Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » You and me » Deel 2

You and me

29 april 2009 - 20:35

775

1

282



Deel 2

Nora, Nora ik wil in de buizen!”¯ gilde Lena in mijn oor. Tegenwoordig gebruikten ze altijd ‘we’ en deden alles samen, maar hoewel Lena een jaar jonger was had ze iets meer lef. Lore was niet zo te vinden voor de ‘gevaarlijkere’ dingen. “Ok, maar ik kan me niet in 2 delen.”¯ “Wij zullen wel bij Lore blijven.”¯ Stelde Nick voor. “En Joe gaat dan met jou en Lena mee.”¯ “Ok, dank je.”¯ De jongens waren alle 3 echt super vriendelijk en we hadden op weg naar hier heel te tijd gepraat zonder stiltes of moeilijke momenten. Ik voelde me goed bij hen en beschouwde hen niet zo zeer meer als ‘the jonas brothers’ maar gewoon als Kevin, Joe en Nick. Omdat hun broertje Frankie ook nog kleiner was, konden ze goed om met kinderen en kon ik met een gerust hart Lore hier bij hen laten. Met Lena aan mijn rechterhand en Joe aan mijn linker kant liepen we richting buizen. Joe was altijd al mijn stiekeme crush geweest, maar ook als ik bij hem alleen was, voelde ik me goed en relaxed. “Zullen we een treintje maken?”¯ vroeg Joe toen we boven aankwamen. “Ik ga vooraan.”¯ Zei Lena terwijl te zich als eerste in de buis neerzette. “Dames gaan voor.”¯ Zei Joe galant. Ik plofte achter mijn zusje neer en voelde Joe nu ook achter me komen zitten. “3, 2, 1!”¯ gilden we in koor net voor Joe ons afduwde aan de rand.
Weer in het grote bad aangekomen, speelden we met een balletje dat Kevin had meegebracht. “Ik pak hem!”¯ riep Lore. “Nee ikke!”¯ gilde nu ook Lena. Het balletje vloog echter te ver voor hen om het te pakken. Ik zwom er al snel achter en zag dat Joe een race tegen me was begonnen. Ik raakte eerder aan het baaltje en hij nam me rond mij middel vast. Een warme gloed ging door me heen toen zijn handen mijn huid raakten. Ik smeet het balletje terug naar mijn zusjes en Nick en Kevin, die gewoon verder speelden. Joe had me nog steeds vast. Ik sloeg mijn benen om zijn middel zodat ik vast hing aan hem terwijl hij rondjes met me begon te draaien. Ik voelde me vrij, gelukkig en de vlinders in mijn buik fladderden haastig rond. Onze gezichten waar nu zo dicht bij elkaar dat ik de waterdruppeltjes rond zijn lippen kon tellen. Zijn warme, bruine ogen stelden me helemaal op mijn gemak en hij boog iets voorover. Een paar millimeter en onze lippen zouden elkaar raken. ‘Tyllian.’ Sprong in mijn hoofd. Ik kon hem toch niet bedriegen. Het ging dan wel minder goed met onze relatie, maar hem bedriegen kon ik niet. Een seconde voordat hij zich nu helemaal naar me toe boog trok ik mijn hoofd naar achteren. Joe keek een beetje teleurgesteld, maar herstelde zich snel door me in hoog in de lucht te steken (ik had mijn benen gelost) en daarna met een plof in het water te laten vallen. We zwommen terug naar de rest, waar Nick en Kevin zo te zien onopgemerkt wel alles hadden gevolgd, maar Lena en Lore niets door hadden. We speelden gewoon verder en hadden een super leuke tijd, zonder dat er nog over onze ‘bijna kus’ werd gesproken. Ook Joe begon er niet over en daar was ik hem eigenlijk wel dankbaar voor. “Mogen we je nummer?”¯ vroeg de jongens achteraf voor ik weer naar het huisje ging. Ik gaf hen snel mijn nummer en ging naar binnen met de meisjes. “Hopelijk zien we je nog eens.”¯ Riep Joe nog. “Dat zal wel.”¯ Antwoordde ik lachend. Lena en Lore konden zichzelf nu wel even bezig houden. Ik trok me terug op de kamer die ik hier voor me alleen had. Het drong nog niet helemaal tot me door. Ik had bijna gekust met een jongen dat ik nog maar een paar uurtjes kende. Ik had bijna gekust met Joe Jonas. Hoewel ik niets fout had gedaan voelde ik me toch schuldig tegenover Tyllian. Als hij er niet was geweest, had ik Joe gekust daar was ik zeker van. Ik had maar net op het nippertje terug getrokken en besefte nu dat ik echt een einde moest maken aan mijn relatie met Tyllian. Hoeveel ik ook van hem hield, het moest. Die liefde was niet meer zoals vroeger, maar was veranderd. Joe en de ‘bijna kus’ hadden me helemaal overdonderd, maar ik had ook spijt. Spijt dat ik hem niet had kunnen kussen. Eindelijk wist ik wat liefde op het eerste gezicht betekende en als ik zo rap voor iemand anders kon vallen, moest ik Tyllian de waarheid zeggen.


Reacties:


Nynke
Nynke zei op 18 jan 2010 - 11:41:
Leuk