Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » De return van Joost. » Hoofdstuk 14

De return van Joost.

28 aug 2013 - 12:59

1420

3

340



Hoofdstuk 14

Heeeeyy! Eindelijk een nieuwe chapp! X

P.O.V Harry
Ik ben blij dat Roxy weer thuis is. Zo te zien is ze niet blij dat ik er ben, maar dat maakt niet uit. Ik kan tenminste zien dat ze goed verzorgt word hier en dat het dus steeds beter met haar gaat. 'Harry' hoor ik uit de huiskamer geroepen, ik herken die stem uit duizenden het is Roxy die m'n naam weer roept! snel ren ik naar haar toe. 'Ja Roxy?' en ik probeer m'n beste glimlach op te zetten. 'Je snapt dat ik in mijn eigen bed wil slapen vannacht?' Ok hoor ik dit nou goed ze wilt weer bij me komen slapen?! 'Jaja tuurlijk' zeg ik snel. 'oké mooi dan kan jij wel hier op de bank ofzo, thanks.' zegt ze en ze kijkt weer verder op haar mobiel. Ik zucht natuurlijk ik had kunnen weten dat ze nooit bij me wou gaan slapen, zo dom van me. Waarom dacht ik dat in godsnaam.. Dan gaat de deur open, het zijn Tess, Niall en Liam, maar huh wie is dat achter hem. 'Hey jongens, hebben jullie goed op ons patiënt gelet?' zegt Tess met een knipoog. 'Ja natuurlijk we hebben haar goed verzorgt! maar kan een van jullie even uitleggen wie deze dame is?' zegt Zayn. Ik zie Tess en Niall naar Liam toe kijken. 'Uhm dit Jade, ik heb haar ontmoet tijdens het stappen een keer en nu kwam ik haar weer tegen tijdens het boodschappen doen, dus ik dacht laat ik haar uitnodigen voor het eten.' zegt Liam wat verlegen. 'Oh wat leuk Li! Ik ben Louis!' en hij schud de hand van Jade. Jade kijkt hem een beetje onbegrijpend aan en kijkt dan snel naar Liam. 'Uhm alleen er is een klein probleempje, ze kan ons niet verstaan, ze komt uit Florence. Italië..' zegt Liam. 'Ohw, naja wat maakt het uit ze komen er wel uit met gebarentaal! Toch jongens?' zegt Zayn. 'Tuurlijk!' roept iedereen en we stellen ons allemaal voor aan Jade. Dan zie ik de boodschappen staan 'Wow jongens, met dit eten kunnen we een heel weeshuis verzorgen.' zeg ik verbaasd. Ik zie Tess en Niall naar elkaar toe kijken en ze kijken blozend naar me terug. 'Uhm sorry, we vonden eigenlijk alles er wel lekker uit zien in de winkel' zegt Tess 'en het komt allemaal vast op' voegt Niall er aan toe. Ik lach 'haha ik hoop het maar voor jullie anders zitten we met al dat eten' 'maak je maar geen zorgen Hazz!' We maken met ze alle het eten klaar en dan eten we het gezellig met ze allen op. 'Jongens het is een lange dag geweest door wat er is gebeurt met me enzo dus ik ga naar bed' Zegt Roxy. 'Vind ik ook Rox' zegt Tess 'Ik ook, zullen we je even helpen?' zegt Amy 'Ja graag, doeg jongens welterusten' zegt Roxy. 'Moet ik nog wat doen?' Zeg ik snel. 'Nee' krijg ik bot terug. 'Oh oke' zeg ik zacht terug. 'Boys ik ga ook, het is de laatste dagen laat geweest dus tja, slaaplekker!' Zegt Zayn. Dan staat Jade ook op en met handgebaren zegt ze dat ze ook gaat. 'Ik laat Jade nog even uit jongens en dan ga ik ook doeg!' Wat zien Liam en Jade er eigenlijk leuk uit samen, maar er is iets aan Jade dat ik haar niet vertrouw. Naja wat maakt het uit als Liam maar gelukkig is. Dan blijven Niall, Louis en ik alleen over. We praten nog even wat en dan zie ik Tess in de deuropening staan 'Nialler? Kom je ook?' Zegt ze verlegen. 'Je meisje wacht op je Niall, dus ik zou maar snel naar haar toe gaan' zegt Louis met een knipoog. Niall bloost en staat op 'Uhm tot morgen dan jongens!' En loopt snel weg. Ik zucht, how waarom kan ik niet bij Roxy zijn. Dan voel ik een hand op m'n schouder, Louis heeft dus gemerkt dat ik er een beetje mee zit dat Tess en Niall zo gelukkig met elkaar zijn. 'Eey Hazz het komt goed hè dat weet je en als ik wat kan doen, roep me maar!' 'Dankje Lou!' 'Maar ik ga ook maar eens, tot morgen Hazz' 'Tot morgen'. Daar zit ik dan in m'n eentje en ik ga op de bank liggen. Ik zucht en doe m'n ogen dicht. Ik voel dat ik bijna in slaap val, maar dan schiet me wat te binnen. Omg dit is het, dit is het beste idee ooit, hier ga ik Roxy mee terug winnen. Ik weet het zeker! Snel pak ik m'n mobiel en begin te typen. Dit word een lange nacht, maar dat maakt niet uit. Het gaat me lukken ik voel het gewoon.

