Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Wizard [END] » Chapter 30

The Wizard [END]

25 aug 2013 - 15:15

894

9

424



Chapter 30

OMG... HOOFDSTUK 30! Iedereen heel erg bedankt voor het lezen van dit verhaal, I LOVE EVERY SINGLE ONE OF YOU! XXX

Harry's POV:
'EVERYBODY WAKE UP!' Ik open mijn ogen, en zie dat Niall als enige al wakker is. 'Niall... please... kan je ons in het vervolg ook iets minder ruw wekken?' vraag ik kreunend. Niall haalt zijn schouders op. 'Waren jullie dan wakker geworden?' vraagt hij. 'Oké, je hebt een punt...' geef ik toe. Ik kom overeind en sta op. Maar plotseling krijg ik een heel licht gevoel in mijn hoofd en buik. Het voelt alsof ik elk moment weer op de grond kan vallen. Ik weet wat het is, het is honger. Niall ziet het en pakt mijn schouders beet. 'Honger?' vraagt hij. Ik knik. 'Ik ook. Vanochtend bedacht ik me ineens dat we al dagen niks gegeten hebben. Het is een wonder dat ik nog leef,' zegt Niall. 'Ja, maar wat zouden we moeten eten?' hoor ik Liam zeggen, die nu ook klaarwakker is. Ik haal mijn schouders op, en loop naar Debby. Ze ligt nog te slapen, met een beeldschone glimlach op haar gezicht. Ik ga op mijn knieën naast haar zitten. 'Ben je wakker?' vraag ik. Geen reactie. Ik weet wel een andere manier om haar wakker te maken...

'AAAH! WAHAHAHAAA! NEE! NIET KIETELEN HARRY! IK SMEEK JE!' roept Debby. 'Geef me dan een kusje,' zeg ik. 'Prima! Alles beter dan dit-AAAAH!' Tevreden stop ik met kietelen, en zoals afgesproken geeft Debby me een kus. 'Blegh, klef gedoe,' zegt Liam. 'Oh kom op Liam, niet zo chagrijnig!' zegt Dorothy. 'We hebben allemaal honger, maar we gaan ons humeur daar niet door laten verpesten.' Opeens hoor ik Danielle gapen. Ze staat op en veegt wat modder van haar broek af. ‘Maar stel nou dat de tovenaar hier vlakbij is? Dan hebben we voor die paar minuten lopen geen eten meer nodig, toch?’ merkt ze op. ‘Dat klopt. Dus ik stel voor dat we meteen verdergaan, voordat we letterlijk sterven van de honger,’ zegt Niall. Iedereen stemt in.
Slaperig lopen Niall, Liam, Danielle, Dorothy, Debby en ik het gele pad weer op. ‘Hé… hé Liam! Heb jij je iPod heel toevallig bij je?’ vraag ik. Liam haalt zijn schouders op. ‘Dat lijkt me niet, anders had ik daar wel eerder gebruik van gemaakt,’ zegt hij, terwijl hij in zijn broekzakken graait. Hij haalt er wat dingen uit, en laat het op de grond vallen. Een paar lege snoeppapiertjes, papiertjes en briefjes. Maar verder niks. ‘Kijk, Liam, daar zit-ie!’ zegt Niall, en hij wijst naar Liam’s kont. En inderdaad, de iPod zit in Liam’s kontzak. ‘Huh? Hoe komt hij daar nou? Ik had het toch wel moeten merken toen ik ging zitten?’ vraagt hij zich af. ‘Maakt niet uit. Zet alsjeblieft wat muziek op!’ smeek ik. Liam knikt en scrollt door zijn muzieklijst. ‘Welk nummer willen jullie?’ vraagt hij. ‘Heb je A Thousand Years?’ vraagt Dorothy. ‘Eh… ja, natuurlijk,’ antwoordt Liam. Ik slik een brok in mijn keel weg. Dat is het liedje wat Perrie en Zayn altijd zongen. Als ze ooit zouden gaan trouwen, wilden ze dat liedje op hun bruiloft. ‘Welke versie?’ vraagt Liam. ‘Ik heb de gewone, de clubmix, de remix en de karaoke versie.’ Ik weet meteen het antwoord. ‘Karaoke natuurlijk. Kent iedereen dit nummer?’ vraag ik. Iedereen knikt, en Liam start de muziek. Debby begint te zingen.

Heart beats fast
Colors and promises
How to be brave
How can I love when I'm afraid to fall
But watching you stand alone
All of my doubt suddenly goes away somehow
One step closer


Ik en Debby:
I have died everyday waiting for you
Darlin’ don’t be afraid
I have loved you for a thousand years
I’ll love you for a thousand more


Liam en Niall:
Time stands still
Beauty in all she is
I will be brave
I will not let anything take away
What's standing in front of me
Every breath
Every hour has come to this
One step closer


Danielle:
I have died everyday waiting for you
Darlin’ don’t be afraid
I have loved you for a thousand years
I’ll love you for a thousand more


Dorothy:
All along
I believed
I would find you
Time has brought
Your heart to me
I have loved you for a thousand years
I'll love you for a thousand moooore


Met z’n zessen zingen we nog een keer het refrein, maar dan is het lied afgelopen. Ik zie dat bij Liam een traan over zijn wang loopt. Hij doet zijn iPod op stand-by en stopt hem in zijn broekzak. ‘Wat is er, Li?’ vraagt Niall. ‘Niks… ik moest even denken aan Perrie, Zayn, Louis en Demi. Het gaat wel weer.’ Liam veegt zijn tranen weg. Ik wil weer verder gaan lopen, maar Debby houdt me tegen. ‘Kijk…’ fluistert ze, en ik kijk waar haar vinger naartoe wijst. Zo’n tien meter verderop staat een huis. Nou ja, huis… Het ziet er nogal verlaten uit. Er staat een zwart hek omheen, en in de ‘tuin’ staan een aantal grafstenen. Nu zit de rest het ook. ‘Oh god…’ zegt Danielle. ‘Woont daar de tovenaar?’ Plotseling voelen we een koude windvlaag, meteen krijg ik kippenvel. Ik kijk omhoog. De lucht is grijs en bewolkt.


Perrie heeft ooit in een interview gezegd dat als ze ooit met Zayn zou trouwen, ze inderdaad dit liedje op haar bruiloft wilde. Nu gaan ze echt trouwen, en ik ben benieuwd of ze nog steeds dat liedje wil, het is namelijk mijn favo nummer Ik vind het echt een mooi nummer.. het liedje vind je in de volgende link (als het werkt, anders moet je ff kopiëren en plakken)
http://www.youtube.com/watch?v=rtOvBOTyX00


Reacties:

1 2

Malikaa
Malikaa zei op 27 aug 2013 - 11:43:
Wauw, ik heb dat lied al zo lang niet meer geluisterd, but I still love it
Just like I love this story

xXx


XxAmyxX zei op 26 aug 2013 - 8:51:
Meldimg


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 25 aug 2013 - 20:45:
MELDING


Harrylover
Harrylover zei op 25 aug 2013 - 18:04:
Ik ben heel lang fan van dat lied echt heel mooi.
Ik moet mezelf altijd inhouden om niet te huilen.
Mooi stuk,en dat van Perrie had ik ook gelezen.
Melding.


Tallietje
Tallietje zei op 25 aug 2013 - 18:00:
Heyhey,

Super chappie <3 ik en mij vriendin (jampotje, ze zit naast me) waren kei hard aan het meezingen met het nummer >< whaha echt een mooi nummer <3

Haha ben idd benieuwd of ze dat nummer echt op hun bruiloft gaan draaien ><

Love u,
Greetzz