Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Stand Alones || » Lotte95

Stand Alones ||

26 aug 2013 - 16:59

566

3

234



Lotte95

Hi lotte! dit is jouw SA! ik hoop dat je hem leuk vind! :-) Lots of love, Michelle

Ik loop samen met Liam hand in hand door Disneyland. We zijn vandaag 3,5 jaar samen. ‘’Li, waarom is het hier zo leeg? Er zijn niet eens mensen op straat!’’ vraag ik verbaasd. ‘’Ik heb het helemaal afgehuurd voor vanavond. Het is een speciale avond! We zijn 3,5 jaar samen vandaag!’’ roept Liam blij. Ik grinnik bij de gedachte hoe ik hem ontmoet heb..

*** FLASHBACK ***
‘’ja mam, ik ben met 10 minuten weer thuis. Ik reken even deze film af en dan kom ik. Ja en ik vergeet ook niet de bloemkool. Ja mam tot zo!’’ ik druk het gesprek weg. Pff die moeder van mij… Ik ben net al langs het laatste deel van Toy Story gelopen, de dvd waar ik al zo lang naar op zoek ben! Ik sta aan de andere kant van de winkel, en loop op de dvd af. Net op het moment dat ik hem in mijn hand heb, kom ik tot de ontdekking dat iemand anders hem ook vast heeft! ‘’Uhm, sorry maar ik had hem als eerst.’’ Zegt de jongen die mij aankijkt. Ik kan even niet antwoorden. Hij heeft prachtige bruine ogen. Ik verdrink er zowat in. ‘’Hallo?’’ hij zwaait met zn hand voor mn ogen, en ik ben weer met beide benen op aarde. ‘’uhm nee, ik had hem eerst.. dus als je hem nu los zou willen laten, dan kan ik afrekenen. Ik heb nog wel meer te doen vandaag.’’ Ik geef hem een sarcastisch glimlachje. ‘’Ik weet denk ik een beter idee.’’ Terwijl hij het zei, keek hij me lang aan. ‘’Uhm ik weet niet wat je van plan bent.. ma-‘’ ‘’Ho ho rustig. Ik wilde alleen voorstellen om je te trakteren op een drankje. Ik denk dat ik je wel beter wil leren kennen.’’ Hij gaf me een knipoog. ‘’Oh. Haha sorry. Dan zal ik even mn moeder moeten bellen.’’ Glimlachte ik.

*** EIND VAN FLASHBACK ***

‘’Is er hier ook een wc?’’ voordat Liam antwoord gaf had ik hem al gevonden. Toen ik even later weer naar buiten kwam, was Liam nergens te vinden. ‘’Li?’’ ik kijk een beetje bang om me heen. ‘’Liam?’’ plots zag ik een briefje aan een lantaarnpaal hangen. Ik liep er langzaam heen en vouwde het open. ‘’Loop naar het kasteel van Doornroosje. X L.’’ Ik fronste mn wenkbrauwen. Aangezien ik geen andere keus had, liep ik maar naar het kasteel toe. ‘’Liam? Li, dit is niet grappig meer hoor! Ik heb het koud en anders ga ik naar huis!’’ Op dat moment floepte er een spotlight aan, en kwam er een Buzz Lightyear aanlopen. Mn mond viel open. ‘’Lieve Lotte. De afgelopen 3,5 jaar waren de beste van mijn leven. Jij bent degene die mij altijd laat lachen, altijd vrolijk maakt en aan wie ik alles kan vertellen. Je bent mijn soulmate, mijn beste vriendin en mijn lover.’’ De Buzz Lightyear kwam op mij aflopen. Ik stond daar maar, ik kon me niet bewegen. ‘’Daarom, lieve Lotte, wil ik je iets vragen.’’ De Buzz Lightyear knielde neer, en trok zijn helm af. Voor mij zat mijn eigen lieve Liam. ‘’Lieve Lotte, wil je met mij trouwen?’’ Ik sloeg een hand voor mn mond, en gilde daarna heel hard ‘’JA’’. Hij schoof de ring om mijn vinger, en ik sloeg mn armen om zijn nek. ‘’Best night ever.’’ Fluisterde ik in zijn oor voordat ik hem een kus gaf.


Reacties:


tamarastyles
tamarastyles zei op 29 sep 2013 - 7:21:
And we dansed all night to the best night ever!

xxx

(Ik kan nog maar twee sa's van je lezen)


Lotteimy
Lotteimy zei op 26 aug 2013 - 17:40:
AMAZING!!
Snel nog eentje maken

Xoxo


Lotte95
Lotte95 zei op 26 aug 2013 - 17:07:
Oh My God....
I love this!
Thank you so much!!!!

Xxxxxx