Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Beste vakantie ooit!!!! » His Ex Is A Bitch

Beste vakantie ooit!!!!

27 aug 2013 - 18:49

534

1

224



His Ex Is A Bitch

Hope You Enjoy!!

‘BELLAAAAA’ ik hoorde de stem van Alice ‘HARRYYYY, WAAR ZIJN JUL…. Oh hier, Heeey jongens’ zei Alice blij. Ik keek omhoog ‘Heey Alie.’ We stonden op en Hazz zei dat hij even weg moest en dus liepen Alice en ik richting zee. ‘Dus………. Taylor Swift is hier, gezellig’ zei ze sarcastisch. ‘Jah’ ik keek haar aan. ‘Maar Harry zei dat ik me geen zorgen moest maken dus ik vertrouw hem.’ ‘Dat dacht ik!’ lachte Alice. We lachten. Opeens keken we elkaar aan. Alsof we een gedachten hadden. We zetten het op en rennen en renden als een stel idioten met kleren en al het water in en lieten ons vallen en begonnen een watergevecht te houden. Net al s vroeger. ‘ Bella! Alice! Wat zijn jullie aan het doen?’ riep Eleanor. ‘Kom er bij jullie’ riep Alice tegen Eleanor en Perrie. Ze renden het water in en begonnen mee te doen. ‘Ik blijf wel hier, ik hou niet van kinderachtige dingen zoals dit’ ik schrok het was Taylor. ‘Negeer haar, we wouden niet eens dat ze mee ging maar ze volgde ons. ‘WHAAAAAAAAAAAA VIEZE ROT HOND’ hoorde we Taylor schreeuwen. Ze haalde naar Quil uit en we hoorden hem piepen. Er sprong wat in mij. ‘LAAT DAT’ schreeuwde ik en rende naar haar toe. Quil piepte nog wat. Ik hoorde dat Alice, Eleanor en Perrie mij ook achterna kwamen. ‘BLIJF MET JE GORE POTEN VAN QUIL AF BITCH!’ ontplofte ik. ‘NIEMAND SLAAT MIJN HOND AL WAS JE DE KONINGIN!’ ik rende naar Quil. Ik drukte zijn trillende lichaam tegen mij aan. ‘Ja hallo hij sprong op me hij verdiende het.’ Zei ze. Ik kwam omhoog. Ik voelde mijn lichaam trillen van woede. ‘Ik zei net tegen je, niemand slaat mijn hond al was je de koningin, hoor je me.’ Siste ik woedend. ‘Hou je mond toch’ wuifde ze me weg. Ik kon me niet meer beheersen. De woede van dat ze Hazz bij me weg wou lokken en mijn vriendinnen en nu dit! *Baf* ik gaf haar een klap in het gezicht. ‘Bella!’ zei Harry. ‘jah? Vroeg ik heet van woede. ‘Waar was dat voor nodig?’ HIJ HAD ZIJN ARM OM TAYLOR HEEN. Ik ontplofte ‘Die Bitch die jij daar vast houd sloeg mijn hond omdat hij met haar wou spelen! Maar ik zie het al weer, zij doet niks en ik zeker wel? ‘ woedend draaide ik me om. ‘Bella zo is het niet’ zei Harry. ‘Oh nee? Wie ben ik dan huh?’ vroeg ik. ‘Bella…’ voor dat ik zijn zin af kon maken onderbrak ik hem. ‘Je weet donders goed wat ik bedoel Harry? WAT ben ik?’ Ik zag hem aarzelen. ‘Laat maar Harry ik heb er genoeg van’ en ik liep weg. Ik voelde Quil bij mijn benen hij liep mee. ‘Ik hoorde Alice sissen naar Harry ‘Zwak hoor’. Ze volgde me. Toen ik me in mijn kamer op mijn bed liet vallen voelde ik niet alleen Alice naast me op het bed vallen maar nog twee mensen. Ik keek aan de andere kan van me Eleanor lag daar en boven me lag Perrie. Ze waren met mij mee gegaan. Ondanks de ruzie voelde ik dat ik er twee vriendinnen bij heb gekregen.


Reacties:


1Dlovez
1Dlovez zei op 27 aug 2013 - 19:01:
Wtf…

WEL GEWELDIG!!!!
MELDING!!!!

XXXXX