Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Forest Gone | Ft. 1Dlovez [PAUZE] » -03- Overleg

Forest Gone | Ft. 1Dlovez [PAUZE]

23 aug 2013 - 20:26

342

9

419



-03- Overleg

Written By Quinn! Ik post nu even omdat ik morgen de hele dag geen tijd heb, alleen in de nacht... Nouja, enjoy!

Sophie's POV:
'What the f-' begint Zayn, maar Niall slaat snel z'n hand voor z'n mond.
'Zayn!' sist hij. 'Er is nog een onvolwassene hier.'
Tess staat met haar handen in haar zij. 'Ik vind het niet eerlijk dat ik nog maar 17 ben. Jullie mogen drinken, ik niet.'
'En dat is maar goed ook, meisje.' lach ik. 'Het is vies.'
'Hoe weet jij dat, jij drinkt nooit?'
'Ja, waarom denk je?'
'LANAAAAA!!!!!' gilt Kathy. Ze komt als een wild beest aanstormen. 'Hoeveel beten? Hoeveel beten?'
'Rustig!' lacht Lana, en ze onderzoekt haar vriendin. 'Je hebt er drie.'
'ECHT??!!!' gilt ze, en ze wrijft over rode plekjes op haar arm.
'Maar, die stenen.' kom ik terzake. 'Geloven jullie het?'
'Ik weet het niet…' mompelt Harry. 'Aan de ene kant is het wel bizar en ongeloofwaardig. Aan de andere kant, waarom kunnen we niet naar huis? Die poort kan wel een portaal zijn.'
'Maar we hebben verder geen informatie.' zegt Louis. 'Dus hoe komen we verder?'
'Ik weet het niet.' mompel ik. 'Misschien moeten we opzoek naar aanwijzingen.'
Niall kijkt me bezorgd aan. 'Ja, maar hoe?'

Kathy's POV:
Ik grinnik. 'En Sophie, hoe gaan we dat doen?'
'Nou… Kijk in de brief.' antwoordt ze. 'Is er niets wat op een aanwijzing duidt?'
Zayn bekijkt de brief nog eens goed. 'Nee, niks.'
'Hoi! Hoi! Hai…' vanuit het niets verschijnt er een meisje. Ze heeft bruine krullen die in de wind wapperen. 'I - Ik ben Sharon. Sharon Blade.'
'Eh…' begint Liam. 'Ik ben Liam. Liam Payne. Maar… Je kent me waarschijnlijk wel.'
'Nee.' lacht Sharon.
'Hallo? One Direction?' roepen Harry en ik tegelijk, en ik maak een talk-to-my-hand-gebaar.
'Echt niet.' lacht Sharon. 'Ik kom hier omdat…'
'Wat?' zegt Zayn.
'Via een poort.' zegt ze snel.
'Oké…' mompelt Tess. 'Nou, dit zijn Harry Styles, Liam Payne, Louis Tomlinson, Niall Horan, Zayn Malik, Sophie Sparkles, Lana Smith, Kathy Daron en ik ben Tess Chamberlain.' Ze stelt iedereen netjes voor en iedereen steekt even zijn of haar hand op.
'Sharon.' zegt het meisje nogmaals. 'Hadden jullie het zonet over stenen?'
'Eh… ja.' antwoordt Niall. 'Kunnen we het vertellen?'
Na het wisselen van een paar blikken, knikjes en lachjes, begin ik aan het verhaal. 'Kijk, het begint zo…'


Reacties:

1 2

lilovelou
lilovelou zei op 29 aug 2013 - 8:23:
Woeshjjj, snel het volgende hoofdstuk lezen


Richelle
Richelle zei op 24 aug 2013 - 20:11:
Oehh. is zij die tiende steen?
xx melding (:


Tallietje
Tallietje zei op 24 aug 2013 - 12:27:
heyhey,

oehh.. spannend <3 snel verder please?

greetzz


Lotteimy
Lotteimy zei op 24 aug 2013 - 11:42:
Spannenddd Snel verder met the next! xoxo


XxAmyxX zei op 24 aug 2013 - 10:48:
Gauw verderr!!! X