Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » They are dangerous|| Zayn Malik {samen met DjMalikjuh}[Afgerond] » >13<

They are dangerous|| Zayn Malik {samen met DjMalikjuh}[Afgerond]

28 aug 2013 - 17:13

1049

15

600



>13<

>>Written by Ivana<< OH MY GOSH :O Het spijt me zooooooo ongelofelijk erg dat ik zondag niet heb gepost!! SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY VERGEEF MEEEE. De vakantie klooit met mijn tijd- en dagbesef -.-

Avelin
Met een gekwetste blik gaat hij weer rechtop zitten. Ik leun wat achterover en bekijk hem goed. Dan valt mijn oog op zijn haar. Geen blonde pluk. Mijn adem blijft stokken in mijn keel en woedend pak ik mijn glas wijn op. ‘Javadd! Klootzak die je bent!’ En met die woorden gooi ik mijn wijn in zijn gezicht. Door het hele restaurant klinkt het geluid van adem die wordt ingehouden. Woedend staar ik hem aan, met een voor mij onpeilbare blik staart hij terug.
‘Hoe durf je?’ sist hij woedend. ‘Hoe durf ik? Hoe durf jij!’ Mijn stem is hard en schiet aan het einde de hoogte in. ‘Hoe durf je mijn date met Zayn af te pakken?! LUL!’ Woedend sta ik op en been weg. Zodra ik buiten ben stop ik een taxi en stap in. Ik geef de chauffeur het adres van mijn vader en hij rijd me erheen. Doodmoe en verdrietig stap ik uit. Mijn vader doet de deur open en trekt me meteen in een knuffel. ‘Ach meissie toch.’ Een snik verlaat mijn keel en hij trekt me mee naar binnen. Mijn schouders schokken en mijn vader strijkt geruststellend over mijn rug. ‘Wil je me vertellen wat er is gebeurd?’ Ik schud mijn hoofd. ‘Nog niet, later misschien.’ Hij knikt. ‘Ga maar naar boven. Slaap maar even lekker en dan zien we morgen wel weer verder.’ Ik knik en sta op. ‘Bedankt pap.’ Hij knikt weer en glimlacht lichtjes. Dan loop ik naar boven. Ik haal mijn make-up eraf en kleed me uit. Ik stap onder de douche en de warme stralen laten mijn spieren ontspannen. Nadat ik volledig ontspannen ben stap ik uit de douche en droog me af. Mijn lange bruine haar verdwijnt in een simpele, slordige knot en mijn pyjamashirt glijd over mijn hoofd. Doodmoe stap ik in mijn bed en zodra mijn hoofd de kussens raakt vertrek ik naar dromenland.

Een schel gepiep dringt tot me door en geërgerd sla ik de wekker uit. Hoe ga ik vandaag nou weer overleven? Ik stap uit bed en neem een snelle douche. Vandaag ga ik voor een minder uitdagende outfit. Mijn haar verdwijnt in een simpele paardenstaart en ik kies voor een lichte make-up. Mijn schooltas zwiep ik over mijn schouder en ik loop de trap af. Zodra ik in de keuken ben dringt de heerlijke geur van verse toast tot me door. Ik glimlach en schuif aan tafel. Mijn vader werpt me een paar keer een bezorgde blik toe, maar ik negeer het. Zodra het tijd is om te gaan verlaat ik het huis en stap op mijn scooter. Eenmaal haal ik diep adem, dan scheur ik naar school.

Nerveus stap ik het lokaal van onze eerste les in. Mijn blik valt meteen op Zayn. Hij heeft een verdrietige trek in zijn ogen en schuldgevoel overspoelt me. Dan verschuift mijn blik naar Javadd. Hij ziet me kijken en geeft me een knipoog. Snel steek ik mijn middelvinger naar hem op en loop naar mijn plek. Melissa zit er al en ze negeert me. ‘Melis, kom op.’ Ze geeft geen reactie. ‘Melis, ik heb je nodig.’ Ze kijkt me even aan en ik voel een traan over mijn wang lopen. Geschrokken vraagt ze; ‘Avelin! Waarom moet je huilen?’ Ik snik. ‘De date is helemaal verkeerd gegaan.’ Ze slaat snel haar armen om me heen. ‘Wat is er gebeurd?’ Ik kalmeer snel weer. ‘Het was niet Zayn die er zat maar Javadd.’ Met grote ogen staart ze me aan. ‘Nee.’
Ik knik. ‘Ja. Hij wilde me zoenen, maar het voelde niet goed, dus draaide ik mijn hoofd. Toen observeerde ik hem wat en toen viel me pas op dat hij geen blonde pluk in zijn haar had.’ Ze slaat haar hand voor haar mond. ‘Nee,’ zegt ze geschrokken. Ik knik en een traan glijd weer over mijn wang. ‘Wat moet ik doen, Melis? Ik hou van Zayn, meer dan goed voor me is. Nu al.’ Ze schud verdrietig haar hoofd. ‘Het is inderdaad niet goed, maar,’ Ze zucht, ’Als je hem echt leuk vind moet je ervoor gaan.’ Verbaasd kijk ik haar aan. ‘Echt?!’ Ze knikt. ‘Het spijt me, oké. Van de afgelopen dagen. Het is gewoon….Ik heb wat slechte ervaringen met ze.’ Ik kijk haar aan en trek een wenkbrauw op. ‘Wat?’ Ze zucht en opent haar mond. ‘Kunnen de dames ook even stil zijn, dank je wel.’ De stem van onze leraar dondert door het lokaal en beschaamd kijken we hem aan. ‘Zeker meneer, sorry meneer,’ zeggen we in koor. ‘In de lunchpauze,’ fluistert ze nog snel.

