Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Do I deserve this? [PAUZE] » Chapter 1

Do I deserve this? [PAUZE]

31 aug 2013 - 17:17

877

16

461



Chapter 1

Sorry dat het zolang duurde, maar heb gewoon superveel huiswerk enzo. Hope you like it en laat een reactie achter he!

‘Miss McGarreth?’ De lerares schreeuwt nu zowat mijn naam. Miss McGarreth, dat ben ik. Ik heet Kim, heb een zusje en het liefste vriendje van de hele wereld, Louis Tomlinson. Ik heb veel vriendinnen hier op school, maar ga het meest om met mijn standaard vriendengroep, 7 meiden en 5 jongens. Die jongens zijn de boys van One Direction. Vorrdat One Direction bestond, had ik al iets met Louis. Op school ben ik het populairste meisje, althans, dat zegt iedereen, ik voel daar niet zoveel bij. Het gaat er bij mij om dat ik een leuke tijd heb met mijn vrienden. Ik wordt ruw uit mijn gedachten gehaald door Roos en Tess, die me allebei aantikken. Mevrouw de Bruijn staat nu voor me. ‘Ben jij wel bij de les Kim?’ vraagt ze streng. ‘Nee, waarom zou ik?’ zeg ik arrogant, de hele klas lacht erom. Mevrouw de Bruijn kijkt me streng aan, maar voordat ze ook maar iets kan zeggen gaat de bel. ‘Goed gedaan, dat was echt grappig’ zegt Tess die achter me aan het lokaal uitloopt. ‘Jaa, je moest haar gezicht zien, die stond echt op uitbarsten!’ schreeuwt Roos en probeert haar gezicht na te doen. Het ziet er erg grappig uit en we liggen alle 3 in een deuk. We lopen richting de kantine en horen de rest al vanaf een afstandje. Iedereen zit al aan de tafel, onze standaardtafel, niemand anders durft daar te gaan zitten. Louis ziet me en staat op.’ Hee babe’ zegt hij en geeft me een kus. Ik ga op zijn schoot zitten en luister wat de rest te vertellen heeft. ‘Jullie moesten er net bij zijn bij Engels, het was zo grappig, mevrouw de Bruijn werd boos omdat Kim niet oplette, haar hoofd werd zo rood, het leek wel alsof ze ging ontploffen!’zegt Tess. Tess is echt een druktemakertje, heeft altijd wel wat te vertellen en is supergezellig. Iedereen lacht. Ik kijk naar Naomi, die er maar stilletjes bij hangt. ‘Naom, is there something?’ vraag ik en iedereen kijkt haar aan. ‘Nee hoor, ben alleen supermoe, mij broertjes zijn ook zo druk en ik moet voor ze zorgen weetje, heb gewoon te veel aan mn hoofd.’ Oja, helemaal vergeten, Naomi haar ouders zijn 1,5 jaar geleden overleden, het was een erg zware tijd voor haar en ook voor ons, sindsdien zorgt zij voor haar 2 broertjes. Zayn knuffelt haar en roept dan ‘Wie gaat er vanavond mee naar dat feest? Het is n de binnenstad, het wordt erg gezellig hoorde ik.’ Ik knik, ik weet allang dat ik naar dat feest ga. Vanessa gaat ook wel mee denk ik, die heeft een oogje op Liam en ik denk Liam ook wel op haar. ‘Ik bel Maartje wel of ze ook meekomt’ zegt Vanessa. Maartje is ook 1 van onze vriendinnen, alleen die is begonnen met een studie en woont op haar zelf, samen met haar vriend. Haar vriend mogen we niet, het lijkt wel alsof hij wilt dat Maartje niet meer met ons omgaat. ‘Maartje kan niet, ze gaat uit eten met haar vriend’ zegt Vanessa. Dan komt Kate aangelopen, ik had niet eens in de gaten dat ze er nog niet was. ‘Hee people, hoe gaat het met jullie?’ zegt ze en loopt naar Harry toe, Harry is haar vriendje. ‘Waar was je?’ vraagt Niall, hij stopt net de laatste hap van zijn broodje in zijn mond, het ziet er erg grappig uit en we lachen er allemaal om. ‘Ik had eerste 5 uur vrij, ben net pas op school’ zegt ze blij. De bel gaat alweer, ik moet nog naar mijn kluisje, nu heb ik Duits, samen met Louis, Niall, Kate, Roos en Naomi. ‘Lou, ga je mee naar mn kluis?’ vraag ik, ik wacht niet op het antwoord en trek hem mee naar mijn kluisje. De les Duits is altijd wel gezellig, alleen vind ik wiskunde leuker, dat hebben we namelijk allemaal samen. Ik zie de blikken van jaloerse meisjes, ze zijn jaloers op mij, ik heb iets met Louis, ik snap gewoon niet dat ze daar jaloers op kunnen zijn. ‘Louis, je houd toch alleen van mij?’ vraag ik. Louis kijkt me verward aan. ‘Natuurlijk hou ik alleen van jou, de fans en andere meisjes betekenen niks voor mij’ zegt hij een drukt vlug een kus op mij mond. De tweede bel gaat ook al en Louis trekt me mee naar de les. ‘Eindelijk zijn jullie der, neem snel plaats en pak jullie boeken voor je, we beginnen met een overhoring’ zegt meneer Baardsma. ‘Neeeeeeee, we hoefden helemaal niks te leren!’ zegt Kate snel, hopelijk veranderd hij van gedachten. ‘Euuhhmm meneer, wat nou als we gewoon woordjes met u gaan oefenen?’ zegt Roos. ‘Ja, en dan kunnen we ook nog huiswerk maken’ zegt Naomi. ‘En dan hoeft u minder na te kijken’ zegt Louis. ‘Alsjeblieft?’ vraagt Niall zo lief mogelijk. We moeten er allemaal om lachen, zelfs meneer Baardsma. ‘We doen nu wel erg veel moeite hoor’ zeg ike r snel bovenop. ‘Oke, oke, we gaan woordjes oefenen, maar alleen omdat jullie het zo aardig vragen’ zegt hij. Ik kijk naar Louis en hij geeft me een handkus, ik hoop dat deze les snel voorbij is en dat we snel naar het feest kunnen.


Reacties:

1 2 3 4

elma
elma zei op 6 nov 2013 - 0:21:
Leuk


ilovehazza
ilovehazza zei op 11 sep 2013 - 21:46:
Zuper leuk maar...1 tip miss kan je een paar spaties tussen een stukje zetten dat leest makkeleker xx srry als het grof klinkt maar ik bedoel het goed


IloveZayn
IloveZayn zei op 4 sep 2013 - 20:10:
Hmmmm volgensmij krijgen zayn en roos samen iets..... *helderziend* ghehe
Leuk geschreven!!
Snel verder & Melding ? x


Anne
Anne zei op 2 sep 2013 - 16:17:
Sorry dat ik het nu pas lees, was erg druk met verhuizen.
Erg goed en leuk hoofdstuk, snel door en geef mij maar een melding!!


menepen
menepen zei op 1 sep 2013 - 12:44:
melding