Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Stand Alones || » Laurastyles

Stand Alones ||

25 aug 2013 - 19:29

764

4

237



Laurastyles

Hi laura! Deze SA is voor jou, ik hoop dat je hem leuk vind! XOXO Michelle

Ik sta in de coulissen tijdens het concert van One Direction. Via mijn dansschool is er een wedstrijd geweest om te mogen dansen tijdens het concert. En ik heb gewonnen! Mijn naam is Laura, ik ben 18 jaar en ik dans al bijna mn hele leven. ‘’Lau! We moeten bijna op!’’ fluistert mn beste vriendin Lienke. Samen zijn we onafscheidelijk. Ik doe nog snel mn donkerblonde haar in een staart, zodat je mn dipdye goed kan zien. Op dat moment klinkt de stem van Louis, bijna aan het einde van Best Song Ever. We rennen het podium op, en gaan klaar staan. Op dat moment loopt Harry achteruit, waardoor ik ook achteruit loop, maar vol door mn enkel ga. ‘’AUW!’’ schreeuw ik hard, en er springen tranen in mn ogen. Harry kijkt verschrikt om, en wenkt gauw mensen om mij van het podium af te tillen. Ik probeer Lienke nog te wenken, maar ze is druk bezig met dansen. In tranen verlaat ik het podium. Dit is niet de manier zoals ik het me had voorgesteld..
Ik zit in de kleedkamer, met mn voet omhoog als de deur openvliegt. ‘’Lau! O my god wat is er gebeurd?’’ Lienke komt binnenlopen. ‘’Harry liep achteruit, waardoor ik ook achteruit moest lopen, maar ik ging door mn enkel.. en nu zit ik hier.’’ Bij het terugdenken komen er weer tranen in mn ogen. ‘’Oh Lau.. het spijt me.’’ Lienke komt naast me zitten. ‘’Het is niet jouw schuld.’’ Antwoord ik lachend. Ik sta op, en merk dat het al ietsjes beter gaat, maar nog niet optimaal. ‘’Kom, we gaan naar huis.’’ Ik pak mn spullen bij elkaar. ‘’Oh fuck.’’ Zeg ik verschrikt. ‘’Wat?’’ Lienke kijkt me aan. ‘’We zijn hier met de auto gekomen natuurlijk, maar ik kan niet autorijden nu. En jij hebt je rijbewijs nog niet!’’ ik sla mn hand voor mn gezicht. ‘’Lift nodig?’’ klinkt er een bekende stem. Ik staar met open mond naar de deuropening. Voor mn neus staat namelijk Harry Styles, met in zijn kielzog Louis Tomlinson. ‘’H-hi..’’ stamel ik zachtjes. ‘’Nou, dat ben je haar wel verschuldigd he!’’ merkt Lienke bijdehand op. ‘’Zo zo, pittig tantetje hoor!’’ lacht Louis. ‘’Nou, als je zou willen graag!’’ glimlach ik naar Harry. ‘’Oke, lets go then.’’ Harry pakt mn spullen op, en ondersteunt me tijdens het lopen. Ik merk dat hij me steeds aankijkt, en zijn ogen op en neer laat gaan. ‘’Kan je het allemaal zien?’’ merk ik zachtjes lachend op. Hij bloost, en kijkt gelijk weg. Een kwartiertje later hebben we Lienke afgezet, en zit een zwijmelende Louis op de achterbank. ‘’Ik ben verliefd!’’ hoor ik Louis zeggen. Ik grinnik zachtjes, en draai naar Harry toe. ‘’Is hij altijd zo?’’ vraag ik lachend. ‘’Mwah, alleen als het liefde op het eerste gezicht is.’’ Antwoord Harry lachend. ‘’Hier naar links, en dan het eerste huis aan je linkerkant.’’ Geef ik aanwijzingen. Even later staan we voor mijn huis, en ondersteunen ze me allebei naar de deur. ‘’Thanks boys, i really appreciate it. Slaap lekker!’’ ik wil naar binnen lopen, maar Louis schreeuwt ‘’Krijgen we geen knuffel?’’ ik draai me glimlachend om, en geef ze allebei een knuffel. 10 minuten later ben ik in dromenland.

Als ik de volgende morgen wakker wordt, kijk ik als eerste naar mn enkel. Het is niet zo heel dik doordat ik gister heb geijsd. *DING DONG* klinkt het ineens door het huis. Mn ouders waren een midweek weg, dus ik had het huis voor mezelf. ‘’Ja ja ik kom!’’ schreeuw ik naar beneden. Ik doe snel een slobbertrui aan en ren, voor zover dat gaat natuurlijk, naar beneden. ‘’Goeiemo-‘’ wil ik zeggen, maar het blijft steken in mn keel. Voor me staat Harry. ‘’Wat doe jij nou weer hier?’’ vraag ik verbaasd. Hij schraapt zn keel. ‘’Toen Louis gisteravond zei dat het liefde op het eerste gezicht was, was hij niet de enige.’’ Hij kijkt me aan met die prachtige groene ogen. Mn mond zakt open. Hoe kan hij, een internationaal superster, mij, een doodgewoon meisje, nou leuk vinden? ‘’Ik wil je heel graag beter leren kennen, Laura. Zou je met me uit willen gaan?’’ mn mond zakt voor mn gevoel nóg verder open. ‘’Nou?’’ hij kijkt me vragend aan, en kijkt daarna gelijk naar de grond. ‘’Ja, dat wil ik Harry.’’ Hij buigt naar me toe en geeft me een zachte kus op mn lippen. ‘’Ik haal je vanavond op.’’ Zegt hij met een knipoog. Daarna loopt hij weg, en doe ik de deur dicht. Ik begin te gillen. Ik heb een date met Harry Styles!


Reacties:


tamarastyles
tamarastyles zei op 29 sep 2013 - 7:11:
Haha harry hoort haar natuurlijk gillen! Supergrappig einde!

xxx


laurastyles
laurastyles zei op 25 aug 2013 - 21:10:
Omg! I love ya! Xxxx


Lotteimy
Lotteimy zei op 25 aug 2013 - 20:19:
CUTEEEE! Keep going looove


Lotte95
Lotte95 zei op 25 aug 2013 - 19:33:
ahww Superlief!!! snel weer verder!!

Xxxx