Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Lay All your love on me deel II FINISHED » Epiloog.

Lay All your love on me deel II FINISHED

26 aug 2013 - 19:53

460

10

376



Epiloog.

Dit is het dan, het officiele einde van Lay all your love on me. ik wil alle lezers bedanken voor jullie vertrouwen, en de leuke reacties! Ik ga me voorlopig even alleen bezig houden met SA's, dus als jullie er eentje willen moeten jullie het lijstje even invullen! Thank you all so much, en love you all! Lots of Love, Michelle

5 JAAR LATER

We lopen rustig over straat. Ik achter de kinderwagen, en Michelle heeft de hand van Harry vast. Ja, je leest het goed. Dankzij de beste dokters van Londen heeft Harry het ongeluk overleefd. Het heeft heel lang geduurd voordat Harry de oude werd, en vanwege het ongeluk hebben ze voorlopig de stekker uit One Direction getrokken. Ook Little Mix is op een laag pitje gezet. Ik vind ons leven perfect op deze manier. Ik ben 2 jaar terug bevallen van een jongetje, Mason. Met zn viertjes vormen we een gezinnetje, en laat ik Loki niet vergeten natuurlijk! En natuurlijk, zijn ook wij eindelijk getrouwd. Het was een prachtige dag, en ik had een prachtige jurk van Vera Wang aan met schoenen van Jimmy Choo. En Harry.. just his charming, good looking self as usual .

Zayn en Perrie hebben voor een half jaar de wereld rondgereisd, en zijn daarna weer terug gekomen in Londen. Niet lang daarna, heeft Zayn Perrie ten huwelijk gevraagd! We waren natuurlijk allemaal uitgenodigd, en Michelle was de ringendraagster. Ik heb wel wat tranen gelaten, mn beste vriendin die gaat trouwen! Perrie zag er prachtig, maar dan ook echt prachtig uit. En Zayn zag er smoking hot uit! Niet lang daarna, was ook Perrie zwanger van een tweeling, een jongen en een meisje! Zayn was door het dolle heen, wij allemaal! Uiteindelijk zijn ze ouders geworden van Nori en Roy. En Michelle & Mason? Die hadden er 2 speelkameraadjes bij!

Louis en Eleanor zijn uiteindelijk ook samen gebleven. Ze besloten niet te gaan trouwen, omdat ze het niet nodig vonden en omdat ze zeker wisten dat ze voor aaaaltijd samen zouden zijn. Het lukte ze niet om via de natuurlijke weg zwanger te worden, en omdat het ook niet lukte om via IVF zwanger te worden, zitten ze nu in een adoptieproject. Maar, wat ik recentelijk heb gehoord van Eleanor zelf, is dat ze zwanger is! En dat ze het Louis zo snel mogelijk gaat vertellen! Ik ben zo blij!

Liam is ook getrouwd, met Danielle, en Niall is uiteindelijk getrouwd met een jeugdliefde. Jesy, Jade en Leigh-Anne hebben ook allemaal het geluk gevonden in hun leven.
Eens in de zoveel weken komen we met zn allen bij elkaar, om dan lekker te borrelen en bij te kletsen. Het is een dolle boel, en ik zou het voor geen goud willen missen!
Natuurlijk zijn er dingen, waarbij ik Demi mis. Zij is er bijgeweest vanaf het begin, en heeft me gesteund tijdens de meest moeilijke tijden in mn leven. Demi, ik hou van je.

En als laatste, wil ik jullie bedanken. Jullie zijn er ook bij geweest vanaf het begin, en ik ben blij dat ik dit allemaal met jullie heb mogen delen. Thank you, and take care.

Lots of Love,
Sky.


Reacties:

1 2

iamwhoiam
iamwhoiam zei op 3 feb 2014 - 18:57:
wauww super mooi verhaal jammer dat het is afgelopen ik heb het hele verhaal in 1 keer uitgelzen (beide delen)


lovelouis
lovelouis zei op 27 aug 2013 - 23:13:
Jammer dat het afgelopen is


XxAmyxX zei op 26 aug 2013 - 21:15:
Zo jammer dat het afgelopen is. Mooi einde. Liefs, Amyy!


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 26 aug 2013 - 20:58:
Mooi eind!!!


xxxxxxxx


Lotte95
Lotte95 zei op 26 aug 2013 - 20:24:
Ahwww mooi einde!!! Jammer dat het is afgelopen!!!

Xxxxx