Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » De return van Joost. » Hoofdstuk 12

De return van Joost.

22 aug 2013 - 15:37

1275

3

365



Hoofdstuk 12

Heeeeeey! Hoofdstukje! Enjoyy! :) xx

P.O.V Tess
Ik rek me uit. Pfff wat is het warm! Kijk kijk naar beneden en lig in mijn deken gewikkeld in een badjas.. Ohja ik had het zo koud vannacht! Ik klim stil uit bed want ik zie Roxy nog slapen, ze heeft haar slaap nodig. Ik doe alvast schone kleren aan en mn haar. Oh Niall had nog wat gestuurd, en ik sms terug:
'Goeeedemorgen Niallbeer! Ik heb je knuffel gemist, het was zo koud dus heb ik een badjas in bed aangetrokken haha! Was een gek gezicht! Oh Rox is ook al klaar! Gaan even ontbijten en plannen doornemen!
Knuffelsx

'Hey Rox! Zullen we gaan ontbijten?' Zeg ik vrolijk. 'Hmm' is het enige wat ik terug krijg. Ok. Blijf vrolijk Tess ze is niet boos op jou maar Harry ze reageert het alleen af.. 'Kom!' En sla een arm om haar heen. Tijdens het eten valt het me op dat ze wel heel weinig eet. 'Uhm Rox,' begin ik zacht. 'Moet je niet wat meer eten?' 'Let niet zo op me! Ik heb geen honger!' 'Oh sorry..' En ik kijk weer naar mijn bord. Dan is het even stil. 'Sorry..' Zegt roxy. 'Het geeft niet ik weet dat je het niet persoonlijk bedoelt' zeg ik. 'Wat zijn je plannen voor vandaag?' 'Hmm ik blijf denk in de hotelkamer..' 'Zullen we niet iets leuks doen?' 'Niet zo'n zin sorry.' 'Oh oke' zeg ik zacht. 'Waarom heeft hij dit toch gedaan..' Ze verheft haar stem 'WAAROM!?' Dan breekt ze en barst in huilen uit. 'Omg! Roxy rustig maar!!' En ren op haar af, 'kom we gaan wel even naar boven!!' We lopen snel naar boven. Ik ga naast haar op het bed zitten en geef haar een glas water. 'Hier' ze drinkt wat maar moet dan nog meer huilen. Na een uur is ze nog aan het huilen en barst ik ook ineens in tranen uit. 'Roxy stop alsjeblieft met huilen!' Zeg ik door mijn tranen heen. 'Ik kan het niet meer aan om mijn beste vriendin te zien huilen! Ga met Harry praten! Ik weet zeker dat het een misverstand is!' Dan is het even stil, op Roxy's gesnik na dan. 'Sorry.. Ik ik ga even een stukje lopen.. Huil maar even uit' en loop de kamer uit. Eenmaal buiten sms ik Niall gelijk:
Hey Niallbeer, ik kan het even niet meer aan, Roxy bleef maar huilen ik heb je nodig.. Ik kom maar het hotel. X'
Ik ren door de straten van Miami als ik bij het hotel aankom zie ik Niall aankomen rennen naar buiten. 'Fluff!' En hij pakt me stevig vast en knuffelt me zoals alleen hij het kan, waardoor ik weer breek.. 'Oh Tessiebeer.. Rustig maar!' En geeft me kusjes op mijn hoofd. Dan realiseer ik me dat al die paparazzi en fans daar staan. 'Uh Nialler.' 'Oh.. Shit' 'Nou nu maakt het toch niet meer uit..' En ik zoen hem op zijn mond. 'Ik heb je gemist Nialler.' 'En ik jou Tessie.' 'Kom', hij pakt mijn hand. Ik blijf staan. 'Nee! ga eerst even met wat fans op de foto! En ik trek hem mee. 'Wil jij met Niall op de foto?' Het meisje knikt. 'Geef je camera maar!' Zeg ik met een knipoog. En veeg wat tranen weg. Zo doe ik nog wat meer mensen en dan gaan we naar boven. Als ik binnen kom komt Harry op me afgestormd. 'Tess!' En knuffelt me. 'Hey Hazz..' Zeg ik zacht. We gaan even op de bank zitten en klim ik bij Niall op schoot, ik vertel alles van Roxy. 'Zal ik anders even met haar gaan praten?' Zegt Amy. 'Als je dat wilt doen graag!' En ik leg haar uit waar ze heen moet. 'Ehm Tess.. Stel je dacht dat Niall dit bij jou had gedaan.' Ik schrik op. 'Wat hij niet gedaan heeft!!' Zegt hij snel. Hoe zou hij het dan goed kunnen maken?'

