Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Forest Gone | Ft. 1Dlovez [PAUZE] » -04- Steen 1?

Forest Gone | Ft. 1Dlovez [PAUZE]

28 aug 2013 - 22:34

615

8

432



-04- Steen 1?

Written By Lianne! SORRRYYY DE POMMIEEEE! Ik vergat gisteren te posten :$. Najah, ENJOY!

Sharon's POV:
Na het hele verhaal gehoord te hebben, zucht ik diep.
'Wat ben ik blij dat ik jullie gevonden heb! Ik zit hier al een aantal jaar vast, samen met twee andere meiden. Ze heten Perrie Edwards en Elly, haar achternaam weet ik niet... Zij zijn steenhoudsters, net als ik en jullie.' Ik hou even een adempauze en Lana vraagt verbaasd: 'Wohoho, wacht even. Dus er zijn hier nóg twee meiden? Maar er zijn maar tien stenen, en wij. zijn met negen en met jullie drie erbij zijn we met twaalf. Twee van jullie drie zijn dus geen steenhoudsters...'
Niall antwoord hierop: 'Misschien zijn er twee verborgen stenen waar de vorige groep niet vanaf wist?' Ik schud mijn hoofd. 'Dat zal wel héél toevallig zijn, en dan lijkt het zo aangepast op deze groep.' Opeens klinkt er geritsel en daar staat Perrie, met vlak acht haar Elly.
'Sharon! Hier ben je! En wie zijn die mensen?' Vraagt ze en laat haar blik hangen op de getinte jongen. Hoe heet hij ook alweer? De jongen voelt zich duidelijk gevleid door de vrouwelijke aandacht en gaat wat rechter op staan. De blonde jongen naast hem stoot hem aan fluistert lachend iets in zijn oor. De jongen bloost en laat zijn stoere houding varen. Ik kijk naar de jongen die net als eerste antwoordde op mijn aankomst. Liam Payne heet hij, een prachtige naam! Sharon Payne, staat dat? Ik bekijk hem van top tot teen, wat is hij hot zeg, ik heb in geen jaren meer een jongen gezien, wat een mazzel dat hij hier nu ook vast zit! Misschien komen we hier wel met ons allen uit, en dan krijgen we verkering en.. en... en... Ik ontwaak weer uit mijn dagdroom door gekriebel op mijn arm. Ik slaak een gil.
'RODE MIER!' Meteen komt er een meisje met bladeren aan die de mier van mijn arm veegt.
'Hoeveel beten?' vraag ik angstig. Het meisje gaat mijn arm langs en zucht opgelucht.
'Volgens mij geen.' Ook ik zucht opgelucht en kijk iedereen stuk voor stuk aan.
'Nou, deze blonde meid is dus Perrie Edwards. En deze meid met bruin, golvend haar is dus Elly.'
'Hi!' 'Hoi!' 'Hey!' klinkt er uit de monden van de groep en ook de meiden zeggen gedag. Hetzelfde meisje als net stelt iedereen weer netjes voor aan de meiden. Nadat ik kort heb samengevat wat de groep me net vertelde, zegt Perrie: 'Ik zit hier al heel wat jaren en heb de vorige groep nog meegemaakt. Ik weet een klein beetje waar de stenen liggen.'

Lana's POV:
Perrie verteld dat ze ongeveer weet waar de stenen liggen. Ik bekijk haar eens goed. Ze zegt dat ze hier al jaren zit, en toch zijn haar kleren brandschoon... En zie haar haar. Klitvrij, het lijkt zelfs net gewassen! En dan hoe ze kijkt tijdens het vertellen, nee. Hier klopt iets niet... Ik focus me op het bos en opeens zie ik in de verte een streepje blauw. Water!
'Sorry Perrie dat ik je speech verbreek, maar oh my god er is daar verderop water!' Allemaal kijken ze in de richting waarnaar ik wijs. Allemaal zien ze hetzelfde en snel lopen we in de richting van de blauwe streep. Al gauw wordt de streep breder en daar is het geluid van stromend water te horen. Ik ren het laatste stukje en kniel neer bij de oever. Ik laat mijn handen in het koele water zakken en sluit mijn ogen. Mijn ontspanning word ruw verstoord door een opgewonden kreet van Niall.
'Jongens, een steen! Jongens, een steen in de vorm van een ster! Jongens kom eens kijken, meiden ook trouwens! Een steen, een steen! Hoera!' Niall staat bijna te dansen.


Reacties:

1 2

Ims
Ims zei op 30 aug 2013 - 16:08:
hahaha Niall die is overenthousiast over een steen.

I don't trust perrie

snel verder!!!

XxxXxxX


Hermelien
Hermelien zei op 29 aug 2013 - 22:58:
*giggles*
Geweldig hoe enthousiast hij is over een steen
Dit verhaal is gewoon geweldig leuk om te lezen!
Het blijft je vasthouden en het is dan ook nog gewoon goed geschreven!
Snel verder! Ik kan al niet wachten totdat ze de stervormige steen gaan vasthouden ^.^

Cupcakes wearing glitters
xoxo


Lotteimy
Lotteimy zei op 29 aug 2013 - 18:21:
Leuk hoofdstuk, snel verder

Sorry van mn late reactie! School is weer begonnen & heb natuurlijk meteen weer stapels huiswerk ! Xxx


Richelle
Richelle zei op 29 aug 2013 - 18:04:
Hahaha typisch Niall xd
Melding!
xx


XxAmyxX zei op 29 aug 2013 - 17:30:
Gauwverderx