Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » They don't know about us ||One Direction » They don't know about us || Hoofdstuk 7 || One Direction

They don't know about us ||One Direction

24 aug 2013 - 10:02

867

0

250



They don't know about us || Hoofdstuk 7 || One Direction

*tijdsprong*

De weken vlogen voorbij en voor ik het wist was de laatste dag van de vakantie alweer aangebroken. Ik had gelukkig de maandag nog vrij. De jongens waren inmiddels ook klaar met hun tour dus ik bracht de dagen zoveel mogelijk met ze door, voordat ik weer terug naar die hel van een school moest! Ik ging op verschillende dates met Louis. Nou ja dates. Het was altijd in zijn huis omdat we niet echt ergens stiekem heen konden en als ik alleen thuis was kwam hij bij mij. Het was lastig, maar we konden niet anders. De rest van de dagen bracht ik veel met Liam door. Films kijken, samen eten, met de rest van de jongens bowlen enz. Onze ouders waren op een korte vakantie dus we hadden het hele huis voor ons tweeën. Liam logeerde hier tijdelijk, zodat hij alle tijd met zijn familie kon doorbrengen. Ik sprak Abby bijna elke dag. Elke ochtend ging ik bij haar ontbijten, soms met Liam en de jongens, soms alleen en dan praatte we over van alles en nog wat. Abby moest vandaag alweer beginnen met school en dus besloot ik vandaag zelf een grote brunch te maken voor iedereen. Liam had de jongens uitgenodigd en de boodschappen gedaan en was nu zijn ochtendrondje aan het rennen. Ik was net druk met de eieren te pellen toen de deurbel ging. Wie kon dat zijn? de jongens kwamen pas over een uur en Liam was pas net weg. Ik keek door het gaatje van de deur om te kijken of het geen overdreven Fan was, die Liam kwam opzoeken. Maar het was het tegendeel. Ik keek recht in een paar prachtige blauwe ogen. Louis! Wat deed hij nou hier? Lachend deed ik de deur open. “Wat doe jij nou hier? Ik dacht dat je samen met Harry zou komen.” Louis liep langs me heen naar binnen. “Ook Hallo Jenna! Wat een fijn welkom voor je vriendje” ik rolde met mijn ogen. “heey Louis” zei ik overdreven terwijl ik hem een korte kus op zijn mond drukte. Louis dacht daar blijkbaar anders over. Hij duwde me zachtjes tegen de muur en begon gewillig te zoenen. Na 10 minuten duwde ik hem zachtjes van me af. Louis keek me vragend aan. “ ik moet nog van alles doen in de keuken. Wat doe je hier eigenlijk zo vroeg?” zei ik terwijl ik de keuken weer inliep en verder ging met eieren pellen. “ Ik kwam hier voor wat quality time met jou” zei hij terwijl hij zijn armen om mijn middel sloeg en zachte kusjes in mijn nek drukte. “dus ik heb tegen Harry gezegd dat ik nog iets moest doen en daardoor niet met hem mee kon rijden” ik knikte zacht. “en wat ga je tegen Liam zeggen als die zo thuis komt?” het was even stil. Ik draaide me om zodat we oog in oog met elkaar stonden. “ehm, dat ik het stiekem met z’n zusje doe” ik sloeg hem tegen z’n borstkas. “niet grappig” “geintje, ik zeg gewoon dat ik dacht dat het om 10 uur begon i.p.v. elf uur Ik lachte. Louis had het allemaal uitgedacht. “ nou als je toch zo vroeg bent kun je me gelijk even helpen” Ik keek hem lief aan. “Ik doe alles voor je in ruil voor een kus” “zozo, dus nog eisen stellen ook.” Zei ik lachend terwijl ik hem snel een kus gaf en me vervolgens weer omdraaide. “hup, hup! Aan het werk” Louis trok lachend zijn handen van me af. “jaja uwe hoogheid” en lachend begonnen we aan alle klussen die nog gedaan moesten worden en voor we het wisten was de tafel prachtig gedekt en kon de brunch beginnen. Het enige wachten was nog op de rest. Zuchtend leunde ik tegen het aanrecht. Louis keek op z’n horloge. “we hebben nog 15 minuten” zei Louis terwijl hij langzaam dichterbij kwam. “Wat zouden we in die 15 minuten kunnen doen?” ik deed net of ik heel diep nadacht. “ ik heb wel een paar ideetjes” Net toen onze lippen elkaar raakten viel de voordeur dicht. Louis deed een grote sprong achteruit. Liam kwam zwetend de keuken binnen “jen, ben je al klaar? Moet ik nog help… ohw Louis je bent er al” “het is allemaal al klaar Li, Ga jij maar douchen. Je stinkt.” “en bedankt Jen” schreeuwde Liam terwijl hij de trap al oprende. ‘tring’ klonk de deurbel. “ Lou, wil jij de deur open doen? Dan controleer ik nog even of alles er is?” louis sloeg z’n armen om me heen. “je hebt alles al drie keer gecontroleerd lieffie, maak je geen zorgen!” hij drukte een kus op m’n voorhoofd en liep vervolgens naar de voordeur om iedereen binnen te laten. Ook Liam kwam de trap weer afgestormd. Toen later iedereen aan tafel zat keek ik eens goed om me heen. Ik zat tussen Liam en Louis die af en toe een hand over m’n been gleed. Aan de andere kant zaten Harry, Zayn en Niall te genieten van al het eten. De enige die aan het plaatje miste wat Abby. Voor de rest was onze kleine Familie compleet. Wie heeft vrienden nodig op school als je deze mensen hebt?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.