P.O.V Amy
Ik loop de weg die Tess me heeft uitgelegd. Als goed is moet het als ik de hoek om sla het er zijn. Ik loop de hoek om en jep daar is het hotel. Ik loop het hotel in, kamer nummer 46 dat moet hier links zijn. Ja gevonden! Ik klop om te deur 'hey Rox ik ben het Amy!' geduldig wacht ik, ik hoor nog niks van achter de deur, misschien heeft ze me niet gehoord en ik klop nog een keer op de deur. 'Hey Roxy doe open, Amy hier!' En nog steeds hoor ik niets vanachter de deur. Ik pak m'n mobiel, geen bericht niets, was het wel zeker kamer nummer 46. Ik sms Tess even snel "Het was toch kamer nummer 46? x Amy" al snel later krijg ik een sms'je terug. "Jep dat klopt helemaal xx Tess" oke dus ik zit toch goed, maar waarom doet Roxy dan niet open? Ik klop nog een keer en ik krijg weer geen antwoord. 'Roxy! Kom op nu ben ik het zat doe open!' Nu ben ik het zat en bel der' Ik hoor achter de deur de mobiel van Roxy af gaan. Nu word ik een beetje nerveus 'Roxy.. Kan je alsjeblieft antwoord geven?!' Dan herinner ik me dat Tess me een sleutel had gegeven. Snel pak ik de sleutel uit me broekzak en maak de deur open. De kamer is leeg, waar is Roxy? Ik zie haar mobiel liggen, ze kan dus niet ver zijn, want ze heeft altijd haar mobiel bij der. Ik kijk ik de badkamer, nee daar is ze niet. Dan ren ik snel door naar de slaapkamer, ik kijk om me heen, huh ik zie niemand, dan kijk ik naar beneden en ik zie een been liggen. 'Omg nee!' Ik ren naar het andere kant van het bed en ik zie Roxy op de grond liggen. Ik plof op de grond neer en schud haar wakker. 'Roxy roxy, geef antwoord please!' Ze geeft geen kik, te tranen springen in m'n ogen. 'Roxy reageer alsjeblieft!' Wacht haar hartslag, ik voel aan haar pols. Gelukkig hij klopt nog! Snel pak ik m'n telefoon en bel Tess, ze neemt al gauw op 'Heey Amy!' 'Tess kom nu hierheen nu!' 'Huh wat is er waarom klink je zo gespannen?' 'Roxy ze ligt op de grond en ze reageert niet meer, kom nu Tess nu!' 'Wat?! Roxy?! we komen er nu aan!' En ze hangt op. Wat moet ik doen, wat moet ik doen, denk aan je EHBO cursus in groep 8 Amy, wat moest ik toen ook al weer doen in deze situatie. Rustig blijven! Maar ik kan niet rustig blijven! Dan hoor ik Roxy kuchen en ik zie der met haar ogen knijpen. 'Roxy!' ze probeert op te staan, 'Auwauw' 'blijf maar even liggen Rox, Tess is onderweg' 'waar-waar ben ik?' Zegt Roxy wat moeilijk. 'Je zit in het hotel, Tess ging even weg en jij bleef hier en ik ging je opzoeken maar je gaf geen antwoord en toen vond ik je hier bewusteloos op de grond' 'ohoh..' 'Je moet wat drinken Rox, wacht ik pak wat' snel pak ik een glas water en ren terug naar Roxy. 'Hier ik heb wat water, kan je voorzichtig zitten?' 'Uhm ik denk dat het me niet lukt' 'wacht ik help je even' en ik heb haar overeind en ik geef haar wat te drinken, ik zie haar helemaal trillen. 'Hoe kon dit nou gebeuren Rox?' 'Ik heb eigenlijk geen idee' en ze moet huilen. 'Omg Rox niet huilen!' En ik moet zelf ook huilen. 'Bedankt dat je me gered hebt Amy, ik ben je voor eeuwig dankbaar' zegt Roxy, ik geef haar een knuffel en dan zie ik Tess de kamer in stormen.


Reacties:


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 23 aug 2013 - 19:02:
MELDINGGG


menepen
menepen zei op 22 aug 2013 - 19:32:
melding


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 22 aug 2013 - 16:03:
0.o wooooowwww...