Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Maybe I'll save this -Louis Tomlinson » ~13~

Maybe I'll save this -Louis Tomlinson

26 aug 2013 - 11:42

332

7

359



~13~

Sorry dat ik zo lang niet schreef. Morgen heb ik mijn eerste dag op de middelbare en ik ben erg zenuwachtig. X

Cecily POV


Louis zit nog steeds naast me, ik kijk hem niet aan. Wat zou ik moeten doen? Of moeten zeggen? Ja, ik wil hem terug. Maar hoe weet ik dat hij 100% voor mij gaat en niet meer voor Floor? Ik hou van hem, dat weet ik zeker. En dat zal ik altijd doen. Mijn hele leven lang. Nooit zal ik hem vergeten. Hij is geweldig. Maar zal hij mij ooit terug willen? Weet hij het zeker? Ik kijk even naar hem, Louis kijkt me bang en onzeker aan. Dan opeens druk ik mijn lippen tegen de zijne. Louis schrikt even, maar vind er niks ergs aan. Dan sta ik op en loop naar het balkon. Het plekje waar niemand komt, behalve ik.
Ik kijk over de rand, misschien is het beter. Beter om te doen. Het beste van alles, is om het te doen.


Louis POV

Cecily loopt na de kus de kamer uit, zou ze me niet meer leuk vinden? Ik heb er wel veel pijn gedaan, dus het is misschien begrijpelijk, hopelijk houdt ze nog wel van mij. Ik sta op en loop naar buiten. Even een blokje om. Dat zal me vast goed doen, ik loop naar de achterkant van het huis. Dan ie ik Cecily op de rand van het balkon staan, ze gaat springen. Nee. Ik ren gauw naar de plek waar ze zal vallen. En in een snelle tijd heb ik Cecily in mijn armen liggen.
Ze doet langzaam haar ogen open. 'Wat? Doe? Jij? Hier?' De verbazing klinkt in haar stem. 'Cecily, waarom? Snap je dan niet dat ik van je hou, ik wil je niet kwijt. Je betekent super veel voor me. Ik zou het niet aankunnen als jij er niet meer was.' Zeg ik en ik kijk haar diep in haar ogen aan. 'Louis ik weet het gewoon niet meer.' Zegt Cecily met een twijfelige stem. 'Wat weet je niet meer?'


Laat een reactie achter
Als je een melding wilt
Anders krijg je die niet
Liefs, Amy


Reacties:

1 2

Harrylover
Harrylover zei op 26 aug 2013 - 19:59:
Melding snel verder.


1Dlovez
1Dlovez zei op 26 aug 2013 - 18:21:
AAAHH!!!!

OMG!!! VERDER.

XXXXXXXX


menepen
menepen zei op 26 aug 2013 - 14:56:
melding


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 26 aug 2013 - 14:52:
snel verder !!


Richelle
Richelle zei op 26 aug 2013 - 13:32:
Cliffhangerr ;o
snel verder
en melding alsjeblieeftt
xxxxxx