Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » They don't know about us ||One Direction » They don't know about us || Hoofdstuk 12 || One Direction

They don't know about us ||One Direction

26 aug 2013 - 10:17

797

2

265



They don't know about us || Hoofdstuk 12 || One Direction

“Okee, dus ik breng alleen Niall naar huis” “ja en dan kan Louis…” ik sloot alle geluiden buiten. De film was inmiddels al een tijdje afgelopen en nu was iedereen aan het overleggen over wie er het beste met wie mee kon rijden. Stiekem hoopte ik dat ik niet bij louis alleen hoefde te zitten. ik had nu niet zo’n zin om klef te doen. Ik zag nog steeds een flirtende Louis en Courtney voor me. “hallo? Jenna?” ik werd uit m’n gedachten gehaald door Liam die me aan m’n schouder schudde. “kom je?” “ehm ja, ik kom. Wacht waar zijn Harry en Niall?” “die zijn al lang weg zusje. Je zat weer eens te dromen” Liam trok me lachend richting Louis’ auto. Ik zag dat Louis al achter het stuur zat. “ohw Liam! Wacht even?” Abby kwam naar ons toe gelopen. “ik wou je nog wat vragen? Is het mogelijk dat je met ons meerijd? Het is best wel belangrijk. Sorry Jen als je meegekund had mocht je mee, maar de auto zit dan aardig vol.” Liam draaide zich vragend naar mij om. “Is dat goed?” ik keek over Liam’s schouder naar Abby die snel knikte en me een knipoog gaf. Ik haalde m’n schouders op. “ja hoor. Ga maar” “okee. Zie je thuis zus” riep Liam nog voor hij in de auto van Courtney stapte. Ik zwaaide nog een keer voor ik bij Louis in de auto stapte. “rijd Liam niet mee?” “nee, Abby moest hem nog wat vragen ofzo” ik haalde m’n schouders op. “okee, nou des te beter. Dan kan ik dit doen” hij pakte m’n hand en kneep er zachtjes in. Ik gaf hem een geforceerd lachje en draaide me vervolgens richting het raam, mijn hand nog steeds in die van Louis gedrukt. Pas toen we vlak bij mijn huis stil stonden draaide ik me naar hem toe. “bedank…” “wat is er met je?” onderbrak Louis me. “niks, echt niet” ik probeerde m’n hand los te krijgen en uit te stappen, maar Louis liet het niet toe. “ Jen, wat is er?” ik zuchtte. “Abby weet het.” “Abby weet wat?” vroeg hij verbaasd. Ik voelde zijn ogen in me branden. “van ons.” Zei ik zacht. “Wat? Je hebt het haar verteld? Jenna, ik dacht dat we hadden afgesproken om het stil te houden. Straks weet iedereen het.” ik kon horen dat hij boos was. “ Zo is Abby niet, Abby zou nooit iets verder vertellen en als jij niet met die stomme Courtney had lopen flirten was er niks gebeurt.” “ohw dus nu is het mijn fout? En ik stond niet met haar te flirten. Zij stond met mij te flirten” “je leek het anders niet zo erg te vinden” mompelde ik zacht, maar Louis had het luid en duidelijk gehoord. “ Ik dacht dat Courtney een vriendin was. Ik probeerde gewoon aardig tegen haar te doen.” “Tuurlijk is ze geen vriendin. Ik heb geen vriendinnen op school Louis. Iedereen haat me daar. Ze doet alleen maar aardig omdat ze in jullie kringetje wil komen. En dat lukt haar aardig.” Louis bleef stil. “zeg eens eerlijk Lou? Vind je haar knap?” ik gaf hem geen mogelijkheid om te antwoorden. “weet je wat. Laat maar. Ik ga” ik sprong uit de auto om de deur vervolgens met harde klap dicht te gooien. Louis stapte ook uit. “jen…” ik draaide me om “laat maar Lou. Het is laat. Ga naar huis.” Snel liep ik richting huis en zonder om te kijken liep ik naar binnen en gooide de deur achter me dicht. “Jen? Ben jij dat?” hoorde ik Liam roepen. “ja, ik ben naar boven. Welterusten Liam” riep ik terug. Snel rende ik de trap op naar mijn kamer om me daar vervolgens op bed neer te laten vallen. Een paar minuten later hoorde ik hoe de deur zachtjes werd open gedaan. “heey” zei Liam zacht. Ik kwam langzaam overeind. “alles okee?” vroeg hij terwijl hij naast me kwam zitten. ik legde mijn hoofd op z’n schouder. “Ik heb gewoon m’n dag niet zo” “nou ik heb het perfecte idee om jou weer wat vrolijker te maken. Wat als we morgen avond eens een ouderwets Payne-feestje geven? Zoals we vroeger deden? Vindt je dat geen uitstekend idee?” ik moest lachen om Liam’s enthousiasme. “jaa, ze kan nog lachen” riep Liam blij en drukte een kus tegen m’n voorhoofd. “ik vind het een top idee Li” ik moest gapen. “okee tijd voor bed, jij moet slapen. Morgen weer een nieuwe dag.” Ik zuchtte. Morgen zou ik Louis weer zien. Liam stond op en liep richting de deur. Voordat hij wegliep draaide hij zich nog een keer om “Het komt allemaal wel goed Jen” was het laatste wat ik hoorde voordat mijn ogen dichtvielen en ik naar dromenland verdween.


Reacties:


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 26 aug 2013 - 11:11:
snel verder onwijs leuk XO


MichelleSky zei op 26 aug 2013 - 10:37:
Snel verder! Je schrijft echt leuk en goed! Xxxxx