Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Lay All your love on me deel II FINISHED » Welcome

Lay All your love on me deel II FINISHED

22 aug 2013 - 21:43

591

9

374



Welcome

Hoofdstuk 15 alweer! hoop dat jullie het leuk vinden, ondanks dat het iets aan de korte kant is! Enjoy! xo Michelle

Harry POV:
terwijl we naar binnen liepen, kwamen er ineens allemaal paparazzi tevoorschijn. ‘’Harry! Hoe gaat het met Sky? Is ze al aan het bevallen?’’ ik liep stug door met de jongens in mn kielzog. We stapten de lift in, die ons naar de 3e verdieping brengt. Ik stap uit, en zie Sky haar ouders in de gang zitten. ‘’Harry!’’ roept haar moeder verrast. ‘’We dachten dat je het niet zou halen jongen. Fijn je te zien.’’ Haar vader geeft me een hand, en omhelst me daarna. Louis loopt naar Eleanor en geeft haar een zoen. Zayn is al bij Perrie. ‘’Hoelang is ze al weg?’’ ik kijk naar Eleanor. ‘’Net een uurtje, denk ik?’’ ze kijkt vragend naar Sky’s ouders. ‘’Ja, zo ongeveer. Ik hoop maar dat alles goed gaat.’’ Ze pakt de hand van haar man. Ik kijk ernaar, wetend dat ik ook zo oud wil worden met Sky. ‘’iemand koffie? Of water?’’ Liam kijkt de groep rond. ‘’Ik loop wel met je mee Li.’’ Jade staat op en samen lopen ze weg. Dan komt er ineens een dokter door de klapdeuren. Ik veer op. ‘’Bent u allemaal familie en/of vrienden van Sky Bakker?’’ We mompelen allemaal ja, wachtend op wat er verteld gaat worden. ‘’Ik heb goed nieuws. Het is een meisje!’’ Ik schreeuw keihard ‘’JAAAA’’. Sky’s ouders vallen elkaar huilend in de armen, wetend dat ze opa & oma zijn geworden. Iedereen is aan het huilen. ‘’Wanneer kunnen we haar zien?’’ vraag ik aan de dokter. ‘’Ze heeft veel bloed verloren, dus ze is nog erg zwak. Ik wil daarom alleen haar verloofde en ouders meenemen voor een bezoek.’’ De rest kijkt nogal beteuterd, maar ik vertel ze dat ik uitgebreid foto’s zal nemen. Ik loop gearmd met haar ouders achter de dokter aan.

Sky POV:
ik lig uitgeput in bed. Ze hebben mn kleine meisje via een keizersnede ter wereld gebracht. Ik ben zo blij dat het een meisje is! Ik ben zo gelukkig. De deur gaat open, en de dokter, plus Harry en mn ouders komen binnen. ‘’Hi babe..’’ Harry begint zachtjes te huilen. ‘’Niet huilen lieverd, kijk naar ons prachtig wondertje! Ik ben zo gelukkig Haz..’’ ik kan het niet helpen, maar ik begin ook te huilen. ‘’Hi pap, Hi mam.. dit is jullie kleindochtertje.’’ Ze geven me allebei een kus op mn voorhoofd. ‘’We zijn zo trots op je Sky. Ongelooflijk trots, en we houden zoveel van je!’’ nu huilt iedereen in de kamer. De dokter kucht, mompelt iets in de richting van ‘’ik kom zo nog wel even terug’’ en loopt de kamer uit. ‘’Wat zullen we haar voor naam geven babe?’’ Harry is ondertussen naast me gaan zitten, en houdt mn hand vast. ‘’Nou, wat dacht je van Michelle Styles?’’ Ik glimlach. ‘’Prachtig. Goed bedacht.’’ Antwoord Harry. Ik geef hem een kus, waarna ik gelijk moet gapen. ‘’Goed, we laten je alleen. We komen straks wel terug.’’ mn vader geeft me een kus, en ze lopen allemaal de kamer uit. Harry geeft me nog een kushandje. Hij sluit de deur, waarna ik terugzak in bed. Ik kijk gelukzalig naar mijn trots, die naast me in haar bedje ligt. Mn ogen zakken langzaam dicht, en ik val bijna in slaap als ik de deur nog zachtjes open hoor gaan. Door mn half gesloten oogleden zie ik dat Harry binnenkomt met de deken. Hij gaat naast het bedje van Michelle zitten, en valt gelijk in slaap op de stoel. Nu zakken ook mijn oogleden helemaal dicht, en val ik in slaap. Welkom op de wereld, Michelle Styles.


Reacties:

1 2

lovelouis
lovelouis zei op 23 aug 2013 - 19:26:
Cuteeeeee!!!!!!!


1Dzayn
1Dzayn zei op 22 aug 2013 - 23:06:
Aahwiee cuteee


menepen
menepen zei op 22 aug 2013 - 22:39:
cute


Malikaa
Malikaa zei op 22 aug 2013 - 22:17:
Awhhhhhieeee zooo cuteee
Mooie naaammm ^.^

xXx


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 22 aug 2013 - 22:06:
Aawwwhh