Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Forest Gone | Ft. 1Dlovez [PAUZE] » -05- Water

Forest Gone | Ft. 1Dlovez [PAUZE]

31 aug 2013 - 19:12

441

8

418



-05- Water

Written By Quinn! ENjoy it!

Sophie's POV:
'Wa's da?' mompelt Zayn.
'Een ster.' concludeert Lana.
'Ja, dat snap ik ook wel! Niet iedereen hier is zo dom als -'
'Nu geen ruzie maken!' gilt Perrie. 'Dit is misschien zo'n… ding waar jullie het over hadden.' Ze kijkt even naar Sharon, die angstig terugkijkt.
'Zo'n steen?' zegt Niall. Hij buigt naar voren om de witte steen te pakken.
'NEE!!!' krijs ik, ik pak Niall's hand en haal hem van de ster vandaan. Even kijk ik in z'n blauwe ogen. Blauw… zo mooi en blauw… Snel laat ik z'n hand los. 'Zometeen brand je je.'
'Ah, kom op Sophie.' lacht Kathy. 'Zo erg is het toch niet.' En voordat het echt tot me doordringt, heeft ze de steen al aangeraakt. Ze begint te gillen en te wapperen met haar hand.
'KATHY!!!!' schreeuwt Harry en hij rent naar het krijsende meisje. Hij wilt haar hand pakken, maar Kathy trekt hem angstvallig weg. 'Blijf van me af!' schreeuwt ze en ze rent naar een riviertje. Ze duwt haar hand in het troebele water. Snel ren ik naar haar toe en leg mijn hand op haar rug. 'Gaat het…?' fluister ik. Ik zie tranen over Kathy's gezicht lopen. Het is vreselijk om mijn vriendin zo te zien. Tess volgt mijn voorbeeld. 'Kathy, kijk je uit?' Maar ze heeft de woorden nog niet uitgesproken of het huilende meisje valt in het water.
'Jongens!' roep ik. 'Kat ligt in het water!'
'Ik…' Ik zie hoe mijn vriendin gorgelend kopje onder gaat.
'Kathy!' stamelt Harry en hij duikt achter haar aan het water in. Trappelend komt hij boven. 'Ik kan niet staan!' roept hij. 'Help me dan!'
'Moet je er niet inspringen!' lacht Louis. 'Je lijkt wel een -'
'Geen tijd voor grappen nu!' schreeuwt Tess in z'n gezicht. 'Help je vriend dan?! Je loopt de hele tijd de macho uit te hangen met je geintjes! Maar iemand helpen, ho maar. Sorry Louis, maar met zo'n iemand hoef ik niet bevriend te zijn!'
'GUYS!!!' gilt Lana opeens. 'Ik heb een touw in mijn rugzak liggen!'
'Ik ga mee!' roept Zayn als Lana naar de tenten rent. Maar hij stapt op de veter in z'n rechterschoen en valt op de bladeren.
In mijn hoofd gaan er duizenden alarmen af. Zometeen zie ik misschien twee van mijn vrienden verdrinken. Gelukkig komt Lana al aanrennen.
Met legen handen.
'Het spijt me.' snikt ze. 'Ik heb het touw weggegooid toen we hierheen liepen…!'
'O, Lana!' roept Zayn. 'Kan je dan niet nadenken?'
'Hou je grote -'
'Jongens! Hou eens op!' roept Liam. 'Sharon, pak mijn voeten.' Hij gaat op de grond liggen en kruipt naar de rivier. Haastig grijpt Sharon zijn voeten.
Ik kijk om me heen. 'Tess.' sis ik. Snel trippelt het meisje naar me toe. 'Waar is Perrie?'


Reacties:

1 2

Ims
Ims zei op 1 sep 2013 - 17:09:
spanning...

snel verder!!!

ik heb er geen woorden voor

XxxXxxX


lilovelou
lilovelou zei op 1 sep 2013 - 15:13:
O.o
scary part...


tamarastyles
tamarastyles zei op 1 sep 2013 - 14:10:
verwarrend hoofdstuk. de rest was rustiger en ook duidelijker dat vond ik iets fijner. maar deze is ook heel goed! go on girl. i want more!


Hermelien
Hermelien zei op 1 sep 2013 - 13:02:
Spannend spannend spannend!
It makes me excited for mor
Je bent trouwens al aan het groeien met schrijven,
it's really great c:
Go on! Go on! Go on! *giggles*

Cupcakes wearing glitters
xoxo


Tallietje
Tallietje zei op 1 sep 2013 - 10:34:
oehhh... spannend
snel verder please?!

love you,
greetzz