Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » They are dangerous|| Zayn Malik {samen met DjMalikjuh}[Afgerond] » >12<

They are dangerous|| Zayn Malik {samen met DjMalikjuh}[Afgerond]

22 aug 2013 - 11:17

883

17

689



>12<

>>Written by Lianne<

Avelin;
Na de les loop ik naar Zayn. Met twee vingers onder zijn kin, duw ik zijn hoofd omhoog zodat ik recht in zijn ogen kijk. ‘Vanavond…’ fluister ik en glimlach. Ik kijk hem diep in zijn ogen aan en even stijg ik op van de grond. Dan laat ik hem los en loop ik heupwiegend weg. Pfieuw, hij is nog nooit naast me gaan zitten in een les, en hij was echt heel braaf. Ik loop naar mijn kluisje en verwissel mijn boeken. Dan ga ik naar de volgende les.

De lessen zijn voorbij en ik loop relaxed naar mijn scooter en stap op. Ik start de motor en wil het schoolplein afgaan. Ik voel een hand op mijn schouder en kijk om. Ik kijk recht in de bruine ogen van Zayn. Een lichte teleurstelling, ik verwachtte Melissa eigenlijk. Snel herpak ik mezelf weer en kijk hem aan. Ik zie zijn blik over mijn lichaam glijden. Zijn ogen blijven hangen halverwege mijn bovenlichaam. Ik kijk hem zogenaamd verontwaardigd aan en zeg: ‘Kijk het mooie er niet vanaf, je moet er vanavond ook nog mee doen.’ Achter mij weerklinken zachte gniffels. Ik draai me om en daar staat James. Ik kijk hem waarschuwend aan. ‘Weg jij, kwallenkop. Het is heel logisch dat jongens naar mij kijken! Dat kan jij niet over jezelf zeggen!’ Nu klinken er gniffels van alle kanten. De leerlingen staan om ons drieën heen en lachen om mijn opmerkingen. Even staan we daar, stil. Dan krijg ik er genoeg van en laat de motor ronken. ‘Aan de kant, mensjes. Girl on the way!’ En met die woorden geef ik flink gas en schiet ik het plein af. Onderweg naar huis voel ik me een beetje onzeker. Dat ik zo bekeken werd, voelde echt niet fijn. Dan voel ik mijn mobiel trillen en snel rijd ik verder naar huis.
Als de scooter in de schuur staat, pak ik mijn mobiel en check mijn berichten; een berichtje van Melissa! Snel open ik het berichtje, hopend op een excuus en dat ze weer vriendinnen wil zijn. Maar als ik het berichtje lees, zakt alle hoop en vrolijkheid uit mijn lichaam naar beneden, de grond in. Met grote ogen bekijk ik het berichtje. Dit is erg...

Avelin, ik zat in de les naar je te kijken, hoe je Zayn temde.
Ik dacht na en wou na school naar je toe om mijn excuus aan te bieden.
Maar daar zag ik je met Zayn… Je deed raar, anders, je zette jezelf te koop
tegenover hem met je extreme outfit.
Ik zeg je, hij bekijkt alle meisjes zo.
Ik snap niet dat je op date wilt met zo’n player.
Als je het nu niet afkapt, zul je me niet meer zien.
M.


Ik ben in shock. In die paar dagen waren we al onafscheidelijk geworden. En nu, het is al verbroken… Dan komt mijn vader de tuin in.
‘Liefje? Wat is er?’ Ik loop naar hem toe en vertel hem dat Melissa niet meer met me wil omgaan, omdat ik uitga met een jongen. Mijn vader luistert geduldig mee en zegt als ik klaar ben: ‘Lieverd, als een vriendschap zo loopt, is het geen echte vriendin.’ Ik knik en probeer het te vergeten. Melissa is gewoon geen goede vriendin, ik ga vanavond gewoon uit met mijn crush en alles gaat gewoon verder en ik leef lang en gelukkig. Punt uit. Vastberaden loop ik het huis binnen en ga ik na een hapje en een drankje van Berry naar mijn kamer. Ik zucht diep, wat zal ik vanavond eens aan trekken?

Het is al bijna 7 uur. Ik bekijk mezelf in de spiegel en werk mijn make-up nog even bij. Ik heb gekozen voor een zwart naveltruitje met een v-hals, een neongele minirok en zwarte glimmende naaldhakken. Ik kijk nog eens in de spiegel en dan gaat de deurbel. Snel ga ik naar beneden en open de deur. Daar staat Zayn, een sigaret rokend. Hij heeft een nette spijkerbroek aan met een leren jack. Hij ziet er prachtig uit, lekker stoer. Ik pak snel mijn tasje met mijn telefoon, portemonnee, mascara en lipgloss en roep mijn vader gedag. Dan pak ik Zayn’s hand en ga met hem de deur uit. Hij is met een grote, zwarte, glimmende auto en glimlachend stap ik in.

Al snel zijn we bij Nando’s en lopen we het restaurant binnen.
‘Een tafel voor twee graag,’ zegt Zayn en we worden begeleid naar een tafeltje met een kaars en een bosje bloemen. Ik glimlach en neem plaats. We krijgen een menukaart en bestellen ons eten en wat te drinken. We kletsen wat en niet lang daarna komt het eten. Ik neem een hapje van mijn salade met kip en kijk naar Zayn. Hij stuntelt een beetje met zijn bestek, waarschijnlijk eet hij altijd met zijn handen. Uiteindelijk lukt het hem en we eten en kletsen. Als ons eten op is, kijkt Zayn me aan. Ik verdrink in zijn ogen en dan buigt Zayn naar mij toe. Hij is nu zo dichtbij dat ik zijn warme adem voel kietelen op mijn lippen. Op het moment dat hij mijn lippen raakt, draai ik mijn hoofd weg. Dit voelt niet goed, maar waarom?


Nogmaals ontzettend sorry!!

De stand is trouwens:
Team Zavelin: 9
Team Javelin: o
Niet ingevuld: 4


Alleen diegene die
op dit hoofdstuk reageren krijgen
een melding voor het volgende hoofdstuk


Reacties:

1 2 3 4

Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 25 aug 2013 - 20:46:
meeeldingg


Ims
Ims zei op 24 aug 2013 - 19:04:
MELISSA YOU ARE A BAD BAD BAD FRIEND.

whats wrong??

snel verder!!!

XxxXxxX


Team1D
Team1D zei op 24 aug 2013 - 1:42:
AVELIN DOET ME NU OPEENS DENKEN AAN ACACIA UGH


ilovehazza
ilovehazza zei op 23 aug 2013 - 20:01:
Wow is nix trouwens
Love it xxx


lovelouis
lovelouis zei op 23 aug 2013 - 17:36:
MELISSA WAT BEN JIJ EEN SLECHTE VRIENDIN!!!!!!!!!! WAAROM BEN JE NIET BLIJ VOOR AVELIN
YAAAAAY 9-0 voor Zavelin
melding!!