P.O.V Niall
*Piep piep piep* 'hmmm' kreun ik. Ik open mn ogen en zie dat Tess het al bed uitgesprongen is en naar de kast rent. Ze pakt een trui en een sportbroekje van mij. 'Hier trek snel aan!' Zegt ze lachend. En rent de kamer uit. Ik gaap, rek me even uit en kleed me aan, hoe laat is het eigenlijk? Ik kijk op mn mobiel en zie dat het half 8 is. 'Pff Tess wat ben je van plan?' zeg ik schor als ik de keuken in loop. 'We gaan een super ontbijtje maken! Als jij nou de tafel alvast dekt bak ik snel pannenkoeken!' En ze geeft me een kus. Ik dek snel de tafel en loop weer terug naar de keuken, 'mmm wat ruikt het lekker!' Zeg ik en omarm haar van achter. 'Wacht maar tot je proeft!' Zegt ze lachend. 'Kan je eieren en spek bakken Nialler?' 'Tuurlijk kan ik dat!' En ik begin gelijk te bakken. Tess doet wat broodjes in de oven. Dan komt Harry de keuken inlopen en rent Tess op hem af. 'WEG! Verboden terrein! Zorg dat iedereen uuh kwart voor 9 aan tafel zit!' En ze duwt hem naar buiten en doet de deur dicht. 'Maar..' Hoor ik hem nog zeggen. Een half uurtje later hebben we alles af. 'Bedankt dat je geholpen hebt Nialler!' En Tess geeft me een knuffel. 'Graag gedaan.' En geef haar een kus op haar hoofd. 'Wacht heel even' en Tess geeft me een knipoog. Ik zie dat ze wat kaarsjes en een aansteker pakt. Na twee minuten komt ze terug, 'iedereen zit klaar!' We pakken al het eten en zetten het neer. 'Wow!' Hoor ik iedereen. 'Aanvallen maar! Zegt Tess als ze bij iedereen jus d'orange heeft ingeschonken.

P.O.V Roxy
Wow dat eten ziet er goed uit! En wat ruikt het lekker! Ik heb echt honger, maar moet niet te veel eten. Ik zie Tess naar me kijken. En ze gooit een pannenkoek op mn bord en geeft me de poedersuiker. 'Roxy..' Zegt ze zacht. 'Hmm..' ik beleg mn pannenkoek en eet hem langzaam op. 'Mmm het is echt heerlijk Tessie!' Hoor ik Niall zeggen. 'Vinden jullie niet?' 'Jaa het is verrukkelijk Tess!' Roept Liam. 'Kunnen we je straks thuis ook inhuren?' Zegt Louis lachend. 'Haha wie weet!' Zegt Tess lachend en kijkt naar Niall. Dan kijkt ze naar mij. 'Moet je niet nog wat eten?' Vraagt ze zacht. 'Nee..' Zeg ik zacht. 'Je moet eten Rox!' En ze legt een warm broodje op mijn bord. 'Hier wat ei en spek gebakken door top chef Niallou!' Pff zo veel calorien. 'Dankje..' Zeg ik zacht. Maar ik zal het eten voor Tess, ze doet zo haar best. Langzaam eet ik verder. 'Hey Amy, kan je me misschien even helpen?' Vraagt Harry. Wat? Amy? Nee zal vast niets zijn.. 'Uhm tuurlijk.' En ze lopen naar de kamer van mij. Oh en Harry. 'Wil je nog iets Roxy? een appel of banaan ofzo?' 'TESS! Let nou niet zo veel op me! Ik eet heus wel!' Zeg ik licht geiriteerd. 'oh oké..' Zegt ze zacht. Na een kwartiertje zijn we klaar. 'Gaan jullie maar tv kijken ofzo. Niall en ik ruimen alles wel op!' Zegt Tess. 'Geen hulp nodig?' 'Tuurlijk niet!' Roept Niall. En we gaan voor de tv zitten. We moeten de tv heel hard zetten want Tess heeft zo te horen keihard de muziek in de keuken aangezet. Na een tijdje komen Harry en Amy ook erbij zitten. 'Ik ga me aankleden.' En loop naar mijn kamer. Ik kleed me om en er word op de deur geklopt. 'Roxy?' Hoor ik. Het is Amy! 'Wacht even!' Ik doe snel een shirtje aan, 'kom binnen!' 'Ga je mee shoppen met Tess en mij? Als meiden onder elkaar!' Zegt ze met een knipoog. 'Hmm is goed.'


Reacties:


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 28 aug 2013 - 22:23:
meeeelddinggg


menepen
menepen zei op 28 aug 2013 - 19:03:
melding


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 28 aug 2013 - 15:34:
Dat wordt een superverrassing!