Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The Cute Scream Let's Him Fall In Love » Hoofdstuk 4

The Cute Scream Let's Him Fall In Love

5 okt 2008 - 15:52

659

0

223



Hoofdstuk 4

Bill pakt het mobieltje aan. 'Hallo mit bill' begint Bill zachjes. Bill zet het geluid op luidspreker zodat iedereen kan meeluisteren je hoort je ma maar doorbleiren door die telefoon. 'Bill.. Bill wie? waar is ons Joyce.. geeft die is.. waar zit die? was die aant doen? zegt ma da ze direct na huis komt!' Je doet teken naar Bill van dat hij iets moet antwoorde.. Je ziet hem even stammelen maar zegt dan toch maar: 'euh.. Joyce is hier bij ons..maak u geen zorgen mevr. maar euh.. ik denk niet dat ze zo meteen naar huid zou komen..' 'en waarom dan wel ni, waar zitte gelle?' vraagt je moeder 'wel euh.. wij zijn dus zo een beetje tokio hotel.. en we zitten zo een klein beetje ook op de tourbus in euh.. zeg maar.. Frankrijk' stameld bill. Je hoorde dat je ma zo een beetje een beroerte kreeg en je hoorde haar je pa erbij roepen: 'ZOET!! os Joyce zit in Frankrijk. 'Je hoort iemand kome aan lopen en de telefoon overpakken. 'Joyce, maak da ge terug thuis zijt joh.. ik lach daar ni mee..des noods kom ik u zelf aan u oren naar huis sleuren' Zegt je pa boos. 'Euh.. mr. Het is Bill hier.. Joyce is even..weg.. euh ik vrees dat ze niet meteen zou kunnen terug komen..deze bus rijd meteen door naar Toulouse' stameld bill weer. 'ik weet de weg wel ik kom morgenvroeg af.. en euh Bill..als dat je echte naam is.. ziet da der me haar en Maite niks gebeurt want anders jaag ik u achter na en vermoord u me mn blote handen, ik neem wel contact op me Maite haar ouders' zegt je pa overdreven Maar hij is duidelijk nog niet uitgepraat. 'en Joyce.. hou u manieren een beetje of u staat hetzelfde te wachten e.. da weten..' sluit hij de conversatie af Je staard raar naar het mobieltje en krijgt een grote grijns op je face en roept terug: 'IK ZIE U OOK GRAAG PAPPIE geef mama nog ne kus van mij en Maite zegt de groetjes te doen aan der ouders' Je hoort je pa afleggen en kijkt Bill grijnzend aan 'gij hebt toch geluk da ge mij nog hebt e.. wa hadde anders gedaan' zeg je fier. 'waarom zou ik blij zijn, je hebt niks gedaan, IK heb alles gedaan' Bill steekt zijn borst fier vooruit. Je heeft hem een tik tegen zn borst waardoor hij een stukje naar achtere valt. Je ploft weer neer in zo een zetel ding en vraagt:'waarom gaan we eigenlijk naar Toulouse?' Bill: 'gewoon daar is ons volgend concert, iets op tegen ofzo?' Jij: 'ja eigenlijk wel ja..' De jongens keken je raar aan (volgens mij e.. hebbe ze hier allemaal ne rare kop aangezien er zoveel raar word gekeken..) maar Maite begon het al te verklaren: 'Toen ze 11 (&12) jaar was moest ze met de voetbal naar Toulouse en aan haar verhalen te horen was het hel. Je knikt instemmend en nu willen de jongens toch wel wat meer weten. Jij: gewoon.. aangevallen worden door een flesje bier, vastzitten in een leegstaand zwembad, naar boven klimmen op een lantaarnpaal om een pet te pakken (je weet wel zo van die VEEL TE HOGE palen rond voetbal velden) en met je ma en broertje op een fucking klein kamertje slapen noem ik nu niet bepaald dikke fun.' Bill: 'wel we kunnen je gerust stellen dat je al niet met je ma en broertje op een veel te klein kamertje moet slapen en in een leegstaand zwembad kom je ook al niet vast te zitten.' Tom: 'ja maar dat betekend nog niet dat de rest niet kan gebeuren' je pakte een kussen dat toevallig in de buurt lag en en slingerde het naar Tom's kop. Net wanneer het Tom's kop raakte remde de bus heel bruuts en vlogen jullie met zn alle een paar meter naarvoren.. Jullie stapte uit en zagen...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.