Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Beste vakantie ooit!!!! » Shall I Stay Or Shall I Go?

Beste vakantie ooit!!!!

27 aug 2013 - 19:39

345

2

189



Shall I Stay Or Shall I Go?

Hope You Like It??

‘BELLAAAA’ riep Harry “BELLLLAAAA VERDORIE WAAR BEN JE!’ Harry liep over het strand terug naar het hotel. Met Taylor als een hondje achter hem aan. (Een ontzettend lelijk hondje) Quil gromde naar Taylor. Er werd op de deur geklopt. Jas liep naar de deur toe. ‘NIET OPE…….’ Te laat Harry kwam binnen gestormd met Taylor op zijn hielen. Ik lag nog op het bed met Alice, Eleanor en Perrie. ‘Zo wat gezellig hier zeg!’ Zei Taylor. Ik kon haar wel wurgen. Quil zat grommend in een hoek. Taylor schonk geen aandacht aan hem. Ik keek niet eens meer op. Als Harry voor de honden slaande bitch ging moest hij dat doen maar dan wel mij met rust laten. ‘Bells please, natuurlijk kies ik voor jou denk er maar aan wat ik op het strand waren’ zei hij smekend. Ik kwam omhoog. Jake kwam binnen en Jaa sprong om zijn nek en kuste hem. Taylor keek naar ze en deed alsof ze moest kotsen. Opeens sprong ik op. ‘Nu is het genoeg! Je probeert Eleanor en Perrie bij me weg te halen, Harry bij me weg te halen, je SLAAT mijn hond en nu haat je op mijn vrienden? ERUIT!’ schreeuwde ik en ik wees naar de deur. Ze zette haar hand in haar zij en keek schuin en kneep haar ogen samen ‘Nee’ Zei ze. ‘Ehh Bells mag ik even onderbreken, Je ouders staan te wachten om afscheid te nemen.’ Zei Jake. Ik keek van Taylor naar Jake. Harry stak zijn hand naar me uit om me mee te nemen. Ik liep dwars door zijn hand heen en liep met Eleanor, Alice, Perrie, Jake en Jas naar beneden. We werden door Harry en Taylor gevolgd. Beneden in de Lobby stonden. Mama, Papa, Seth, Embry, Jared en Paul. Ik liep naar mijn ouders. Ik omhelsde ze. ‘Doei lieverd pas je goed op jezelf?’ Ze merkte dat ik heb gehuild. ‘Lieverd wil je liever mee naar huis?’ vroeg ze. Heel gek maar in mijn gedachten dacht ik daar wel aan…… Shall I Stay Or Shall I Go?????


Reacties:


loveyouxx
loveyouxx zei op 27 aug 2013 - 20:34:
oke... uuuhhhh.. toeval of nie?
het is net uit met (ex) vriendje
en dan lees ik dit!
btw snel verder!
xxx


1Dlovez
1Dlovez zei op 27 aug 2013 - 19:47:
WHY HAZZA WHYYYY

WHYYYY TAYLOR WHYYYY

Serieus, waarom hoepelt ze niet gewoon op. EN HOE DURFT ZE JAKE EN JAS: HET PERFECTE KOPPEL TE HATEN!!!!
HOE DURFT ZE QUIL TE SLAAN!!!!
ZOMETEEN GAAT ZE OOK NOG IETS MET BELLS DOEN!!!!!!!!

MELDING!!!