Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Beste vakantie ooit!!!! » Meeting An Old Friend

Beste vakantie ooit!!!!

28 aug 2013 - 20:45

454

6

285



Meeting An Old Friend

Hope You Like It <3

‘BELLLLAAA’ Zayn riep me. ‘Ik lag op het strand te bakken met Quil naast me terwijl de anderen waaronder Taylor (waarom waarom waarom WAAAAAARRRRROOOOOOOOMMMMMMM) aan het zwemmen. Zayn kwam naast me zitten. ‘Bedankt’ zei hij. ‘Waarvoor?’ vroeg ik. ‘Voor vanochtend met Niall. Dat had hij echt nodig denk ik, hij heeft het wel een keer eerder gedaan.’ Ik zuchtte ‘Arme Niall, hij is zo lief! Geen probleem’ zei ik. ‘Hazz houdt echt van je Bells, hij is alleen bang dat je net als Daniëlle bij Liam het uit gaat maken vanwege dat hij zo weinig thuis is. Daarom heeft hij gevraagd of je mee mocht op tour. Niet dat wij het erg vinden maar daar kun je het wel aan zien’ hij keek me aan. Ik lachte naar hem. Hij stond op en gaf me een zoen op mijn hoofd. Ik dacht na over wat hij tegen mij zei. Ik keek naar Quil. Mijn kleine schat. Oh help. Ik moest nog gaan regelen dat hij mee naar Nederland mocht. Hoe ging in dit doen. Ik keek naar Quil ‘Op onze boerderij ga je je vast vermaken!’ zei ik tegen hem. Hij sliep al op mijn kamer. Hazz had me een keer geplaagd. Hij wel maar ikke niet zei hij gemaakt zielig. Ik stond op en liep naar de waterkant. Ik mocht niet zwemmen meer vanwege mijn voet. YESSSSSSS……………………….. grrrrrrrr. ‘JONGENS IS GA EVEN HONDENVOER KOPEN DAT IS OP’ ik hoorde een paar ja’s en opeens werd mijn voet nat gemaakt. Ik keek vol ontzetting op want Taylor (HOE KAN HET OOK ANDERS) was de gene die “per ongeluk” (YEAH RIGHT) mijn voet nat maakte. Boos strompelde ik weg. Althans ik wou weg strompelen maar ik werd opgetild. Door Harry. Omdat mijn voet nu nat was mocht ie niet onder het zand komen ‘Leuk echt grappig Taylor’ zei Harry. Hij liep met me mee naar het dorpje. Ik wou zijn hand wel pakken maar durfde niet. ‘Ha Bella ook weet in town?’ vroeg Sander een van de jongens die in de supermarkt werkte. ‘Hey San, ja sinds een week al! Moest je vorige week niet werken?’ vroeg ik. ‘Nee ik had een week vrij, ik zie dat jij die hond maar onder je hoedde hebt genomen? Had niet anders verwacht.’ Hij lachte. Harry kwam nu ook binnen lopen. ‘Harry dit is Sander een goede vriend van het eiland, Sander dit is Harry mijn…… e..een vriend’ Harry en Sander schudde elkaar de hand. ‘Aha jou……..e..een vriend die toevallig in een van de grootste bands van deze tijd speelt’ en hij knipoogde naar me. Ik lachte ‘Heel grappig San’ we kochten hondenvoer en liepen terug naar het hotel onderweg keek Harry naar me en vroeg over Sander.


Reacties:

1 2

loveyouxx
loveyouxx zei op 29 aug 2013 - 18:24:
melding


lovelouis
lovelouis zei op 29 aug 2013 - 14:43:
MELDING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Tallietje
Tallietje zei op 28 aug 2013 - 22:39:
Leukk <3
Snel verderr!!


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 28 aug 2013 - 22:19:
Meldinggg


XxAmyxX zei op 28 aug 2013 - 21:10:
Gauwverderx