Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Stand Alones || » LotteImy

Stand Alones ||

30 aug 2013 - 14:29

740

4

266



LotteImy

Hi lovely, hier is dan eindelijk je SA! ik hoop dat je hem leuk vind! (L) Lots of Love, Michelle

‘’Lotte! Je moet mee voor de soundcheck!’’ roept iemand door de kleedkamerdeur heen. Ik zucht diep. De laatste paar dagen heb ik amper tijd voor mezelf, en dat haat ik. Ik ben Lotte, 19 jaar en een studente uit Londen. Omdat ik redelijk goed kan zingen, heb ik mezelf opgegeven voor XFactor. En ja, dat heeft goed uitgepakt want ik sta in de finale! Ik loop door de gangen naar het podium toe, Tulisa is er al. ‘’Hi love, are you ready for tonight?’’ Ik knik, en moet gapen. Ze lacht,en slaat een arm om me heen. ‘’I got a little surprise for you..’’ Ze pakt mn hand en neemt me mee naar de tribune. Ik slaak een gil. Daar zit Little Mix! ‘’Omg! Are you serious Tulisa? Jullie zijn mijn idolen!’’ Ze staan een voor een op en geven me een knuffel. ‘’Jullie zijn echt mijn voorbeelden. Ik wil net zulke muziek als jullie maken, girlpower uitstralen!’’ Perrie lacht. ‘’We hebben nog een verrassing.’’ Ze kijkt naar Tulisa. ‘’Wat? Zeg het me!’’ roep ik enthousiast. ‘’Vanavond mag je een duet met ze zingen!’’ roept Tulisa. Ik gil nog harder. ‘’Omg thank you so much! Gaan we nu de soundcheck doen?’’ vraag ik aan Jade. ‘’Ja, so lets go!’’

*** kleine tijdsprong ***
Ik heb de hele middag met de meiden in de kleedkamer gezeten. Het was fijn om met meiden van je eigen leeftijd te kletsen, zeker omdat mijn tegenstander een jongen is. Van wat ik heb gehoord, gaat hij een duet doen met One Direction, de andere groep die ik zowat aanbid. Op dit moment sta ik in de coulissen, te wachten tot James, mijn tegenstander, en One Direction het podium af gaan. Omg ze komen deze kant op. Voor 10 seconden lang, keken ik en Zayn elkaar in de ogen aan. Snel wendde ik me af, en gaf James een knuffel. ‘’Good luck Lotte.’’ Hij gaf me een knipoog. ‘’Goodluck Lotte!’’ riepen de jongens in koor, maar in het voorbijgaan streek Zayn met zn hand langs die van mij. Er gingen duizend vlinders rond in mijn buik, en mn wangen kleurden rood. Oke focus Lotte! ‘’Here is Lotte, together with Little Mix!’’ ik vergat mijn zenuwen, en het feit dat One Direction en James zaten te kijken. Ik gaf 100 procent, het publiek ging uit zn dak en de juryleden waren dolenthousiast. Ik genoot met volle teugen, en voordat ik het wist was de uitslag al bekend. Maar voordat ze overgingen naar de uitslag, lieten ze eerst nog de voorgaande optredens van mij en James zien. Ik kreeg tranen in mn ogen, ik kon met mn eigen ogen zien hoe ik was gegroeid tijdens de liveshows. ‘’En dan nu.. de uitslag van XFactor 2014..’’ de presentator pakte de envelop aan. Ik hield het niet meer van de zenuwen. Achter mij stonden Jade, Perrie, Jesy en Leigh-Anne. Achter James stond natuurlijk One Direction. Ik kneep de hand van Tulisa zowat fijn. ‘’De winnaar, van XFactor 2014 is..’’ het publiek werd helemaal gek, en ik hoorde mijn naam geschreeuwd worden, en die van James.. ‘’LOTTE!’’ Ik draaide me naar Tulisa, begon te gillen en knuffelde haar helemaal plat. Daarna rende ik in tranen naar James, en hij feliciteerde me. Ook Little Mix feliciteerde me. ‘’Lotte, kom even hier. Wat is je eerste gedachte?’’ ‘’Ik.. uhm.. ja ik weet het niet o my god! Bedankt iedereen voor het stemmen, en ik ga jullie niet teleurstellen!’’ riep ik in de microfoon. Mn moeder was op het podium, mn vader, mn broer.. ik barste in tranen uit. ‘’Oh baby, niet huilen.. het is allemaal voorbij, en je hebt gewonnen!’’ Er werd op mn schouder getikt. Ik droogde mn tranen, en keek om me heen. Zayn Malik. ‘’Hi.’’ Bracht ik zachtjes uit. ‘’Hi Lotte. Ik wilde even zeggen dat je verdiend hebt gewonnen, en dat je prachtig kan zingen.’’ Ik staarde verlegen naar de grond. ‘’Dankjewel.’’ Ik glimlachte. Ik wilde weglopen, maar hij pakte mn pols vast. ‘’Zou je een keer wat willen, uhm, drinken met me?’’ ik keek hem aan in zn prachtige bruine ogen. Hij is zo sexy, zo mooi.. ‘’Ja, natuurlijk.’’ Er kwam een grote glimlach op zn gezicht. ‘’Hier heb je mn nummer. Ik whatsapp je straks.’’ Hij gaf me een briefje met zijn nummer, en gaf me een kus op mn wang. Ik stond daar sprakeloos voor me uit te staren. Ik heb een afspraakje met dé Zayn Malik!


Reacties:


tamarastyles
tamarastyles zei op 29 sep 2013 - 7:33:
Jeeh! Ik stemde ook voor lotte

xxx

(Geef me alsjelieft een melding voor je andere sa's! Ik wil ze really lezen!!)

dubble xxx


Lotte95
Lotte95 zei op 2 sep 2013 - 17:21:
ahww schattig! <3

Xx


Lotteimy
Lotteimy zei op 30 aug 2013 - 16:32:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAH! OMG GURL DEZE SA IS ZO AMAZING!
I LOVE IT SO FREAKING FREAKING MUCH!! AND I WON XFACTOR YES

THANK YOUUU!!! LOVE YOU MIES
AND I LOVE UR PROFILE TOO

KISSES FROM UR CAPSLOCK MATE


laurastyles
laurastyles zei op 30 aug 2013 - 15:55:
Awsome!