Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Do I deserve this? [PAUZE] » De rollen

Do I deserve this? [PAUZE]

24 aug 2013 - 14:47

180

11

464



De rollen

Zeg wie je wilt spelen, ik maak er wat moois van :) Kim is de hoofdrolspeelster en is 18 jaar, bruin haar, groene ogen, druk en erg zorgzaam

-Lucy (Zusje van Kim, 12 jaar, blond haar, blauwe ogen, druk en verlegen bij vreemden)

-Tess (Vriendin van Kim, 18 jaar, blond haar, bruine ogen, erg druk en niet bang)

-Ashley (Stiefzusje/pleegzusje van Kim, 17 jaar, bruin haar, blauwe ogen, erg verlegen en bang)

-Maartje (Vriendin van Kim, 19 jaar, Rood geverfd haar, grijs/blauwe ogen, druk leven, woont op zichzelf)

-Vanessa (Zusje van Niall, 17 jaar, blond haar, blauwe ogen, eet veel, praat veel, is erg behulpzaam en kan goed luisteren)

-Naomi (Vriendin van Kim, 18 jaar, zwart haar, groene ogen, heeft 2 broertjes waarvoor zij zorgt, ouders overleden)

-Kate (Vriendin van Kim, 19 jaar, blond haar met veel highlights, blauwe ogen, heeft een perfect leven, enigskind)

-Roos (Zusje van Louis, 17 jaar, bruin haar, groen/grijze ogen, helpt anderen, is erg lief, eerst anderen, dan zichzelf, beste vrienden met Louis)

-Maddie (Stiefmoeder/ pleegmoeder van Kim en Lucy, 36 jaar, is supergemeen en wilt de kinderen het liefst dood hebben)

Ik hoop dat jullie de rollen leuk vinden, kies er 1 en ik ga zo snel mogelijk aan de slag, later krijgen sommige meiden iets met 1 van de boys!


Reacties:

1 2 3

elma
elma zei op 6 nov 2013 - 0:09:
Is er nog wat over :3


xHiimacookie zei op 25 aug 2013 - 13:59:
Tess <3 Pressies me en graag melding ;3.


Janitaa
Janitaa zei op 24 aug 2013 - 19:08:
Ashley?


Anne
Anne zei op 24 aug 2013 - 19:00:
Mag ik Roos zijn?


laurastyles
laurastyles zei op 24 aug 2013 - 18:30:
Naomi aub? X