Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » They don't know about us ||One Direction » They don't know about us || Hoofdstuk 11 || One Direction

They don't know about us ||One Direction

25 aug 2013 - 11:53

727

3

240



They don't know about us || Hoofdstuk 11 || One Direction

“hey” hoorde ik de stem van abby zeggen. Pff gelukkig geen Courtney. Die zou vast nog wel aan Louis vastgeplakt zitten. “hey” zei ik zacht. “alles okee?” vroeg ze bezorgd. Ik keek haar aan. “ja hoor” zei ik zacht. “je weet dat je niet tegen me hoeft te liegen toch? Daar zijn vriendinnen voor.” Ik knikte. “dus nogmaals, alles okee?” dit maal schudde ik m’n hoofd. “Courtney”” was het enige wat ik zei. “Louis vind haar heus niet leuk hoor, die heeft alleen maar oog voor jou.” ik keek haar verbaasd aan. hoe wist ze daarvan. “ehm, dat maakt mij helemaal niks uit hoor” probeerde ik, maar ik zag al aan haar blik dat ze me niet geloofde. “wat zei ik nou over liegen?” “okee okee” zei ik inmiddels met een kleine lach op m’n gezicht. “nou vertel. Wat speelt er tussen jullie?” “Louis en ik hebben inmiddels bijna 2 maanden iets met elkaar.” zei ik zacht. “wat?” “louis en ik hebben al bijna….” “ja ja ik verstond je wel. Maar waarom weet ik dat nu pas? Weet Liam het?” Vroeg ze terwijl ze naast me kwam staan, nu beide leunend tegen de wasbakken. “nee, en dat is precies hoe we het willen houden. Niemand mag het weten en vooral Liam niet.” “hoezo?” “ehm. Liam is nogal beschermend over zijn kleine zusje en Louis is bang dat het niet goed gaat aflopen als Liam of de fans er achter komen, dus de enige manier was stiekem” legde ik aan Abby uit. “en dat is het allemaal waard?” vroeg ze me. “ja!” gaf ik antwoord zonder er na te denken. Ik had alles over voor Louis. “Abby, ik ben al verliefd op die jongen sinds hij en Liam vrienden werden. En blijkbaar voelt hij hetzelfde voor mij. we hebben er over gepraat en dit was de enige oplossing.” Abby knikte. “wat zou jij doen als Zayn jou zou zoenen en daarna zeggen dat hij gek op je is, maar het geheim wil houden vanwege de fans. Zou je dat dan weigeren?” abby schudde haar hoofd. “nee” ik moest lachen. Eindelijk had Abby toegegeven dat ze hem ook leuk vond. Nu hoopte ik dat ze dat gisteren ook tegen Zayn had verteld. “zie je nou wel. heb je dat gister ook tegen hem gezegd?” Abby knikte enthousiast. “ ja wat denk je zelf, hoe denk jij dat de sfeer was nadat jij polsteling in het wilde weg bekende dat Zayn me leuk vind. Waarna jij er plots vandoor moest. We konden dat onderwerp nou niet echt meer vermijden.” Er viel een stilte. Ik wachtte tot Abby zou vertellen wat er gebeurd was, maar dat zat er blijkbaar niet in. Ik begon te lachen. “nou zeg op. Wat is er gebeurd?” abby bleef stil. Ik keek haar indringend aan. “we hebben gezoend” zei ze plots snel en in één adem. Ik keek haar verrast aan. “wat? Serieus? Ohw ik ben zo blij voor je!” lachend omhelsde ik haar. “en nu?” “ nu zijn we aan het kijken of we meer dan vrienden kunnen zijn. oftewel officieel vriendje en vriendinnetje” zei ze lachend. “Oh my god. Wat leuk! jullie zijn serieus het beste koppel wat ik me maar kan voorstellen.” “naast jou en Louis natuurlijk. Wat zeg je ervan. Zullen we hem maar eens gaan redden van die bitch.” Lachend knikte ik. Ze sloeg haar arm door die van mij heen waarna we lachend door de deur liepen waar we al snel tegen iemand aan botste. “Zayn? Wat doe jij nou hier? Zat je ons soms af te luisteren?” vroeg Abby terwijl ze een arm om zijn middel sloeg. “ja Zayn. En je mag me trouwens nog bedanken.” Hoezo? En nee. Ik kwam jullie gewoon halen omdat de film zo begint.” “ahaa. En je mag inderdaad Jenna wel bedanken. Als zij gisteren niks had gezegd waren wij nu niet bij elkaar geweest.” Abby drukte snel een kus tegen zijn wang. “ohw gaat het daarover. Nou bedankt Jenna. Voor de prachtige bekentenis die je gisteren gaf ook al zette je me daarom enorm voor het blok” “Graag gedaan” Zayn sloeg zijn ene arm om de schouder van Abby om vervolgens zijn vrije arm over mijn schouder te leggen. “nou kom op dames! Tijd voor de film” en lachend liepen we met z’n drieën richting de bioscoop zaal. Voor even waren al mijn zorgen vergeten.


Reacties:


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 25 aug 2013 - 20:33:
meldingg snel verder


menepen
menepen zei op 25 aug 2013 - 17:16:
Meldig


MichelleSky zei op 25 aug 2013 - 15:37:
Snel verder!!! Xo