De laatste bel voor de lunchpauze gaat en opgelucht sta ik op. Snel loop ik naar mij kluisje en daarna naar de kantine. Zayn zit eenzaam aan een tafel en Javadd loopt door de kantine, geld afpakkend en herrie schoppend. Melissa loopt naast me en is ongewoon stil. Ik maak me zorgen om haar. Zayn’s blik valt op mij en hij wenkt me. Vertwijfeld kijk ik Melissa aan.
Ze knikt. ‘Ga maar.’ Ik zucht. ‘Maar ik wil jou verhaal horen.’ ‘Dat kan wel wachten.’ Nogmaals wenkt Zayn en ik kijk Melissa nog even aan. ‘Ga maar.’ Snel knuffel ik haar en loop naar Zayn. ‘Wat.’ Hij gebaart naar de stoel naast zich en zuchtend ga ik zitten. ‘Zayn, wat is er?’ Verdrietig kijkt hij me aan. ‘Waarom wilde je opeens niet meer? Wat doe ik fout dat je me afwijst?’ Zijn toon is scherp, maar ik hoor het verdriet dat er achter zit. ‘Niks! Maar,’ Hij zucht. ‘Lieg niet.’ Snel haalt hij zijn telefoon tevoorschijn en laat een sms’je zien.

Ik wil niet meer, Zayn. Laat me met rust. Je bent het niet waard
Avelin.


Geschokt staar ik ernaar. ‘Dat heb ik niet verzonden.’ Hij schud triest zijn hoofd. ‘Het komt van jouw nummer.’ Ik pak mijn telefoon en zoek door mijn sms’jes. Hij staat erbij. Met open mond staar ik ernaar. ‘Da….da…dat kan niet.’ Vragend kijkt hij me aan. Ik laat het hem zien.
‘Ik zweer het je, Zayn. Dit heb ik niet verzonden.’ ‘Het staat toch echt op je telefoon.’ Ik schud mijn hoofd. ‘Zayn. Om zes uur stond ik onder de douche.’ Fronsend staart hij naar het sms’je. ‘Wie heeft het dan gedaan?’

PAMPAM! Wie heeft het
gedaan denken jullie?


Alleen diegene die op
dit hoofdstuk reageren krijgen een
melding voor het volgende hoofdstuk.


Reacties:

1 2 3

Ims
Ims zei op 30 aug 2013 - 15:46:
net zoals loveniall zegt, ik dan dat jullie ons willen laten denken dat het Javadd is.

nou dat gaat je bij mij dus niet lukken.

ik denk iemand die makkelijk bij haar mobiel kan, zoals haar vader.

OOOFF een nieuw personage

snel verder

XxxXxxX


Richelle
Richelle zei op 29 aug 2013 - 17:57:
Heel veel opties;
- Melissa (omdat ze haar niet in gevaar wou laten komen)
- Javadd (omdat hij haar wil)
- Één van haar huisgenoten, vader of butler (kunnen makkelijk bij haar foon, wat 1Dlovez zei indd)
- Broekzak sms (mindfuckerr xd)
- Inbreker (?)
- Of iemand die nog niet in het verhaal is voorgekomen (wat 1Dlovez ook zei. We hebben dezelfde opties xd)
Maarja
Snel verder! Dan komen we het te weten (;
En meldinkjee xx <3


Elientjheu
Elientjheu zei op 29 aug 2013 - 13:06:
javvad ik haat u
hoe kun je? Zayn is je fokking BROER
Het is uit, hoor je me?
UIT


Krewella
Krewella zei op 29 aug 2013 - 10:32:
Haar vader, omdat die weet van de Malik-twins en niet
wil dat haar dochter met Zayn op een date gaat.
Wie kan anders bij haar telefoon?
Ja, oké, de butler. Dat zou ook nog kunnen.


LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 29 aug 2013 - 9:57:
Hm... Eerst dacht ik: Het is zeker weten Javadd!
Maar toen vroeg je: Wie heeft het gedaan denken jullie?
...en toen begon ik te twijfelen...
Want misschien willen jullie wel dat we denken dat het Javadd is...
En toen dacht ik: Hoe kan Javadd dan zo makkelijk in haar huis komen...
Nou, er zijn theorieën, maar ja...
Dus toen dacht ik aan iemand die wél makkelijk bij haar mobiel kon komen: haar vader, want misschien dacht hij dat Zayn Avelin had gekwetst en dat ze daarom huilde, dus zond hij dat smsje, omdat hij dacht dat ze beter af was zonder hem.
Dus, het is Javadd of haar vader. Of iemand anders... :/

Oké, misschien heb ik het ook helemaal mis

Nou, hoe dan ook, SNEL VERDER !!! xxx