Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Bite me, Edward. » Chapter 25: Making Love.

Bite me, Edward.

28 april 2009 - 16:11

889

1

353



Chapter 25: Making Love.

Ik heb me doodgelachen bij het schrijven van dit deel.

Langzaam duw ik Edward volledig op het bed. Ik grijns. "Nu merk je toch dat ik een jonge vampier ben." Edward grijnst ook. "Al heb ik toch liever de touwtjes zelf in handen." Hij pakt mijn polsen vast en draait me om. Ik grijns scheef. "Gaan we het gemeen spelen?" Hij schud zijn hoofd. Ik lig naast hem op het grote hemelbed. Ik streel door zijn haar en laat hand hand afdwalen naar zijn perfecte buik waar ik ook over streel. Ik hoor hoe Edward slikt. Ik glimlach lief naar hem. Hij lacht even snel terug. "Zenuwachtig?" vraag ik. "Nee hoor." stotterd hij, waaruit ik opmerk dat hij wel degelijk zenuwachtig is. "Je hoeft echt niet zenuwachtig te zijn. Waarom zou je?" glimlach ik. Edward ziet er iets geruster uit. "Laat je gaan." fluister ik in zijn oor. Ik plant zachte kusjes langs de vorm van zijn kaak. Ik geef hem een kus op zijn lippen en als automatisme bewegen zijn lippen meteen mee. Ik haal mijn lippen van de zijn af en geef plagende kusjes in zijn nek. Ik pruts wat aan zijn riem en doe net alsof ik hem niet open krijg. Edward gromt ongeduldig terwijl ik nog altijd doe alsof. Hij haalt mijn handen weg en maakt zijn riem zelf open. Grijnzend druk ik een kusje op zijn borstkas. Edward laat zijn handen afdwalen en ik voel hoe hij mijn rokje omhoog schuift. Hij streeld de binnenkant van mijn bovenbenen en gaat langzaam weer richting mijn buik met zijn handen. Genoeg teasing voor vandaag. Ik maak de knoop van Edwards broek los, dan trek ik de rits open. Ik streel langs zijn onderbuik. Ik laat mijn hand Edwards broek inglijden. "Zal ik die uit doen om het je wat makkelijker te maken love?" fluister ik in zijn oor. Hij knikt bruusk. Ik trek erg traag, teasend, zijn broek uit. Ik kus hem nog een paar keer op zijn buik en borst. De knoop van het rokje dat ik draag word lost gemaakt. Dat is genoeg om hem langs mijn magere lichaam naar beneden te schuiven. Ik kus zijn lippen. Zijn handen verkennen mijn lichaam. Hij ontdoet me van mijn BH. Hij krijgt geen kans om naar mijn lichaam te kijken want mijn lippen kleven zowaar alweer tegen de zijne. Razendsnel ligt Edwards boxer ook ergens verloren bij de andere kledingstukken. Zijn duimen haken achter de bandjes van mijn string en tergend langzaam trekt hij ze uit. Hij bewonderd mijn lichaam. Scheef grijns ik. "Like what you see?" vraag ik. Hij knikt. Ik druk mijn lippen tegen die van Edward en gewillig zoent hij mee. Ik voel hoe zijn tong de mijne streelt en ik ga, al zoenend, op zijn schoot zitten. Edwards handen zijn op mijn rug en maken strelende bewegingen. Ik glimlach onder het zoenen. Ik voel hoe hij me optilt en me op het bed legt. Zijn lichaam word zacht tegen het mijne geduwd. Hij dringt bij me binnen. Een overweldigend gevoel overspoelt me. Een zachte kreun ontsnapt tussen mijn lippen. Mijn gekreun stimuleerd Edward en hij begint voorzichtig te stoten. "Harder." hijg ik in zijn oor. Dat laat hij zich geen tweede keer zeggen en meteen voel ik hoe Edward harder stoot. De onregelmatige stoten beginnen een ritme op te volgen. Met de kracht die ik momenteel kan gebruik draai ik me om zodat ik bovenop lig. Ik neem een langzamer tempo aan. Edward kan niet anders dan me gehoorzamen. Girls rule! Edward kan zijn gekreun niet meer inhouden. Ik wed dat ze het beneden gehoord hebben! Ik neem een langzamer tempo aan. Grijnzend kijk ik naar mijn liefje. Ik voel hoe zijn handen mijn heupen vastnemen en weer een sneller ritme bepalen. Ik laat een lachje los. Binnen in me voel ik een golf van genot optreden. Op de één of andere manier merkt Edward het en stoot harder in me. Hij begint te schokken. Ik geef me over aan het heerlijke gevoel in mijn onderbuik. Ik slaak een luide kreun. Edward komt ook klaar. Hij tilt me liefdevol van zich af en legd me naast zich. Nagenietend lig ik in zijn armen terwijl hij over mijn bovenarm streeld. Na ongeveer een kwartier zo te hebben gelegen besluiten we ons aan te kleden en naar beneden te gaan. Ik hoor gegiechel vanuit de woonkamer komen. Edward slaat zijn arm om mijn middel. Je kan nu erg goed zien dat ik een kop kleiner ben. Als we de woonkamer binnenkomen schiet iedereen in de lach. Ik haal een wenkbrauw op. Dan plof ik naar Rose op de bank. "En hoe 'lag' je nieuwe bed?" grijnst ze. "Het was heerlijk, als je dt wil weten." grijns ik gemeen terug. Gelijk houd ze haar mond. Emmett en Jasper zitten rond Edward, allerlei vragen op hem af te vuren. "Hoe was ze? Zag ze er goed uit?" Weet ik uit de vele vragen te onderscheiden. "Jullie hebben zelf een vriendin." sis ik. Edward kijkt me dankbaar aan, ik knipoog. "Aandacht mensen." deel ik mee. "Als iedereen het wil weten, ja het was goed." grijns ik. Bij een aantal vallen hun mond open. Zelfvoldaan lik ik langs mijn lippen. "Nou laat het onderwerp rusten. Wij vragen ook niet steeds hoe het bij jullie was." Iedereen vestigd zijn aandacht op een ander. Dit is zó voor herhaling vatbaar.


Reacties:


SacredxSoul
SacredxSoul zei op 8 mei 2009 - 17:08:
hihi die laatste zin
Geweldig krijg spontaan een orgasme ;O
(geen grap)

LoveYouSoMutch<3





















































































































Nee een orgasme krijgen met elisa,kaya en Appie naast me is onmogelijk,als jij er nou was....)