Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Wizard [END] » Chapter 28

The Wizard [END]

22 aug 2013 - 14:57

626

9

361



Chapter 28

Sorry dat ik gisteren en eergisteren niks postte... inspiratieloos. Dit hoofdstuk heb ik te danken aan MichelleSky, wie me heeft geholpen :) xx Image and video hosting by TinyPic

Elly's POV:
Ik heb Liam net uitgelegd hoe het zit met de lichamen van Demi, Zayn en Perrie. ‘Dus, we hadden Louis helemaal niet mee hoeven nemen?’ vraagt Niall. Lachend knik ik. ‘Dan hebben we die mooie brancard helemaal voor niks gemaakt!’ roept Debby uit. ‘Dat klopt… sorry guys, dat ik het niet eerder heb vertelt. Maar ik wist niet dat jullie Louis dáárom meenamen,’ zeg ik. ‘Het is niet jouw schuld, Elly, don’t worry,’ stelt Harry me gerust. ‘Maar zullen we verdergaan? We kunnen nu gewoon verdergaan, dus waar wachten we op?´ vraagt Liam. Opeens schiet me iets te binnen. ´Oh, wacht even! Ik moet jullie nog iets vertellen! Jullie hebben alle opdrachten gehad en…´ Niall springt in de lucht. ´Hebben we echt alle opdrachten gehad? Maar we hebben nog maar twee gedaan!´ roept hij. ´Dat klopt, maar er waren maar twee opdrachten. Dit betekend ook dat jullie bijzonder dapper zijn, het is namelijk niet makkelijk om zulke opdrachten te doen. De heks had ook verwacht dat niemand van jullie de eerste opdracht zou voltooien.´ vertel ik. `Super! Maar wat wilde je nog zeggen?´ vraagt Harry. ´Oh ja. Ik wilde zeggen dat jullie, als het goed is, de tovenaar vinden. Hij zal jullie dan de weg wijzen naar de heks. Weten jullie wat jullie dan moeten doen?´ vraag ik. ´Eh, geen idee. Vertel maar gewoon,´ zegt Liam ongeduldig. ´Jullie moeten vechten.´ zeg ik. Ik zie dat Niall schrikt en me met bange ogen aankijkt. ´Met wie­?´ vraagt Liam. ´Dat weet ik zelf ook niet precies. Ik heb namelijk nog nooit meegemaakt dat iemand, of meerdere mensen, zo ver kwam als jullie. Maar jullie zullen het natuurlijk snel genoeg merken. Als alles goed gaat,´ zeg ik.

Liam POV:
Elly is weer weg, en het valt ons op dat het gele pad weer verschenen is. 'Liam alsjeblieft, kunnen we even praten voordat we verdergaan?' vraagt Danielle. Ik zucht en kijk haar aan. 'Oké dan.' zeg ik, en samen lopen we naar een grote boom. Danielle leunt ertegenaan en ik sta tegenover haar. 'Wat wil je nu weer zeggen?' vraag ik. 'Liam, ik wil geen ruzie met je. Het spijt me dat ik over die stomme kus begon. Ik was gewoon... in de war.' vertelt Danielle. Ik knik. 'Ik snap het eigenlijk wel. Ik bedoel, ik snap waarom je zo in de war bent. Het is al een tijdje uit tussen ons, en opeens kuste ik je... Ik weet niet waarom ik het deed, echt niet. Foutje, denk ik.' zeg ik. Danielle knikt. Hé, is ze nou teleurgesteld? Zo kijkt ze wel... Maakt niet uit, het wordt toch niks meer tussen ons. 'Vrienden?' vraag ik, en hou mijn hand op voor een high-five. Danielle grinnikt. 'Sure, Payne.' In de plaats van me een high five te geven, omhelst ze me. Oké, ook goed. Ik knuffel haar terug. Zodra ik ze me loslaat, loop ik weg zonder nog iets te zeggen.
Shit, wat heb ik nou allemaal gezegd? Dit was niet de bedoeling! Ik kuste haar eigenlijk niet zonder reden, ik deed het omdat... Ik weet het niet precies. Waarschijnlijk voel ik nog iets voor haar. Ja, ik weet het zeker. Ik ben nog verliefd op Danielle.

Danielle POV:
Liam loopt weg. Fijn, ik ben zojuist ge-friendzoned. Alweer. Ik dacht dat het misschien wel weer iets kon worden tussen ons, maar ik had het mis. Een traan loopt over mijn wang. Wat ben ik ook een sukkel! Hoe had ik kunnen denken dat we weer wat konden krijgen? Ik veeg een aantal tranen weg.


---
Zayn en Perrie gaat trouwen he ? o_O Ze zijn zo jong! Maar ik ben wel blij voor ze. En wat vinden jullie van Liams nieuwe girlfriend? Ze lijkt me wel aardig, maar ik vond Danielle veel leuker .. :'(


Reacties:

1 2

Tallietje
Tallietje zei op 23 aug 2013 - 9:53:
Oehh leuk chappie

En ik zat zo op school door twitter heen te kijken en toen las ik dat dus en ik opeens ij alle atilte "OMGGG!! ZERRIIEEEEE GAAT TROUWEN" en zo'n ander meisje uit mijn klas ook helemaak blij en alles, en toen kwam de congrierge vragen of we oke waren °_° whaha

Snel verder,
Gteetzz


1Dreamzz
1Dreamzz zei op 23 aug 2013 - 0:53:
Dat plaatje maakt me emotioneel en ja ik ben voor zerrie amd idc if they are too young theyll have the hottest children ok. Hehehehe

Snel verder <3


Harrylover
Harrylover zei op 22 aug 2013 - 20:05:
Super leuk dat Zayn en Perrie gaan trouwen.
Als liam haar leuk vind vind ik het goed.
Melding.


Malikaa
Malikaa zei op 22 aug 2013 - 18:57:
Awhhh Dani, it'll be alright

OMG JAAA ZERRIE IS GETTING MARRIEDD
EN I dunno, als Liam van Sophia houdt dan sta ik achter hem ^.^

xXx


loveyouxx
loveyouxx zei op 22 aug 2013 - 17:24:
awhh

snel verder!
dani niet huilen!