Hi babe. Hoe gaat het? Ja ik mis jou ook. Ja het is wel gezellig. Oh je bent bij Sky? Is het leuk? Mooi zo. Wil je dan aan Sky vragen of ze even een berichtje stuurt naar Haz? Dan is hij ook weer gerustgesteld. Oke. Love you, bye.’’ ‘’Sky is dus met El?’’ ik kijk Louis vragend aan. ‘’Ja, omdat wij weg zijn is El naar Sky gegaan. Ze whatsappt je zo denk ik.’’ PLING! Deze keer is het wel mijn telefoon. Ik kijk glimlachend naar mn telefoon, het is Sky. ‘’Hi love, ik mis je. En ik hou heel veel van je. Ik ben met El, dus wij vermaken ons wel. Geen rare dingen doen he! Can’t wait for you to come home. X Sky.’’ ‘’Aaaaaaaah’’ schreeuwt Niall door het busje, hij heeft meegelezen over mn schouder. ‘’Kappen blondie!’’ ik geef hem lachend een duwtje. ‘’Oke jongens we zijn er! First interview!’’ We stappen uit, en lopen gelijk naar binnen via de achteruitgang. 15 minuten later zitten we klaar voor het interview, dat live wordt uitgezonden. ‘’Zo, Harry. Om maar even te beginnen met jou. Hoe gaat het? Hebben jij en Sky al een datum geprikt? En hoe gaat het met Sky zelf?’’ Ik begin breed te glimlachen. ‘’Ahhh look at the cheeky grin!’’ Liam geeft me een duw. ‘’Het gaat heel goed. Sky is nu 7 maanden zwanger, over 2 maanden is er een kleine Styles! En we hebben nog geen datum. We wachten tot na de bevalling.’’ ‘’Weten jullie het geslacht al? Of hebben jullie al namen bedacht?’’ ik denk na. Ik heb het daar nog niet over gehad met Sky. ‘’Nee, nog geen namen en nog geen geslacht. Dat bewaren we voor tijdens de bevalling.’’ In mn ooghoek zie ik Paul paniekerig zwaaien. Ik kijk hem vragend aan, en vraag zachtjes ‘’Wat is er?’’ ‘Sky is aan het bevallen!’’ schreeuwt Paul terug.


Reacties:

1 2

XxAmyxX zei op 21 aug 2013 - 12:18:
OMFG! Gauw verderr!


Richelle
Richelle zei op 21 aug 2013 - 9:17:
OMFG
2 MAANDEN TE VROEG O_O
SNEL VERDER
XXXXXX
MELDING
Omg ik word helemaal gek hiero o_o


Richelle
Richelle zei op 21 aug 2013 - 9:17:
OMFG
2 MAANDEN TE VROEG O_O
SNEL VERDER
XXXXXX
MELDING
Omg ik word helemaal gek hiero o_o


loveyouxx
loveyouxx zei op 20 aug 2013 - 16:10:
whaaaatt!!!!
oke oke oke... adem in.. en adem uit!
pff... dat is al heel snel!
snel verder met meldingg!!!!
xxxx


Lotteimy
Lotteimy zei op 20 aug 2013 - 16:08:
WHAT---??? SHOOT ME PLEASE!
TWEE MAANDEN TE VROEG!! OMFG!

HEEL SNEL VERDERGAAN!
XX CAPS LOCK LOVERTJE