Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Nieuwe vrienden?! » In de disco

Nieuwe vrienden?!

31 aug 2013 - 22:34

303

4

179



In de disco

In dit hoofdstuk leert romy de jongens kennen. Nouja kennen ?

*bliep bliep* ik hoorde me mobiel afgaan. Snel ren ik naar me bureau. Het is Kim! -Hey Romy! Ben je al bijna klaar? Ik heb je hulp nodig. Ik weet nie wat ik aan moet.- "o nee" zucht ik. Snel pak ik me lipgloss en me tassje en ren naar beneden. "mam ik ga! Tot morgen!" Roep ik snel. En ik ren naar me fiets. Zo snel mogelijk fiets ik naar Kim. Ik kan miet eens op de deurbel drukken of de deur vliegt open. Kim trekt me naar binnen en rent de trap op. "kim wat doe je?!" Roep ik achter haar aan. "ROMY KOM, NUUUU!!!!" Roept kim. Ik ren naar boven en zie kim daar in haar badjas staan. " kim trek snel kleren aan, we moeten zo weg." Zeg ik. " romy ga maar alleen." Zegt ze. Ik kijk haar verbaast aan. " wacht ik help je." Zeg ik tegen haar. Snel pak ik haar rode jurkje.. Ze trekt hm aan en doet snel make-up op. zo snel mogelijk fietsen we naar de disco. We konden direct naar binnen. Waar ik al direct een jongen zag met mooie groenkleurige ogen. En bruine krulletjes. Hij kwam op ons aflopen met zijn blone vriend. "Hey, ik ben harry en jij?" Ik stelde me nettjes voor. Toen liepen we met zn 2en de dansvloer op. de blonde jongen waarvan ik de naam nog niet eens eist stond met kim te zoenen in het hoekje. Harry en ik stonden tegen elkaar aan te dansen. Toen voelde ik zijn lippen op de meine. Ik voelde kriebels in me bui. Kaar ik kon niet bedenken wat het was. Zou ik verliefd kunnen worden? Nee ik weet alleen zijn naam. Toen fluisterde hij in me oor: "in je tassje zit me nummer." En ineens liep die weg. Naar de uitgang....


Reacties:


lovelouis
lovelouis zei op 1 sep 2013 - 0:02:
Cool meldingg


menepen
menepen zei op 31 aug 2013 - 23:09:
melding??


laurastyles
laurastyles zei op 31 aug 2013 - 22:44:
Cool! Xx melding??


PrincesLolly
PrincesLolly zei op 31 aug 2013 - 22:39:
SUPAAAHLEUKKIEEEEE!
Hihihi.. Je hebt een fan hoor!


Xxx