Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » het verhaal van de zusjes Lieke,Loes,Laura » laura is 18 geworden

het verhaal van de zusjes Lieke,Loes,Laura

29 aug 2013 - 13:10

500

0

412



laura is 18 geworden

laura heeft een oudere zus genaamt lieke en lieke is jaloers op haar zusje dat ze naast niels gaat zitten.

Inmidels is Laura 18 geworden en voor haar verjaardag heeft ze een kaartje van een concert van one direction en er zit ook nog een meet and greet bij. Het cadeautje is ook van de jongens zelf ze is hier natuurlijk heel blij mee.Van haar ouders heeft ze allemaal spullen van one direction gekregen en van haar zus een armband en een ketting met dedeltjes er aan wat ze uiteraard ook heel leuk vind. Haar oudere zus van 20 heet Lieke. De dag naar haar verjaardag komt er bezoek. Het is one direction met Niels Destadsbader. Hij is meegekomen om in het voorprogramma te zingen waar hij natuurlijk heel blij mee is. Maar Laura vind dat eigenlijk niet erg want stiekem vind ze Niels ook wel een lekkerding. Maar haar zus Lieke vind Niels ook een lekkerding. Laura weet niet dat haar zus Niels ook leuk vind dus Laura gaat lekker dicht naast Niels zitten en bied hem wat te drinken en koekjes aan en uiteraard vraagt ze dat ook aan de jongens van one direction. Lieke ziet dat haar zusje zo cloos is met Niels en neemt haar zusje mee naar de keuken. Als ze in de keuken zijn zegt Lieke tegen Laura dat ze uit Niels z'n buurt moet blijven. Laura kijkt haar zus verbaast aan en zegt dan: o sorry het spijt me heel erg, ik wist niet dat jij Niels ook leuk vind. Ik zal wel bij one direction gaan zitten dan kan jij bij Niels zitten. Dan kan ik nu de jongens van one direction gaan vertroetelen is dat goed? Lieke kijkt haar zusje even aan en zegt dan: hoe wist je dat ik Niels leuk vind? Lieke staat nu even vol met vragen maar zegt uiteindelijk dankje wel dat je dat voor me wil doen. Laura geeft nog snel even antwoord terug en loopt weer de woonkamer in met een dienblad waar drinken op staat en een school vol koekjes. Als ze binnen komt gaat ze bij de jongens van 1D zitten. En haar zus gaat snel naast Niels zitten. Dan vraagt Niels op eens aan Laura waar kom je niet meer naast me zitten? Laura kijkt even naar Lieke en zegt dan ik wou nu even bij one direction zitten ik kom zo wel weer bij jou zitten. Niels en Lieke zijn druk aan het praten en Laura en one direction zijn ook druk aan het praten over het concert. Laura vind het eigenlijk niet erg dat ze niet meer naast Niels zit want ze vind one direction toch veel leuker dan hem. Niels gaat op eens heel hard op praten over z'n verleden. Als hij door heeft dat hij hard op praat over z'n verleden stopt hij meteen met praten. Iedereen is even stil maar naar een minuutje gaan ze weer veder met praten. De volgende dag is het concert van 1D. Laura kan niet wachten om er naar toe te gaan. Maar eenmaal bij het concert gaat het mis. (word vervolgd)


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.