Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Beste vakantie ooit!!!! » I Love You

Beste vakantie ooit!!!!

27 aug 2013 - 20:37

533

6

287



I Love You

Hope You Like It

‘BELLAAA’ riepen mijn broers en vrienden in koor. ‘NATUURLIJK GAAT ZE NIET MEE NAAR HUIS’ Eleanor sloeg een arm om mee heen. Aan de andere kant kwam Alice staan. ‘Nee Bells niet gaan! Zonder jou is het niet leuk!’ ‘WAT?’ Niall en Louis waren binnen gekomen. Louis wist van alles af. ‘Bells, please ga niet weg. Je hoort bij ons! Bij Niall, Liam, Zayn, Harry, Perrie, Eleanor, Alice, Jasper, Jake en mij. We zijn een groep zonder jou zijn we niet compleet en de groep moet compleet zijn anders is er niks aan!’ Smeekte Louis. Hoorde ik dit nou goed? Ik hoorde bij hun ze wouden mij er bij houden. Dat voelde goed maar het liefst wou ik weg. Ik draaide me om. Ik zag Harry staan. Hij was lijkt bleek. Ik draaide me om naar mijn ouders.

Ik werd wakker. Ik keek om me heen. Waar was ik? Thuis? Nee ik was in mijn hotel kamer. Ik keek naast me daar lagen Jake en Jas in een bed. Aan de andere kant lag Alice. Ik was gebleven. Maar was het omdat mijn vrienden dat wouden? Of omdat ik het wou. Harry hat Taylor vastgehouden toen ik haar een klap verkocht. Toen ik hem vroeg wat ik was gaf hij geen antwoord. Hij kwam naar me toe en zei dat ik moest denken aan wat hij op het strand gezegd had. Maar de zin “Mijn vriendin” was te veel. Ik wist niet wat ik moest. Ik hou van Hazz, mijn Hazz, maar hoe kan ik tegen Taylor op? Hoe? Ik moest frisse lucht. Ik stapte uit bed. Mijn voet deed nog verschrikkelijk pijn. Ik pakte mijn trainingspak van Ajax en trok het aan en liep via de Lobby naar buiten. Ik begon te huilen. Door mijn tranen zag ik een auto over het hoofd. *TOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET* ‘Oh sorry’ en ik stak mijn hand op. Ik liep verder naar het strand. Ik zag nog iemand zitten toen ik dichterbij kwam zag ik dat het twee mensen waren. Twee jongens. ‘WAAROM KON IK NIET GEWOON ZEGGEN DAT ZE DE MIJNE IS! VERDORIE’ Ik schrok want het was Harry’s stem? Hij huilde. Alles droop van me af en het enige wat ik wou doen was hem troosten en zeggen dat alles goed komt! ‘Hazz?’ vroeg ik. ‘Bells?’ ik zag dat hij schrok. Hij zag dat ik geen krukken bij me had en sprong op. Hij zag dat ik huilde hij tilde me op en liep weg van de jongen die Louis bleek te zijn. Harry klemde me tegen zich aan. Ik begroef mijn behuilde gezicht in zijn nek. Hij voelde de tranen in zijn nek en ik zijn tranen in mijn nek. We gingen op de grond zitten. Hij pakte mijn gezicht vast. Ik de zijne. ‘Bella het spijt me echt waar. Ik….. ik denk dat ik bang ben.’ Ik keek hem aan. ‘Hazz…….. ik hou van jou’ zijn ogen blonken op ‘en ik van jou Bells, jij bent mijn hart, Dus je weet als je me ooit wil verlaten ga ik dood, want je neemt mijn hard mee’ hij keek me aan. Ik begon te huilen. ‘Oh Hazz, mijn Hazz’ ik drukte een kus op zijn mond.


Reacties:

1 2

Tallietje
Tallietje zei op 27 aug 2013 - 23:05:
Aahhww <3
Snel verder!!!

Greetzz


lovelouis
lovelouis zei op 27 aug 2013 - 22:47:
Zooo cuteee


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 27 aug 2013 - 22:16:
super super super leuk ga snel door ik wil zeker een meelding


menepen
menepen zei op 27 aug 2013 - 22:00:
Meldinf


XxAmyxX zei op 27 aug 2013 - 21:32:
Moest ff bijlezen! Maar gauw verder, en blijf me altijd meldingen geven hoor! X