Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Stand Alones || » loveyouxx

Stand Alones ||

26 aug 2013 - 12:45

497

5

239



loveyouxx

Hi Nanette! dit is jouw SA, ik hoop dat je hem leuk vind! Enjoy! Lots of love, Michelle

Ik loop als eerste door de deur, over het middenpad, naar de eerste plaatsen vooraan. Naast me zit mn dochtertje van 2, Nathalie. Harry was zo blij geweest dat Nat geboren werd, hij had altijd een dochtertje gewild.. ‘’Mama, wat doen we hier? Waar is papa?’’ vraagt ze met een klein stemmetje. Ik slik, en er komen weer tranen in mn ogen. ‘’Papa… heeft auw gehad.’’ Geeft mn beste vriendin, Demi, antwoord. Ze zit naast Nathalie. Naast haar zitten Maud en de jongens. Ongeveer 1 week geleden had Harry een hartaanval gehad op het podium, tijdens de soundcheck.. Ze hadden hem nog gereanimeerd, maar het mocht niet baten.. Gebroken was ik nadat ik het nieuws had gehoord. De liefde van mn leven, nu al van me weggenomen.. Ik had in tranen Maud en Demi opgebeld, en die waren gelijk naar me toegekomen. Er blijven mensen binnenkomen, samen met de jongens en Anne had ik de begrafenis geregeld. Toen hij nog leefde, had Harry het wel is gekscherend opgemerkt, dat hij graag begraven wilde worden. De begrafenisondernemer kucht, en stapt naar voren. De deuren worden gesloten. ‘’We zijn hierbij een, om het leven van Harry Styles te eren. Dit belooft natuurlijk een emotionele dienst te worden. Als eerste wil ik graag Anne op het podium verwelkomen.’’ Anne stond op, liep naar mij toe en gaf me een knuffel. Door mn tranen verblind zag ik haar wazig het podium oplopen. ‘’Harry was een jongen, die super veel over had voor zijn familie. Hij heeft zelfs Gemma over laten vliegen toen ze op tour waren. Ik hield ontzettend veel van hem, maar ik zal nooit ophouden met houden van jou, Haz. Je bent mn enige zoon, en oh wat was ik blij dat je Nanette tegenkwam. Je had eindelijk een leuk meisje gevonden..’’ ik glimlach. ‘’En ik was natuurlijk nog blijer dat Nathalie geboren werd. Mijn eerste kleindochter! Helaas mocht jullie geluk niet lang duren.. maar ik ben blij dat jij, Nanette, Harry gelukkig hebt gemaakt.’’ Ik slik mn tranen weg. Ik probeer me sterk te houden, maar het lukt niet. De tranen stromen over mn wangen, en ook Anne begint te huilen. ‘’Mama, waarom huilen jij en oma? Waar is papa? Ik wil papa!!!’’ Nathalie begint te huilen. Ik kniel voor haar neer, en vertel dat papa niet meer terug komt. ‘’Waarom niet?’’ ze kijkt me vragend aan. ‘’Papa is nu een engel.’’ Zeg ik zachtjes..

‘’Nanette! Nanette! Wordt wakker!!!’’ roept een stem. Ik schrik wakker. Ik zie Harry naast me liggen, en Nathalie staat naast Harry. ‘’Mama niet huilen!’’ Ze springt op bed, en komt naar me toe. ‘’Wauw..’’ zeg ik zachtjes. ‘’Wat is er? Je liep te huilen, en te zeggen dat ik een engel was?’’ Harry kijkt me vragend aan. ‘’Ik droomde dat je overleden was.. en dat ik en Nat het alleen moesten doen..’’ bij de gedachte komen er weer tranen in mn ogen. Hij drukt een kus op mn voorhoofd. ‘’Ik laat jullie nooit alleen.’’


Reacties:


tamarastyles
tamarastyles zei op 29 sep 2013 - 7:18:
Omg! no words, just respect!


Lotte95
Lotte95 zei op 26 aug 2013 - 16:56:
Ahww.. Mooi geschreven!! echt super!

Xxxx


loveyouxx
loveyouxx zei op 26 aug 2013 - 16:05:
awhhh
tnxx...
dit is echt prachtig!!!


laurastyles
laurastyles zei op 26 aug 2013 - 13:59:
mooi!


Lotteimy
Lotteimy zei op 26 aug 2013 - 13:02:
Zo zielig :'( I'm glad it was just a dream..
Kan niet wachten totdat je een SAtje voor mij maakt

Mooi geschreven loveee, xoxo